فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی عددی اثر عدد فرود بالا دست بر الگو و مشخصات جریان در لبه شیب شکن قائم

اختصاصی از فی گوو بررسی عددی اثر عدد فرود بالا دست بر الگو و مشخصات جریان در لبه شیب شکن قائم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی عددی اثر عدد فرود بالا دست بر الگو و مشخصات جریان در لبه شیب شکن قائم


بررسی عددی اثر عدد فرود بالا دست بر الگو و مشخصات جریان در لبه شیب شکن قائم

• مقاله با عنوان: بررسی عددی اثر عدد فرود بالا دست بر الگو و مشخصات جریان در لبه شیب شکن قائم 

• نویسندگان: حسین شاهین ، افشین اقبال زاده ، میترا جوان ، هیمن جنتی 

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93  

• محور: سازه های هیدرولیکی 

• فرمت فایل: PDF و شامل 7 صفحه می باشد.

 

چکیــــده:

شیب شکن‌های قائم به سبب سادگی ساخت و عملکرد مناسب از جمله سازه‌های هیدرولیکی رایج جهت مستهلک نمودن انرژی جریان در شبکه‌های آبیاری، آبراهه‌های فرسایش پذیر و حوضه های آبخیز می‌باشند. در این سازه پدیده پرش هیدرولیکی در پائین دست، همچون اکثر سازه‌های ساختمان‌های مستهلک کننده انرژی مهمترین پارامتر تأثیر گذار در افت انرژی می‌باشد. مدل ارائه شده با استفاده از نرم افزار دینامیک سیالات محاسباتی Flow 3D شبیه سازی شده است مدل‌های آشفتگی استفاده شده k-ε استاندارد و RNG k-ε است. در مدل حاضر توزیع سرعت در عمق با نتایج آزمایشگاهی مقایسه شده است و انطباق قابل قبولی بین مقادیر عددی و آزمایشگاهی وجود دارد. در این تحقیق تاثیر عدد فرود بر ارتفاع آب و سرعت طولی در لبه‌ی شیب شکن مورد بررسی قرار گرفته است.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **

 


دانلود با لینک مستقیم


بررسی عددی اثر عدد فرود بالا دست بر الگو و مشخصات جریان در لبه شیب شکن قائم

بهنگام سازی مدل های دینامیکی المان های محدود در سازه پل ها

اختصاصی از فی گوو بهنگام سازی مدل های دینامیکی المان های محدود در سازه پل ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بهنگام سازی مدل های دینامیکی المان های محدود در سازه پل ها


بهنگام سازی مدل های دینامیکی المان های محدود در سازه پل ها

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه با عنوان: بهنگام سازی مدل های دینامیکی المان های محدود در سازه پل ها 

• دانشگاه صنعتی اصفهان 

• استاد راهنما: دکتر حمیدرضا میردامادی ، امیرمهدی حلبیان 

• پژوهشگر: محمد علی بیگی 

• سال انتشار: 1383 

• فرمت فایل: PDF و شامل 137 صفحه

 

چکیــــده:

با پیشرفت فناوری رایانه‌ها، استفاده از مدل‌های گسسته (مانند المان‌های محدود) گسترش بسیاری یافته است. هم پایه با آن، روش‌های آزمون در دینامیک تجربی نیز با رشد خارق العاده‌ای مواجه بوده است. فناوری لیزر باعث شده است اندازه گیری‌های بسیار دقیق ناممکن در گذشته، اکنون امکان پذیر گردد. مدل‌های آزمایشگاهی سازه با دقت بسیار زیادی از روی مدل‌های تحلیلی ساخته می‌شوند و هر دو مدل تحت برانگیزش یکسانی شبیه سازی می‌شوند. اما وجود اختلاف بین نتایج مدل آزمایشگاهی و مدل المان‌های محدود، استفاده از مدل تحلیلی را نامطمئن کرده است. محدوده وسیعی از تحقیقات و مطالعات مهندسی که امروزه با نامه بهنگام سازی شناخته می‌شوند، موضوع اصلاح مدل المان‌های محدود به کمک پاسخ دینامیکی سازه را مدنظر قرار داده‌اند. پاسخ‌های دینامیکی سازه (تابع‌های پاسخ فرکانسی، فرکانس‌ها و مودهای طبیعی)، به کمک آزمون‌های تجربی به دست می‌آیند. یکی از کاربردهای مهم بهنگام سازی، شناسایی مکان و میزان آسیب دیدگی در سازه‌ها است. سازه‌های مختلف در دوران عمر مفیدشان به دلایل متفاوتی مستعد دریافت خسارت های سازه‌ای هستند از جمله: بارگذاری‌های بیش از حدهای طراحی، روش های ساخت، ضربه و خستگی. آسیب دیدگی سازه‌ها و در نتیجه از کار افتادگی آن‌ها، ممکن است هم از نظر اقتصادی و هم از نظر خطرات انسانی، مشکلاتی را به وجود آورد. بنابراین وجود روش‌های شناسایی این آسیب دیدگی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است قبل از آن که باعث از کارافتادگی سازه شوند.

