فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بهینه سازی هندسه و سیستم سازه ای مجتمع های مسکونی

اختصاصی از فی گوو بهینه سازی هندسه و سیستم سازه ای مجتمع های مسکونی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بهینه سازی هندسه و سیستم سازه ای مجتمع های مسکونی


بهینه سازی هندسه و سیستم سازه ای مجتمع های مسکونی

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه با عنوان: بهینه سازی هندسه و سیستم سازه ای مجتمع های مسکونی 

• دانشگاه شیراز 

• استاد راهنما: دکتر سیداحمد انوار 

• پژوهشگر: آرام سروشیان 

• سال انتشار: دی 1374 

• فرمت فایل: PDF و شامل 276 صفحه

 

چکیــــده:

تهیه مسکن مناسب و ارزان یکی از معضلات تمامی کشورهاست که امروزه با توجه به تورم و رشد جمعیت حائز اهمیتی خاص است. در این تحقیق سعی شده است قدمی کوچک برای حل این مشکل برداشته شود. هدف اصلی این تحقیق ارائه طرح بهینه ریالی یک مجتمع مسکونی برای احداث زیربنای خواسته شده در یک زمین مشخص است. نیل به این هدف چه از نظر پیچیدگی و چه از نظر وابستگی به فنون مختلف فعلاً در حالت کلی میسر نیست لذا با اعمال فرضیاتی از نظر هندسه و برخی مشخصات معماری و ... یک مساله ساده تر مطالعه شده است. برای حل این مساله ساده شده پس از بررسی روش‌های موجود، متغیرهای طراحی معروف مقاطع سازه‌ای ساختمان‌ها از بقیه متغیرهای طراحی جدا شده‌اند. سپس با توجه به نحوه ارتباط این دسته از متغیرها با بقیه، تعداد محدودی ساختمان انتخاب شده، بصورت بهینه طراحی شده‌اند. برای طراحی بهینه هر ساختمان نیز ناچاراً از یک روش تلفیق شده از روش‌های سنتی و غیرمستقیم استفاده شده است. نتایج حاصل از طراحی ساختمان‌های تشکیل یک بانک اطلاعاتی را می‌دهد که پس از تعمیم در راستای متغیرهای تعداد طبقات و طول دهانه‌ها به یک بانک اطلاعاتی بزرگتر تبدیل شده، مورد استفاده نرم افزار CORS (Cost Optimization of Residentials in Steel)، تهیه شده برای طراحی بهینه مجتمع مسکونی قرار می‌گیرد. این نرم افزار می‌تواند با سرعت بالا تعداد ساختمان‌های لازم جهت تامین ارزان زیربنای مفید خواسته شده در یک زمین مشخص و ویژگی‌های هندسی و سازه‌ای آن‌ها را طوری تعیین نماید که ضمن رعایت کلیه قیود سازه‌ای، فواصل ساختمان‌ها از همدیگر و حدود زمین رعایت شده باشد. همچنین روشی برای تامین زیربنای مفید حداکثر در قبال بودجه مشخص عنوان گردیده است. مثال‌هایی نیز برای ارائه توانایی نرم افزار CORS ارائه شده‌اند. در پایان نتایج و پیشنهاداتی درباره بهینه سازی، رفتار سازه‌ای و حالت بهینه مجتمع‌های مسکونی همراه با نحوه استفاده عملی از نتایج کسب شده، ذکر شده‌اند.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بهینه سازی هندسه و سیستم سازه ای مجتمع های مسکونی

تحلیل عددی اثر قوس زدگی در پایدارسازی شیروانی های خاکی با استفاده از تکنیک شمع کوبی

اختصاصی از فی گوو تحلیل عددی اثر قوس زدگی در پایدارسازی شیروانی های خاکی با استفاده از تکنیک شمع کوبی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحلیل عددی اثر قوس زدگی در پایدارسازی شیروانی های خاکی با استفاده از تکنیک شمع کوبی


تحلیل عددی اثر قوس زدگی در پایدارسازی شیروانی های خاکی با استفاده از تکنیک شمع کوبی

• مقاله با عنوان: تحلیل عددی اثر قوس زدگی در پایدارسازی شیروانی های خاکی با استفاده از تکنیک شمع کوبی 

• نویسندگان: محمد اعزازی ، محمد حسین خسروی ، سید مهران سید مجرد ثمرین 

• محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران - دانشگاه تبریز - 15 تا 17 اردیبهشت 94 

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

 

 

 

چکیــــده:

