فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در طی یک دوره یکساله و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن. doc

اختصاصی از فی گوو پروژه ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در طی یک دوره یکساله و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن. doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در طی یک دوره یکساله و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن. doc


پروژه ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در طی یک دوره یکساله و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن. doc

 

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش 134 صفحه

 

مقدمه:

کشور ایران به دلیل طیف وسیع گیاهان دارویی موجود در آن و سابقه مثبت استفاده از گیاهان دارویی و رویکرد بیماران به این شیوه درمان و همچنین وجود عطارها و اطباء سنتی در سطح شهرهای کوچک و بزرگ باعث شد تا ایجاد کارخانجات پیشرفته داروئی به عهده تعویق بیافتد و تولید داروهای شیمیایی در داخل کشور بسیار ناچیز بوده و اکثر داروهای مورد نیاز شبکه مصرف از طریق واردات تأمین گردد، تا قبل از پیروزی انقلاب بیشتر داروها از کشورهای آمریکا و آلمان وارد کشور می‌شد و معدود شرکتهای تولیدکننده دارو در کشور تحت لیسانسشرکتهای معروف کشورهای فوق به تولید دارو در داخل کشور با استفاده از فن آوری و اطلاعات آنها می‌پرداختند و کمترین کار تحقیقاتی در زمینه داروسازی و طرح ژنریک داخلی دارو انجام می‌پذیرفت.پس از پیروزی انقلاب اسلامی‌و ایجاد تحریم‌های اقتصادی، شرکتهای دارویی جزء طرحهای مهم دهه انقلاب محسوب و بخصوص ایجاد دو شرکت بزرگ ساخت محلولهای تزریقی در شهرهای مشهد و تبریز در دستور کار دولت قرار گرفت.البته در کنار شرکتهای دارویی تولیدکننده محلولهای تزریقی، شرکتهای دارویی دیگری نیز جهت تولید انواع قرص، کپسول و شربت به بهره برداری رسید.شرکت داروسازی ثامن از سال 1364 بصورت طرح توجیهی و انتخاب زمین شروع به فعالیت و در سال 1372 توسط رئیس جمهور وقت جناب آقای‌هاشمی‌رفسنجانی افتتاح گردید.

در ابتدا و به دلیل حجم کم داروهای تزریقی در بازار، تنها نیاز شرکت، تولید هرچه بیشتر انواع سرم و عرضه به بازار بود، ولی به تدریج و با افزایش تولید و پایان دوره خاص ناشی از جنگ تحمیلی، شرکت داروسازی ثامن، توجه به نیازهای مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده و با تشکیل یک تیم از متخصصان به عنوان واحد ارزیابی رضایت مندی مشتریان و خدمات پس از فروش اولین قدم در این راستا را برداشت.

اکنون که تعداد شرکتهای تولیدکننده روبه افزایش و امکان ورود شرکتهای خارجی به بازار ایران بسیار محتمل می‌باشد، توجه به نیازمندیهای کیفی و کمی‌محصول و تطابق آن با نیازهای مشتریان بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 

فهرست مطالب:

مقدمه    

بیان مسأله یا موضوع تحقیق 

ضرورت انجام تحقیق         

هدف از مطالعه موضوع      

پیشینه تحقیق       

فرضیات 

تعریف عملیات متغیرها       

ابزار گرد آوری داده‌ها        

جامعه آماری        

مراحل انجام تحقیق

تعریف مفاهیم       

محدودیت‌ها- موانع و مشکلات تحقیق   

بخش اول: آشنایی با صنعت داروسازی و ساخت محلولهای تزریقی    

1- تاریخچه         

ادویه ی مرکبه و شناخت مفردات طبی 

دارو شناسی در ایران          

2- تکنولوژی       

3- روش اجرایی عملیات تولید (مراحل ساخت محلولهای تزریقی)     