هدف از این تحقیق ارائه روشی مناسب برای شناسایی مکان و میزان آسیب دیدگی و به دست آوردن مدل المان‌های محدود واقعی سازه با استفاده از روش خطای خروجی است. این روش یکی از روش‌های بهنگام سازی مدل تحلیلی است که از تابع‌های پاسخ فرکانسی (FRFها) استفاده می‌کند. با این که روش خطای خروجی نیاز به روش‌های کاهش تعداد درجات آزادی مدل تحلیلی ندارد، الگوریتم حل آن بسیار ناپایدار است و به سرعت واگرا می‌شود. در این پایان نامه با افزودن یک قید جانبی به روش تجزیه به مقادیر تکین قطع شده، پایداری الگوریتم حل در روش خطای خروجی افزایش داده شده و در ادامه با حل چند مثال کارایی آن بررسی شده است. در همه مثال‌های پایان نامه، داده‌های آزمایشگاهی به طور عددی شبیه سازی شده‌اند و بردار نویز تجمعی به صورت نااریب (نویز با میانگین صفر) و اریب (نویز با میانگین غیر صفر) در نظر گرفته شده است. با کاهش تعداد درجات آزادی اندازه گیری شده، شرایط عددی حل مساله در روش خطای خروجی بدتر می‌شود و امکان دستیابی به جواب بهینه کاهش می‌یابد. روش تجزیه به مقادیر تکین قطع شده اصلاح شده (که در این پایان نامه ارائه شده است)، همواره از واگرایی الگوریتم حل مساله جلوگیری می‌کند. به همین دلیل وجود نویز در داده‌های آزمایشگاهی، اثری بر پایداری الگوریتم حل مساله بهنگام سازی ندارد، ولی درصد خطای شناسایی بردار پارامترهای بهنگام ساز را افزایش می‌دهد. همچنین اثرات منفی نویز اریب، بیشتر از اثرات منفی نویز نااریب است.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **

 


دانلود با لینک مستقیم


بهنگام سازی مدل های دینامیکی المان های محدود در سازه پل ها

مطالعه تاثیر شیب طولی بستر رودخانه بر نحوه آبشستگی و رسوب گذاری جریان در کالورت های با بستر متحرک

اختصاصی از فی گوو مطالعه تاثیر شیب طولی بستر رودخانه بر نحوه آبشستگی و رسوب گذاری جریان در کالورت های با بستر متحرک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مطالعه تاثیر شیب طولی بستر رودخانه بر نحوه آبشستگی و رسوب گذاری جریان در کالورت های با بستر متحرک


مطالعه تاثیر شیب طولی بستر رودخانه بر نحوه آبشستگی و رسوب گذاری جریان در کالورت های با بستر متحرک

• مقاله با عنوان: مطالعه تاثیر شیب طولی بستر رودخانه بر نحوه آبشستگی و رسوب گذاری جریان در کالورت های با بستر متحرک 

• نویسندگان: محمد منافپور ، سمیه شیخلو 

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93  

• محور: سازه های هیدرولیکی 

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

 

چکیــــده:

کالورت ها یا آبروها از جمله سازه‌های انتقال جریان رودخانه از زیر جاده‌ها می‌باشند. اهمیت طراحی مطمئن و اقتصادی پی کالورت با بستر متحرک زمانی مشخص می‌شود که عمق آبشستگی زیاد باشد. در چنین شرایطی مدل‌های سه بعدی CFD می‌تواند کمک شایانی در جهت درک صحیح پدیده آبشستگی جریان ارائه دهد. جریان‌های ثانویه با تحت تاثیر قرار دادن میدان‌های سرعت و فشار جریان در نزدیکی کالورت، بر الگوی آبشستگی و الگوی رسوب گذاری جریان اثرگذار می‌باشند. در تحقیق حاضر، به مطالعه تاثیر شیب طولی بستر رودخانه روی الگوی آبشستگی و رسوب گذاری، با استفاده از نرم افزار SSIIM1.1 پرداخته شده است. بدین منظور کالورتی با بستر متحرک با دانه بندی یکنواخت (ds=2mm) و شکل مقطع مستطیلی، با دیوار هادی (wingwall) ورودی و خروجی با زاویه 45 درجه و شرایط آب زلال به مدل معرفی گردید. برای کالیبراسیون مدل عددی از نتایج آزمایشگاهی تحقیقات قبلی استفاده شده است. نتایج گویای این مطلب است که کالورت‌های ساخته شده در رودخانه‌های با شیب طولی بستر تند نسبت به کالورت‌هایی که در رودخانه‌هایی با شیب ملایم قرار دارند حداکثر عمق آبشستگی کمتری دارند.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **

 


دانلود با لینک مستقیم


مطالعه تاثیر شیب طولی بستر رودخانه بر نحوه آبشستگی و رسوب گذاری جریان در کالورت های با بستر متحرک

بررسی رفتار جمع شدگی خشک میان مدت در روسازی بتنی مسلح به الیاف فولادی تولید داخل

اختصاصی از فی گوو بررسی رفتار جمع شدگی خشک میان مدت در روسازی بتنی مسلح به الیاف فولادی تولید داخل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی رفتار جمع شدگی خشک میان مدت در روسازی بتنی مسلح به الیاف فولادی تولید داخل


بررسی رفتار جمع شدگی خشک میان مدت در روسازی بتنی مسلح به الیاف فولادی تولید داخل

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش راه و ترابری با عنوان: بررسی رفتار جمع شدگی خشک میان مدت در روسازی بتنی مسلح به الیاف فولادی تولید داخل 

• دانشگاه تربیت مدرس 

• استاد راهنما: دکتر ابوالفضل حسنی 

• پژوهشگر: سعید محمد 

• سال انتشار: تابستان 1376 

• فرمت فایل: PDF و شامل 231 صفحه

 

چکیــــده:

جمع شدگی در بتن، بخصوص بتن‌های حجیم، مسئله‌ای اجتناب ناپذیر است و با گذشت زمان و افزایش سن بتن تشدید خواهد شد. عموماً این قضیه در قطعات بتنی تحت جمع شدگی آزاد همانند ستون‌ها مشکلی پدید نمی‌آورد و بصورت تنش‌های فشاری در قطعات ظاهر می‌شود که با توجه به ماهیت فشارپذیری بتن، جای نگرانی وجود ندارد ولی در قطعات بتنی مهار شده همانند روسازی‌های بتنی راه‌ها و فرودگاه‌ها و یا کف سالن‌های صنعتی که در تماس با سطح زبر بستر یا اساس می‌باشند، بعلت وجود مهار گسترده در سطح زیرین دال، در برابر جمع شدگی مقاومت کرده و اصطکاک بستر موجب می‌گردد تا در دال بتنی تنش‌های کششی به میزان زیاد و حتی بیشتر از بار ترافیک اعمال گردد، که طبیعتاً موجب شکست بتن گردیده و بعلت عبور ترافیک و شرایط جوی و محیطی، عرض ترک‌ها دائماً گسترش یافته و نهایتاً موجب اضمحلال راه می‌شود. با استفاده از الیاف فولادی می‌توان تا حد زیادی از این اثرات مخرب کاست. زیرا پس از ترک خوردن بتن الیافی و عدم باربری بتن، سریعاً الیاف به عنوان پل ارتباطی بین دو قطعه جدا شده عمل کرده و نیروهای کششی را انتقال می‌دهند و یکپارچگی قطعه تضمین می‌گردد. بهمین جهت تعداد ترک‌ها در بتن الیافی افزایش یافته ولی طول، عرض و عمق آن‌ها بشدت تقلیل می‌یابد. با توجه به اینکه الیاف خارجی بعلت ارزبری در ایران مصرف ندارد، در این تحقیق سعی شده است با ساخت نوعی الیاف فولادی موجدار، تهیه شده از مفتول کارخانه زنجان، عملکرد الیاف داخلی با مشابه خارجی مقایسه گردد.