در چند دهه اخیر تکنیک استفاده از شمع در پایدار سازی شیروانی‌ها متداول شده است. در بررسی‌های آزمایشگاهی، وقوع پدیده قوس زدگی مشاهده و گزارش شده و در مطالعات تحلیلی محدودی که در این زمینه صورت گرفته، بیان شده است که در نتیجه عمل قوس زدگی از میزان فشار جانبی خاک کاسته می‌شود. بنابراین طراحی دیوارها بر اساس روابط متداول ضریب فشار جانبی خاک، تا حدودی محافظه کارانه بوده و با منظور کردن این پدیده، ضریب اطمینان در برابر لغزش به مقدار قابل توجهی افزایش خواهد یافت. در این تحقیق سعی شده است که با استفاده از روش عددی المان محدود وقوع پدیده قوس زدگی در شیروانی‌های خاکی شمع کوبی شده مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. برای این منظور یک شیروانی خاکی با ترانشه‌ای به عمق چهار متر در جلوی آن با استفاده از نرم افزار ABAQUS مدل شده است. یک ردیف شمع در دیواره ترانشه نصب شده و تاثیر قطر و فاصله داری شمع‌ها بر جابجایی خاک بین شمع‌ها و در نتیجه پایداری شیروانی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. نتایج این تحقیق شکل گیری پدیده قوس زدگی در پشت شمع‌ها را تصدیق کرده و نشان می‌دهد که با افزایش نسبت فاصله به قطر شمع‌ها، جابجایی خاک میان شمع‌ها افزایش می‌یابد. همچنین با افزایش پارامترهای مقاومتی خاک از میزان جابجایی خاک میان شمع‌ها کاسته شده و می‌توان فاصله بین شمع‌ها را افزایش داد. با توجه به نتایج بدست آمده می‌توان گفت که با در نظر گرفتن پدیده قوس زدگی در پایدار سازی ترانشه‌ها می‌توان تعداد بهینه شمع را محاسبه کرده و در هزینه و زمان انجام پروژه صرفه جویی کرد.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


تحلیل عددی اثر قوس زدگی در پایدارسازی شیروانی های خاکی با استفاده از تکنیک شمع کوبی

تحلیل و طراحی شبکه های دو لایه ای با به کارگیری روش های بهینه سازی و شبکه های عصبی

اختصاصی از فی گوو تحلیل و طراحی شبکه های دو لایه ای با به کارگیری روش های بهینه سازی و شبکه های عصبی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحلیل و طراحی شبکه های دو لایه ای با به کارگیری روش های بهینه سازی و شبکه های عصبی


تحلیل و طراحی شبکه های دو لایه ای با به کارگیری روش های بهینه سازی و شبکه های عصبی

• رساله دکتری مهندسی عمران گرایش سازه با عنوان: تحلیل و طراحی شبکه های دو لایه ای با به کارگیری روش های بهینه سازی و شبکه های عصبی 

• دانشگاه علم و صنعت ایران 

• استاد راهنما: دکتر محمدعلی برخورداری – دکتر علی کاوه 

• پژوهشگر: جعفر کیوانی 

• سال انتشار: اسفند 1380 

• فرمت فایل: PDF و شامل 210 صفحه

 

چکیــــده:

با توجه به گسترش روزافزون ساخت ساختمان‌های بزرگ با دهانه‌های وسیع مانند استادیوم‌ها، نمایشگاه‌ها، سالن‌های اجتماعات، مصلاها و آشیانه‌های هواپیما، مطالعه در زمینه تحلیل، طراحی و بهینه یابی شبکه‌های دو لایه‌ای، که برای پوشش سقف این گونه سازه‌ها به کار می‌رود، امری ضروری است. در طراحی بهینه سازه‌های پرعضو که با تغییر توپولوژی و مشخصات هندسی آنها سازه‌های متنوعی ایجاد می‌شود، به کارگیری روش‌های تقریبی موجب صرفه جویی در زمان محاسبات می‌گردد.

موضوع این پایان نامه مطالعه پارامتریک شبکه‌های دو لایه‌ای برای تحلیل و طراحی بهینه سازه و نیز استفاده از شبکه‌های عصبی مصنوعی برای تحلیل و طراحی تقریبی شبکه‌های دو لایه‌ای است.

