فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

طرح توجیهی راه اندازی آرایشگاه زنانه

اختصاصی از فی گوو طرح توجیهی راه اندازی آرایشگاه زنانه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح توجیهی راه اندازی آرایشگاه زنانه


طرح توجیهی راه اندازی آرایشگاه زنانه


لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:16

 

 

بررسیهای اقتصادی طرح را می توان به:

0بازاریابی

0 شناخت ساختار بازار

0 میزان عرضه و تقاضا

0 رقابت و قیمت ها

0 نحوه خرید ومواد اولیه

0 نحوه توزیع و فروش محصول محدود نمود.

 

برای این منظور ابتدا اطلاعات اولیه جمع آوری شده و سپس بررسیهای اصلی در رشته مورد بحث با توجه به شرایط اقتصادی محل، منطقه استان و یا در صورت لزوم در سطح ملی و بین المللی صورت می گیرد.

  • مشتریان و بازارهای هدف طرح

 

اندازه گیری تقاضای بازار به شناخت بازار نیاز دارد. بازار از نظر تخصصهای مختلف،متفاوت تعریف می شود0لیکن از نظر یک مدیر بازار یابی، بازار مجموعه تمام خریداران بالقوه و واقعی است که برای یک کالا یا خدمات وجود دارد. بنابر این اندازه یک بازار به تعداد خریدارانی بستگی دارد که ممکن است برای یک چیز خاص قابل عرضه در بازار وجود داشته باشد. کسانی که در بازار به دنبال چیزی هستند،عموما دارای سه نوع خصوصیت علاقه مندی، در آمد و دسترسی هستند.

 

شناسنامه طرح.

 

بخش اول- مشخصات و سوابق متقاضی:

 

مشخصات متقاضی..

سوابق علمی و عملی...

 

بخش دوم- بررسی فنی:

 

1- کلیات و معرفی طرح

2- شرح فر آیند.

3- مجوزات قانونی...

4- معرفی محصولات/ خدمات...

5- معرفی و ویژگی های محصولات....

6- میزان و آمار تولید/ خدمات.

7- میزان و نوع مواد اولیه..

8- معرفی و ویژگی های محل اجرای طرح

9- میزان وتخصص نیروی انسانی مورد نیاز..

10- فهرست ماشین آلات و تجهیزات.

11- تاسیسات وانرژی

12- برنامه زمانبندی اجرای طرح.

 

بخش سوم- بررسی اقتصادی بازار:

 

1- مشتریان و بازارهای هدف..

2- نحوه توزیع و فروش محصولات/ خدمات.

3- میزان عرضه و تقاضا/ سهم بازار.

4- قیمت فروش

5- نحوه خرید مواد اولیه.

6- بررسی بازار.

 

بخش چهارم- بررسی مالی:

 

1- سرمایه گذاری ثابت طرح..

2- هزینه های جاری..

3- هزینه های ثابت و متغیر.

4- سرمایه در گردش.

5- هزینه استهلاک و تعمیر و نگهداری.

6- سرمایه گذاری کل.

7- نحوه تامین منابع مالی.

8- پیش بینی سود و زیان.

بخش پنجم- شاخصهای مالی:

 

1- در صد فروش در نققطه سر بسر

2- نرخ بازگشت سرمایه

3- دوره بازگشت سرمایه.

 

 

 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


طرح توجیهی راه اندازی آرایشگاه زنانه

طرح کارآفرینی تولید لوله های پلیمری

اختصاصی از فی گوو طرح کارآفرینی تولید لوله های پلیمری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح کارآفرینی تولید لوله های پلیمری


طرح کارآفرینی تولید لوله های پلیمری


لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:47

مقدمه:

کاهش عمر ساختمانها و تاسیسات ،ضرر و زیانی ناشی از برورز در تاسیسات را همیشه در بر داشته است تکنولوژی امروز برای بر طرف کردن این نواقص هر روز در حال ارائه تولیدات جدیدی است تا ضمن از بین بردن این ایرادات سبب سهولت روشهای اجرایی و پایین آوردن هزینه ها و افزایش عمر محصولات شود . تولید محصولات پلیمری مدتها است که جایگاه ویژه ای در صنعت ساختمان و تاسیسات در کشور ها ی پیشرفته صنعتی پیدا کرده است . اولین بار کلمه پلیمر توسط شیمیدانی به نالت در سال 1835 م  به کار رفت و کاربرد تجاری و صنعتی مواد پلیمری در سال 1843 م با کشف کائوچو آغاز شد.

