بخشی از مقاله : در دنیای امروز که مردم در کلیه صحنه های جامعه حضور فعال دارند و افکار عمومی در تصمیم گیریهای دست اندرکاران نقش اساسی دارد وهیچ برنامه و فعالیتی بدون مشارکت وحضور مردم به خوبی اجرا نمی گردد بدین جهت شناخت افکار عمومی و ارزیابی آن یکی از نیازهای اساسی تمام دولت ها وسازمان هاست. از آنجا که روابط عمومی سازمانی نوپاست واکثر افراد با وظایف و اهداف آن آشنا نیستند در این مقاله برآنیم تا با زبان ساده شما را با روابط عمومی و نفش آن در ارتباطات سازمانی آشنا سازیم.
آنچه در این مقاله می خوانید: 1- تاریخچه روابط عمومی 2- روابط عمومی الکترونیک؛ موانع؛ فرصت ها و تحولات پیش رو.
دانلود تحقیق با موضوع روابط عمومی الکترونیک