فرمت فایل:word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات :13
فهرست مطالب :
پبی نویس ها
روش تحقیق
خلاصه یافته ها
1) فرهنگی
2) آموزشی
3) خدمات عمومی (اجتماعی)
4) دولتی
5) کالای تجاری.
مساله شناسی
توضیحات:
امروزه مطالعه آگهیهای بازرگانی رسانهها از بعد مضامین و محتوای در برگیرندةآن به عنوان یک جهت مطالعاتی جامعهشناسی تبلیغات در وسایل ارتباط جمعی شناختهمیشود . اهمیت مطالعه در محتوای پیامهای تبلیغاتی قبل از هر چیز به آثار ناشی از انتشار پیامها معطوف میشود، از این رو تحلیل محتوای پیامهای انتشار یافته اولین گام در مسیر تحقیقاتزمینهیابی (5) محسوب میشود.بطورکلی به تبلیغات تجاری از دو منظر تئوریکی “انتقادگرا“ (6) و “کارکردگرا“ (7) نگاه می شود .
نگرش انتقادی، تبلیغات تجاری را همزاد نظام سرمایهداری میداند و از آن به مثابه یکی 1ازمجر
دانلودپروژه جامعه شناسی