استفاده از لوله و اتصالات پلیمری سالهاست که در اروپا رایج بوده و خصوصیات ویژه آن سبب کاربرد فراوان آن گردیده است . موارد مصرف لوله های پلیمری جهت لوله کشی آب سرد و گرم و حرارت مرکزی و سیستم های تاسیسات سیالات  و هوای  فشرده و مواد شیمیایی و اسیدی طبق استاندارد های مربوط و مناسب برای مصرف ساختمانی .

 

 

مقدمه:

خلاصه طرح :

محاسن لوله های پلیمری نسبت به لوله های فلزی :

شرلیط عملیاتی :

  • مصرف ماهیانه مواد pp : 30 تن

تحقیقات علمی :

  • لوله های پلی اتیلن :
  • لوله ها پلی پروپلین:

ویژگی های اساسی لوله های پلی پروپلین:

  • لوله های اسپیرال دو جداره :
  • لوله های سان فیت:
  • لوله های سان پکس (Five -layer):

لایه پلیمریPEXو PRT :

مزایای وجودلایه آلومینیوم AL :

نفوذ اکسیژن :

لایه چسب :

 

 مقاومت بیشتر از سایر لوله ها در برابر زلزله :

عدم رسوب گذاری در داخل لوله :

 

آب آشامیدنی :

اقتصادی بودن طرح:

نیروی انسانی مورد نیازکارخانه:

 

محاسبات فنی :

مواد اولیه‌

1ـ2 مواد افزودنی‌

علامت گذاری و بسته بندی

کنترل کیفیت داخلی

بازرسی و کنترل اقلام ورودی

عایقکاری

عایقکاری لوله با آب سرد

لوله های پلیمری پنج لایه :

انبساط طولی ناچیز

افت فشار استاتیک یا اصطکاکی  his or hif

نیاز به عایق کاری کمتر

مواد عایق میباشد .

.عدم رسوب گذاری در داخل لوله

قطر کمتر فراهم میشود.

  • لایه چسب :

فرم پذیری و خم کردن لوله ها

ضریب انبساط حرارتی زیاد

روش لوله کشی توکار

لوله کشی در داکت

تعیین قطر اسمی لوله

 

تنوع تولیدات چند لایه سان پکس

معرفی دستگاه جوش

جوش دادن

 کنترل کیفیت بر اساس‌استاندارد  DIN 8078   :

1-    آزمایش‌فشار هیدرواستاتیک‌

2-   کنترل‌کیفیت‌ظاهری‌

3-  آزمایش‌ضربه‌

4-  آزمایش‌برگشت‌حرارتی‌

استانداردها

شرایط‌آزمایش‌اتصالات‌لوله‌های‌پلی‌پروپیلن‌

 

استاندارد‌ ASTM

استاندارد BS انگلستان‌

محاسبات مالی:

  1. انبار :
  2. ساختمان اداری و سرویس ها :
  3. ساختمان نگهبانی :
  • مشخصات تجهیزات عمومی :
  • هزینه مواد اولیه :

 

  • هزینه وسایل اداری رفاهی :

تعیین سرمایه ثابت :

 

وسایل حمل و نقل داخل و خارج کارخانه :

هزینه ماشین آلات و تجهیزات آن:

هزینه وسایل اداری و رفاهی :

برآورد کل سرمایه ثابت :

تعیین هزینه های جاری:

برآورد هزینه  انرژی مصرفی:

 

برآورد کل هزینه های جاری

قیمت فروش کل سالیانه:


دانلود با لینک مستقیم


طرح کارآفرینی تولید لوله های پلیمری

دانلودمقاله مدیریت فرآیند تصمیم گیری است و تصمیم گیری نیازمند اطلاعات است

اختصاصی از فی گوو دانلودمقاله مدیریت فرآیند تصمیم گیری است و تصمیم گیری نیازمند اطلاعات است دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

 

 