بهمین منظور روسازی بتنی به دو صورت مدل شده و تحت شرایط محیطی متفاوت بررسی می‌گردد. نتایج حاصله نشان داد که الیاف فولادی داخلی نه تنها در کنترل عرض، طول و عمق ترک‌ها نقش بسیار موثری ایفا می‌کند، بلکه در بهبود مقاومت‌های استاتیکی بتن همانند فشار، خمش، کشش و ... نیز تاثیر به سزایی دارد و قابل رقابت با انواع الیاف خارجی می‌باشد.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **

 


دانلود با لینک مستقیم


بررسی رفتار جمع شدگی خشک میان مدت در روسازی بتنی مسلح به الیاف فولادی تولید داخل

بررسی آزمایشگاهی رفتار اتصالات در قاب های بتن مسلح تقویت شده در مقابل نیروی جانبی

اختصاصی از فی گوو بررسی آزمایشگاهی رفتار اتصالات در قاب های بتن مسلح تقویت شده در مقابل نیروی جانبی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی آزمایشگاهی رفتار اتصالات در قاب های بتن مسلح تقویت شده در مقابل نیروی جانبی


بررسی آزمایشگاهی رفتار اتصالات در قاب های بتن مسلح تقویت شده در مقابل نیروی جانبی

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه با عنوان: بررسی آزمایشگاهی رفتار اتصالات در قاب های بتن مسلح تقویت شده در مقابل نیروی جانبی 

• دانشگاه تربیت مدرس 

• استاد راهنما: دکتر عباسعلی تسنیمی 

• پژوهشگر: سیف الله همتی 

• سال انتشار: بهمن 1376 

• فرمت فایل: PDF و شامل 153 صفحه

 

چکیــــده:

در این پایان نامه مقاومت برشی و انحناء موضوع اتصال و همچنین سازگاری عناصر تقویت کننده با قاب‌های بتن مسلحی که فقط برای بارهای ثقلی طراحی شده‌اند بوسیله بادبندی‌های فلزی برای افزایش مقاومت لرزه‌ای آنها، تقویت شده‌اند، در پی یک بررسی آزمایشگاهی ارائه شده است. بدین منظور پنج نمونه قاب بتن مسلح که سه نمونه از آنها بوسیله بادبندی‌های فلزی تقویت شده و دو نمونه دیگر فاقد عناصر تقویت کننده هستند با مقیاس 1:2.5 طراحی و ساخته شده و تحت اثر بار ثابت ثقلی و بارهای جانبی تناوبی تا مرحله تخریب مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. نتایج حاصل از آزمایش نشان داده است که مقاومت برشی هسته اتصال در نمونه های تقویت شده افزایش یافته و انحناء آنها کاهش قابل ملاحظه‌ای می‌یابد. همچنین با جزئیات خاصی که برای موضع اتصال بادبندی‌ها به قاب آزمایش شده است، مشخص می‌شود که خسارت‌های وارده بر موضع اتصال تا حدود قابل ملاحظه‌ای کاهش دارد.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **

 


دانلود با لینک مستقیم


بررسی آزمایشگاهی رفتار اتصالات در قاب های بتن مسلح تقویت شده در مقابل نیروی جانبی