در این رساله، ضمن بررسی ادبیات مربوط به رفتار شبکه‌های دو لایه‌ای و جنبه‌های مختلف تحلیل و طراحی این سازه‌ها، چهار نوع تاشه از این سازه شامل مربع روی مربع، مربع روی مورب، مورب روی مربع و مورب روی مورب با متغیرهایی مانند تعداد چشمه، نوع تکیه گاه و اندازه ارتفاع تحت اثر بارهای قائم از نظر وزن و خیز مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته و مناسب‌ترین آنها از نظر توپولوژی برای آموزش شبکه‌های عصبی انتخاب شده است. در این پایان نامه ضمن بررسی پیشینه تحقیقاتی در زمینه کاربرد شبکه‌های عصبی در تحلیل و طراحی سازه‌ها، دو نوع شبکه عصبی با الگوریتم‌های پس انتشار خطا و پایه شعاعی برای تحلیل و طراحی و پیش بینی وزن و خیز شبکه های دو لایه‌ای به کار گرفته شده و کارایی آنها با توجه به دو عامل سرعت و دقت مقایسه شده است.

مطالعات پارامتریک انجام شده نشان می‌دهد که با توجه به شرایط و قیود در نظر گرفته شده، تاشه مربع روی مربع از نظر تعداد عضو و گره از سایر تاشه‌ها اقتصادی‌تر و از نظر وزن و خیز غالباً مناسب‌تر است، به ویژه وقتی که سازه بر روی تکیه گاه گوشه‌ای یا گوشه‌ای درختی قرار گرفته باشد. تکیه گاه گوشه‌ای موجب توزیع غیریکنواخت نیروها و در نتیجه افزایش وزن سازه می‌شود. لذا چنانچه در صورت نیاز به دهانه‌های بزرگ، استفاده از تکیه گاه گوشه‌ای اجتناب ناپذیر باشد، بهتر است از تکیه گاه گوشه‌ای درختی استفاده شود.

مطالعات مربوط به شبکه‌های عصبی مصنوعی نشان می‌دهد که شبکه‌های پس انتشار و پایه شعاعی در تحلیل و طراحی تقریبی سازه‌ها و نیز پیش بینی وزن و خیز آنها قابلیت بالایی دارند. هرچند شبکه پس انتشار در عمل دقت بیشتری را نشان می‌دهد، لیکن شبکه پایه شعاعی، که در این رساله برای اولین بار در زمینه تحلیل و طراحی سازه‌ها به کار گرفته شده است، از سرعت بیشتری برخوردار است.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


تحلیل و طراحی شبکه های دو لایه ای با به کارگیری روش های بهینه سازی و شبکه های عصبی

مدلسازی انتخاب خطوط هوایی با استفاده از مدل لوجیت چندگانه مطالعه موردی: فرودگاه بین المللی مهرآباد

اختصاصی از فی گوو مدلسازی انتخاب خطوط هوایی با استفاده از مدل لوجیت چندگانه مطالعه موردی: فرودگاه بین المللی مهرآباد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مدلسازی انتخاب خطوط هوایی با استفاده از مدل لوجیت چندگانه مطالعه موردی: فرودگاه بین المللی مهرآباد


مدلسازی انتخاب خطوط هوایی با استفاده از مدل لوجیت چندگانه مطالعه موردی: فرودگاه بین المللی مهرآباد

• مقاله با عنوان: مدلسازی انتخاب خطوط هوایی با استفاده از مدل لوجیت چندگانه مطالعه موردی: فرودگاه بین المللی مهرآباد  

• نویسندگان: علی ادریسی ، حسام الدین خاکزاد  

• محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران - دانشگاه تبریز - 15 تا 17 اردیبهشت 94  

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

 

 

 

چکیــــده:

در سال های اخیر افزایش تعداد مسافران هوایی و همچنین گسترش شهرها، معضلات فراوانی برای فرودگاه‌های اصلی شهرها به خصوص در کلان شهرهای دنیا ایجاد کرده است. از این رو آگاهی از نحوه انتخاب مسافران هوایی در رابطه با انتخاب خطوط هوایی و تحلیل این رفتارها، برای برنامه ریزی سفرهای هوایی، اتخاذ سیاست‌های آتی و همچنین توسعه فرودگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله سعی شده تا با استفاده از مدل گسسته لوجیت چند گانه، مدلسازی انتخاب خطوط هوایی توسط مسافران انجام پذیرد. برای این منظور اطلاعات حاصل از 5 روز پیمایش صورت گرفته در تابستان 93، ورودی این مدل را تشکیل می‌دهند. تعداد پرسشنامه‌ها 681 عدد بوده و پیمایش‌های مذکور در قالب رجحان بیان شده، به شکل مصاحبه حضوری از مسافران فرودگاه مهرآباد انجام گرفته‌اند. در نهایت و پس از ساخت مدل مشخص گردید که پارامترهایی نظیر تجربه استفاده از فرودگاه در گذشته، بهای بلیط، عمر کارکرد هواپیما و کیفیت غذای ارائه شده توسط خطوط هوایی، نقش مهمی در انتخاب خطوط هوایی مسافران ایفا می‌کنند.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