سیستم حسابداری دولتی :
مدیریت فرآیند تصمیم گیری است و تصمیم گیری نیازمند اطلاعات است. از میان اطلاعات گوناگونی که مدیران برای اخذ تصمیمات خود بدان نیازمندند، اطلاعات مالی جایگاه ویژه ای دارد، چرا که اکثر قریب به اتفاق تصمیمات مدیران مستقیما آثار و پیامدهای مالی داشته و یا بطور غیر مستقیم وضعیت مالی موسسه را تحت تاثیر قرار می دهند. اطلاعات مالی و حسابداری ابزار ارزشمندی جهت تصمیمات مربوط به تامین، تخصیص و کنترل منابع اقتصادی در اختیار مدیران قرار می دهد.
هر یک از دستگاههای اجرایی کشور عهده دار انجام برخی از وظایف دولت هستند و لذا برای ایفای وظایف محوله، بودجه ای در قالب اعتبار مصوب از محل بودجه کل کشور در اختیار آنها گذاشته می شود تا پس از تخصیص اعتبار و دریافت وجه از خزانه براساس مقررات موضوعه و جهت تحقق اهداف معین دستگاه آن را به مصرف برسانند.
حسابداری فقط با وقایعی که بتوان آن را با پول اندازه گیری کرد، سروکار دارد. باین ترتیب بسیاری از رویدادها و واقعیتهای مهم یک سازمان که قابل بیان به زبان پول نیستند در دفاتر مالی آن ثبت و ضبط نمی شوند.
حسابداری یک نظام اطلاعاتی مالی است:
این نظام اطلاعات مالی مجموعه ای از روشها و قواعدی است که از طریق آن اطلاعات مالی مربوط به یک موسسه، جمع آوری، طبقه بندی و به نحو قابل فهم و ساده ای در قالب گزارشهای مالی خلاصه و گزارش می شود تا بتواند در تصمیم گیریهای مدیران و در تحقق اهداف موسسه مورد استفاده قرار گیرند.
نتیجه آنکه حسابداری ابزار تصمیم گیری و مدیریت است و نظام حسابداری هر سازمان تابع نیازهای اطلاعاتی آن سازمان می باشد.

 


تعریف حسابداری دولتی:
حسابداری دولتی نظامی است که اطلاعات مالی مربوط به فعالیتهای وزارتخانه ها و موسسات دولتی را بمنظور تصمیم گیری صحیح مالی و کنترل برنامه های مصوب بودجه سالانه و منابع مالی مورد استفاده دولت، جمع آوری، طبقه بندی، تلخیص و گزارش می نماید.
در تعریف بالا تاکید بر برنامه های مصوب سالانه و منابع مالی دولت شده است به دلیل آنکه کنترل بودجه و منابع مالی دولت از اصول بنیادین حساباری دولتی است.
در حسابداری دولتی مراحل حسابداری برای کنترل برنامه مصوب سالانه و نیز جلوگیری از تداخل منابع مالی مورد استفاده به کار گرفته می شود. پس کنترل بودجه از اصول بنیادی حسابداری دولتی است .

 

مشخصات یک موسسه دولتی:
موسسه دولتی بایستی حتما همه مشخصات ذیل را داشته باشد وگرنه موسسه دولتی نیست:
1- تشکیلات و سازمان مشخصی داشته باشد.
2- به موجب قانون تشکیل شده باشد.
3- زیر نظر یکی از قوا باشد.
4- عنوان وزارتخانه نداشته باشد.
شرکت دولتی : به واحد سازمانی مشخصی گفته می شود که با اجازه قانون تشکیل شده و بیش از پنجاه درصد از سرمایه آن متعلق به دولت باشد.

 


