موضوع فارسی :ارزیابی تعامل بازیکن وظیفه و تحریک با استفاده از الکتروانسفالوگرافی
موضوع انگلیسی :Evaluating player task engagement and arousal using electroencephalography
تعداد صفحه :8
فرمت فایل :PDF
سال انتشار :2015
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
پیشرفت در فن آوری محاسبات عاطفی آن را ممکن ساخته اند برای محققان به منظور بررسی عملکرد مغز در حالی که کاربران در محیط های مجازی در تعامل است. پیشرفت در سنسورها و الگوریتمهای برای سیستم EEG کردن از قفسه این امکان را برای بازی محققان به انجام برآورد در زمان واقعی از ایالات شناختی و عاطفی انسان با استفاده از EEG ساخته شده است. در این مطالعه هدف ما برای هماهنگ "وظیفه نامزدی" داده ها با "تحریک با ظرفیت" داده بود. در نتیجه هماهنگی برای برنامه به تحولات رسا به بازی بازی های ویدئویی را در زمان واقعی با تنظیم پارامترهای عملکرد های مختلف در یک سیستم حاکمیت نامزدی-تحریک طراحی شده است. نتایج نشان داد که شاخص تعامل (بتا / (آلفا + تتا)) قادر به افتراق شدت بالا وقایع بازی (پخش مرگ) از بازی به طور کلی بود. با توجه به اینکه به سطوح بالاتری از تعامل در حوادث مرگ ممکن است افزایش در پاسخ اتونوم منعکس کننده، ما نیز انگیختگی با استفاده از (BetaF3 + BetaF4) / (AlphaF3 + AlphaF4) و ظرفیت با استفاده از اندازه گیری (AlphaF4 / BetaF4) - (AlphaF3 / BetaF3). نتایج نشان داد که تحریک را افزایش می دهد و ظرفیت کاهش می یابد در طول حوادث بازی با شدت بالا (پخش مرگ) که به وقایع بازی با شدت کمتر (عمومی بازی بازی) مقایسه شده است. با توجه به تمایل ما به ایجاد "وظیفه نامزدی" داده ها با "تحریک با ظرفیت" مختصات برای یک مدل جریان، ما داده ها را به چارک، که به ما اجازه ایجاد آستانه بالا و پایین به نشان می دهد که بازیکن یک حالت جریان را ترک کرده است تقسیم شده است. هدف ما استفاده از یک سیستم EEG کردن از قفسه به ایجاد "وظیفه نامزدی" و "تحریک با ظرفیت" مختصات در طول بازی های ویدئویی است که می تواند برای یک مدل جریان استفاده می شود. اعتقاد بر این است که این مدل برای استفاده در آینده از Emotiv برای ارزیابی پردازش شناختی و عاطفی بازیکن اجازه می دهد
دانلود مقاله ISI ارزیابی تعامل بازیکن وظیفه و تحریک با استفاده از الکتروانسفالوگرافی