ساخت محلول       

بخش 2: مباحثی در مورد مشتری       

1- مشتری کیست؟ 

قبل از اینکه مشتریانتان تغییر رأی بدهند رفتارتان را تغییر دهید       

مقدمه    

حقایق مسلم درباره مشتریان  

یکی از مدیران فورد در مورد مشتری می‌گوید

مشتری سود است و هرچیزدیگر هزینه سربار    

خودتان را به جای مشتری بگذارید      

چرا مشتریانمان را از دست می‌دهیم    

مشتری یعنی کسب و کار، کسب و کار یعنی مردم، مردم یعنی مشتری           

هنری فورد در این خصوص می‌گوید

هدف سازمان شما ایجاد مشتری است   

اقدامات اساسی برای جلب مشتری بیشتر           

با مشتریان خود ارتباط دائم داشته باشید.

هر یک از کارکنان شما باید مشتریانتان را ملاقات کنند.      

2- «روش اجرایی نحوه ارتباط با مشتری و اندازه‌گیری رضایت مشتری»       

تعاریف  

شرح فعالیت‌ها      

کلیات    

ارتباط با مشتری   

نحوه اندازه‌گیری میزان رضایت مشتری           

3- «روش اجرایی رسیدگی به شکایت مشتریان» 

تعاریف  

مسئولیت و اختیار  

شرح فعالیت‌ها      

بخش سوم: بازاریابی          

تعریف   

1- استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار          

2- ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار          

3- آمیخته های بازاریابی     

«روش تحقیق»     

مصاحبه و اخذ نظرات کتبی بوسیله پرسشنامه    

منابع اطلاعات     

اطلاعاتی راجع به رؤسای بیمارستانها و مسئولین فنی داروخانه‌ها

بررسی فرضیه‌ها

فرضیه 1

فرضیه 2

فرضیه 3

فرضیه 4

فرضیه 5

فرضیه 6

تحلیل یافته‌های پرسشنامه ای

تبلیغات برای فروش           

نتیجه گیری         

پیشنهادات           

توصیه به سایر دانشجویان    

نمونه پرسشنامه    

منابع

 

منابع و مأخذ:

1-ابراهیمی- عبدالحمید، جزوه بازاریابی کارشناسی ارشد، دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد، 1375.

2-ابراهیمی- عبدالحمید، جزوه طراحی استراتژیها برای بازار جهانی، دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد، 1375.

3-اخوی- احمد، تجارت بین‌الملل، استراتژی بازرگانی و توسعه اقتصادی، مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، 1373.

4-روستا- احمد، ونوس- داورف ابراهیمی-عبدالحمید، مدیریت بازاریابی، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) چاپ دوم، 1376.

5-شیبانی- احمدعلی، اصول علم مارکتینگ، مدرسه عالی بازرگانی، جلد اول 1349.

6-عاصمی‌پور- محمد جواد، مقدمه ای بر روش تحقیق- دانشگاه اقتصاد، دانشگاه علامه طباطبایی، 1365.

7-ونوس- داور، بازاریابی و مدیریت بازار، دانشکده علوم اداری و مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران- 1372.

8-مدیران کیفیت- سال چهارم- شماره 12- آبان ماه 83.

9-مستندسازی سیستم مدیریت کیفیت، شرکت داروسازی ثامن.

10-الدفاع، علی عبدالله، اسهام علما العرب و المسلمین فی الصدله، بیروت، موسسه الرساله، الطبعه الاول 1981 م، صفحه 123

11-زیدان جرجی تاریخ تمدن اسلام، صفحه 606

12-الماسی، علی محمد، تاریخ آموزش و پرورش در اسلام و ایران، صفحه 289-288

13-حلبی تاریخ تمدن اسلام، صفحه 234

14-زرین کوب، کارنامه اسلام صفحه 60

15-افشار، ایرج، پزشکی سنتی مردم ایران، صفحه 35

16-ر.ک. ابن سینا، قانون در طب، کتاب دوم (ادویه مفرده) و کتاب پنجم (داروهای مرکب)


دانلود با لینک مستقیم


پروژه ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در طی یک دوره یکساله و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن. doc
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.