تفاوت سازمانهای انتفاعی و بازرگانی با سازمانهای غیر انتفاعی دولتی:
1- انگیزه: هدف اصلی تشکیل سازمانهای بازرگانی عموما سود است اما سازمانهای دولتی بنا به ضرورتهای اجتماعی و قانونی تاسیس می شوند و سود نمی تواند انگیزه ای برای تشکیل آنان باشد.
2- مالکیت: مالکیت سازمانهای دولتی اصولا عمومی است و سهامداران آن همه مردم کشور می باشند و مالکیت فردی یا بصورت سهام قابل خرید و فروش در سازمانهای دولتی وجود ندارد.
3- منابع مالی :
در موسسات دولتی عموما از طریق مالیات تامین می شود.
در موسسات بازرگانی از طریق سهامداران خصوصی تامین می شود.
4- در سازمانهای دولتی هزینه ها با درآمدها مربوط نیستند.
5- هدف از وصول مالیات بیشتر توسط دولت تمرکز ثروت نیست بلکه هدف توزیع عادلانه ثروت و تقویت بنیه مالی برای خدمات بیشتر به جامعه است.
مقایسه حسابداری دولتی و حسابداری بازرگانی :
الف- موارد افتراق :
1- صورتهای مالی آنها با هم متفاوت است چون انگیزه تاسیس سازمانهای بازرگانی تحصیل سود است و لذا صورت سودو زیان یکی از صورتهای مالی اساسی موسسات بازرگانی است، در حالیکه در حسابداری موسسات دولتی به صورت دریافت و پرداخت یا صورت درآمد و هزینه اکتفا می شود. همچنین در حسابداری بازرگانی، ترازنامه وضعیت دارائیها و بدهیها و حقوق صاحبان سهام را در یک تاریخ معین نشان می دهد، در حالیکه در حسابداری دولتی دارائیهای ثابت به محض خرید به حساب هزینه منظور می شوند و انعکاس آنها در ترازنامه میسر نیست لذا این ترازنامه نمی تواند وضعیت مالی موسسه را در یک تاریخ معین نشان می دهد.
2- لزوم رعایت کنترل بودجه ای : در حسابداری دولتی نگهداری حساب درآمد و هزینه عمدتا به منظور کنترل بودجه مصوب صورت می گیرد، لذا اهمیت کنترل بودجه در سازمانهای دولتی کمتر از اهمیت اندازه گیری سود ویژه در حسابداری بازرگانی نیست. کنترل بودجه در موسسات بازرگانی به اندازه حسابداری موسسات دولتی قابل ملاحظه نمی باشد.
3- لزوم نگهداری حسابهای مستقل : در حسابداری دولتی هر منبع مالی یک حساب مستقل محسوب و از نقطه نظر حسابداری مانند یک موسسه مستقل با آن برخورد می شود. لزوم نگهداری حسابهای مستقل موجب می شود که سیستم حسابداری مورد استفاده متناسب با این ضرورت تغییر نماید. بنابراین حسابداری حسابهای مستقل در دولت با حسابداری بازرگانی تفاوتهایی دارد.
4- تفاوت در نحوه ثبت دارائیهای ثابت: در حسابداری دولتی دارائیهای ثابت به محض خرید به حساب هزینه منظور می شوند در حالیکه در حسابداری بازرگانی دارائیها در موقع خرید به بهای تمام شده به حساب دارایی منظور می گردند و سپس به تدریج و براساس عمر مفید به حساب هزینه منعکس می شوند.
5- تفاوت در مبنای حسابداری: در حسابداری دولتی مبنای نقدی یا نقدی تعدیل شده و یا نیمه تعهدی مورد استفاده قرار می گیرد لیکن در حسابداری بازرگانی به لحاظ رعایت اصل وضعیت هزینه های یک دوره از درآمدهای همان دوره فقط از مبنای تعهدی کامل استفاده می شود. در سیستم نقدی دریافت و پرداخت وجه مبنای ثبت درآمد یا هزینه است، در حالیکه در سیستم تعهدی کامل تحصیل درآمد یا تحقق هزینه مبنای ثبت درآمد یا هزینه در دفاتر می باشد و زمان دریافت و پرداخت وجه آنها مورد توجه قرار نمی گیرد.

 

فرمت این مقاله به صورت Word و با قابلیت ویرایش میباشد

تعداد صفحات این مقاله  17  صفحه

پس از پرداخت ، میتوانید مقاله را به صورت انلاین دانلود کنید


دانلود با لینک مستقیم


دانلودمقاله مدیریت فرآیند تصمیم گیری است و تصمیم گیری نیازمند اطلاعات است

دانلود پاورپوینت فازهای مختلف پاندمی - 42 اسلاید

اختصاصی از فی گوو دانلود پاورپوینت فازهای مختلف پاندمی - 42 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت فازهای مختلف پاندمی - 42 اسلاید


دانلود پاورپوینت فازهای مختلف پاندمی - 42 اسلاید

 

 

 

Øکاهش پرسنل به میزان تقریبی 30% در کل سیستم
Ø کاهش توان مراکز خدمات بهداشتی ـ درمانی
Ø کاهش توان نیروهای امدادی
Ø کاهش نیروهای امنیتی
Øمحدودیت منابع و امکانات

برای دانلود کل پاپورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت فازهای مختلف پاندمی - 42 اسلاید

دانلودمقاله معرفی و تاریخچه گمرک مشهد

اختصاصی از فی گوو دانلودمقاله معرفی و تاریخچه گمرک مشهد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

 