مدلسازی انتخاب خطوط هوایی با استفاده از مدل لوجیت چندگانه مطالعه موردی: فرودگاه بین المللی مهرآباد

بررسی رفتار پایداری استاتیکی سازه های فضاکار کش بستی

اختصاصی از فی گوو بررسی رفتار پایداری استاتیکی سازه های فضاکار کش بستی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی رفتار پایداری استاتیکی سازه های فضاکار کش بستی


بررسی رفتار پایداری استاتیکی سازه های فضاکار کش بستی

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه با عنوان: بررسی رفتار پایداری استاتیکی سازه های فضاکار کش بستی 

• دانشگاه زنجان 

• استاد راهنما: دکتر کریم عابدی 

• پژوهشگر: بهزاد شکسته بند 

• سال انتشار: اسفند 1382 

• فرمت فایل: PDF و شامل 176 صفحه

 

چکیــــده:

در حالت کلی سازه های فضاکار، سیستم های سازه ای هستند که دارای عملکرد سه بعدی می‌باشند. در عمل سازه‌های فضاکار به گروه خاصی از سازه‌ها گفته می‌شود که شامل شبکه‌ها، چلیک‌ها، گنبدها، دکل‌ها، شبکه‌های کابلی، سیستم‌های پاشامی، سازه‌های تاشو و کش بست‌ها هستند. سازه‌های کش بستی، سیستم‌های مشبک فضاکاری هستند که شامل مجموعه ناپیوسته‌ای از عناصر فشاری داخل محیط پیوسته‌ای از عناصر کششی می‌باشند که سختی سازه‌ای از آنها به وسیله حالت خود تنیدگی ایجاد می‌شود.

اگرچه متون علمی وسیعی در مورد رفتار ناپایداری سازه‌های فضاکار با اتصالات مفصلی وجود دارد، اما هیچکدام از آنها برای سازه‌های کش بستی مناسب نیستند. زیرا در سازه‌های کش بستی به منظور ایجاد سختی، بایستی خودتنیدگی ایجاد شود و تحلیل این سازه‌ها بر اساس پیش تنیدگی استوار است. محدود بودن مطالعات موجود به مراحل پیش کمانش عناصر فشاری و پیش گسیختگی و یا شل شدگی عناصر کششی، عدم وجود سخت شدگی کرنشی برای اعضای کششی بعد از ناحیه پلاستیک و بنابراین مطرح شدن مکانیزم گسیختگی کششی و همچنین ایجاد رفتار غیرخطی سازه‌ای با تغییر حالت اعضای کششی (حالت شل و سفت) از دیگر عواملی هستند که بیانگر اهمیت مطالعه رفتار پایداری سازه‌های کش بستی می‌باشند.

در این پایان نامه، پس از تعریف سازه‌های کش بستی و توصیف بافتارهای متنوع آن‌ها، مطالعات استاتیکی و دینامیکی انجام شده روی این سازه‌ها مرور می‌شود. سپس با هدف بررسی رفتار پایداری استاتیکی بافتارهای مختلف سازه‌های کش بستی و ارائه پاسخ‌های مناسب در خصوص نقش پارامترهای مختلف در افزایش و کاهش امکان انتشار پدیده ناپایداری در سازه‌های کش بستی، با استفاده از مدل سازی عناصر محدود، روی این سازه‌ها تحلیل‌های غیرخطی انجام می‌گیرد. بدین منظور پس از تایید مدل سازی عناصر محدود، برای ترسیم مسیرهای غیرخطی تعادل سازه از روش طول کمان استفاده می‌گردد. در تحقیق حاضر، دو مکانیزم گسیختگی فشاری و کششی مورد مطالعه قرار می‌گیرند. در هر یک از این مکانیزم‌ها، اثر پارامترهای مختلفی نظیر ضریب لاغری و میزان ناکاملی اولیه عناصر فشاری، تغییرات کرنش اولیه عناصر کششی و تغییرات سطح مقطع عناصر کششی روی رفتار ناپایداری و نوع مکانیزم خرابی سازه‌های کش بستی بررسی می‌شوند. در نهایت با توجه به نتایج بدست آمده، راه‌های جلوگیری از مکانیزم خرابی کلی و نیل به مکانیزم‌های خرابی موضعی و توصیه‌های طراحی بر مبنای رفتار ناپایداری بافتارهای کش بستی مورد مطالعه، ارائه می‌گیرد.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی رفتار پایداری استاتیکی سازه های فضاکار کش بستی