استان پهناور خراسان با موقعیتی ممتاز بدلیل همجواری با کشورهای آسیای میانه و نیز غنی بودن از نظر تولیدات کشاوری و صنعتی از جایگاه ویژه ای در زمینه صادرات کالاهای غیرنفتی و نیز ترانزیت کالا برخوردار می باشد .
گمرکات استان خراسان قبل از فروپاشی شوروی سابق با وجود سابقه ای 50 ساله و به رغم داشتن مرزهای طولانی و برخوردار از تولیدات کشاورزی و صنعتی بدلیل واقع شدن پشت مرزهای آهنین شوروی سابق از داشتن سهمی عادلانه در تجارت خارجی کشور با توجه به استعدادها و پتانسیل و ظرفیتهای بالقوه محروم بود که در حال حاضر با توجه به استقلال کشورهای مشترک المنافع ، استان خراسان به پل ارتباطی ایران با کشورهای آسیای میانه مبدل شده که این امر با اجرای سیستم نگار ( آسیکودا ) و عملیاتی شدن تمام رویه های گمرکی آن در گمرک مشهد موجب ارائه ی خدمات مناسبتری به تجار و متعاقب آن سبب افزایش تجارت خارجی کشور و سودآوری برای دولت گردیده است .
هدف گمرکات استان خراسان رضوی ، توجه به ساختار سازمانی و امر آموزشی ، تجهیز و تقویت مرکز رایانه ای گمرکات استان بمنظور تسهیل در عملیات گمرکی ، حمایت از گسترش فعالیت بازارچه ها و تعاونیهای مرزنشین ، توجه به امر صادرات کالاهای غیرنفتی ، ترانزیت کالا و رعایت اصل احترام و اعتماد به ارباب رجوع می باشد .
ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی با نظارت بر عملکرد 5 گمرک اجرایی (مشهد ، سرخس ، دوغارون ) و4 بازارچه مرزی (بازارچه پرسه سو، بازارچه خواف ، بازارچه باجگیران ، بازارچه دوغارون) همواره سعی نموده است با اولویت بخشیدن به امر صادرات کالاهای غیرنفتی و ارائه تسهیلات هر چه بیشتر در جهت هرچه روانتر ساختن روند صدور کالا گام بردارد .
با توجه به موقعیت حساس استان و نیز تنوع فراوان فعالیتهای اقتصادی و همچنین وجود جاذبه ها و ظرفیتهای مختلف در زمینه صادرات ، ترانزیت ، گردشگری و صادرات چمدانی دستگاهها و سازمانهای بیشماری در زمینه های فوق ذیمدخل می باشند که این ستاد سعی نموده است با رعایت اصل احترام و اعتماد به مردم و ارتباط خوب و منطقی با دستگاههای اجرایی استان در راستای حل مشکلات ، ارتقاء هر چه بهتر گمرک را به جایگاه واقعی خویش تحقق بخشد .
امید است در پرتو عنایات باریتعالی و با استعانت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیروی از سیاستهای دولت کریمه جمهوری اسلامی ایران ، در راستای تحقق هر چه بهتر اهداف اقتصادی نظام که همانا استقلال و خودکفایی در همه زمینه ها است گام برداریم .

 

فعالیتهای گمرک سرخس
حوزه فعالیت این گمرک تمام رویه های گمرکی از قبیل : واردات و صادرات قطعی ، واردات و صادرات موقت ، ترانزیت داخلی ، ترانزیت خارجی ورودی و خروجی ، کارنه تیر ورودی و خروجی ، مرجوعی ، مسافری( توریستهای کشورهای اروپایی و آسیایی و حجاج آسیای میانه) می باشدکه با راه اندازی قطار مسافربری آلماتا- تاشکند ، سرخس- تهران در انتهای سال80 فعالیت مسافری آن از طریق ریلی نیزگسترش یافته است .
هم اکنون گمرک سرخس یکی از مهمترین گمرکات ترانزیتی و در زمره 5 گمرک فعال و مهم کشور مطرح گردیده است .
در اهمیت ترانزیت در کشور کافی است بدانیم ارزش ترانزیت کالا در سالهای 80 و 79 به ترتیب معادل 8/1 و 5/1 برابر صادرات غیر نفتی کشور بوده است وگمرک سرخس دربین گمرکات ترانزیتی در سال 80 با اختصاص 9 /17 درصد از وزن کالاهای ترانزیتی ورودی ، رتبه دوم و در سال81 رتبه سوم را حائز گردیده است و در خصوص کالاهای ترانزیتی خروجی نیز در سال 80 رتبه سوم را دارا می باشد.
در گمرک سرخس سال گذشته ترانزیت خارجی ورودی ازنظر وزن درحدود 50% ، ترانزیت داخلی 18% و درآمد ( با رقمی معادل 29 میلیارد رالگ ) 69% نسیت به سال 80 افزایش داشته است .
همچنین در سال 81 ، ازسالن مسافری این گمرک 280 جهانگرد اروپایی و آمریکایی و 130 هزارگردشگر از کشورهای آسیایی عبور کردندکه در مقایسه با سال گذشته 68% رشد نشان می دهد . ( به طور میانگین هر روز در حدود 350 نفر )

 

 

فرمت این مقاله به صورت Word و با قابلیت ویرایش میباشد

تعداد صفحات این مقاله   14 صفحه

پس از پرداخت ، میتوانید مقاله را به صورت انلاین دانلود کنید


دانلود با لینک مستقیم


دانلودمقاله معرفی و تاریخچه گمرک مشهد