فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه سیستمهای ترمز ضد قفل ( A.B.S) . doc

اختصاصی از فی گوو پروژه سیستمهای ترمز ضد قفل ( A.B.S) . doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه سیستمهای ترمز ضد قفل ( A.B.S) . doc


پروژه سیستمهای ترمز ضد قفل ( A.B.S) . doc

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش 44 صفحه

 

مقدمه:

سیستم بدیکس مکاترونیک II  برروی فورت کانتور و مرکوری میستیک  مدل 1995 نصب گردید. انتخاب سیستم کنترل قدرت  موجود بر روی این سیستم اختیاری  است و به سفارش مشتری انجام می‌شود.

 

مکاتورونیک II یک سیستم غیر مجتمع چهارکاناله می باشد و از روی سیستم ترمز اصلی معمولی و یک واحد هیدرولیکی نصب شده در بین سیلندر اصلی و ترمزهای چهارچرخ تشکیل شده است. واحد هیدرولیکی خود متشکل است از:

 

یک محرک هیدرولیکی، یک پمپ فشار ABS یک تنظیم کننده الکترونیکی که جعبة رله ای برروی آن سوار شده و دو عدد شیر فشارشکن. ترمز هر یک از چهارچرخ توسط یک شیر سلونوئیدی مجزا ومستقل که در یک محرک هیدرولیکی  تعبیه شده کنترل می‌شود در حالتی که سرعت خودرو بیش از mph3 بوده و یکی از چرخها در آستانة‌قفل شدن باشد شیری باز شده و فشار روغن آن چرخ را آزاد می کند تا بتواند آزادانه و متناسب با سرعت خودرو حرکت کند. این دوره می‌تواند در یک ثانیه چند بار تکرار شود. بروز نقص در سیستم ABS هیچ مشکلی برای سیستم ترمز اصلی به وجود نمی آورد.  سیستم کنترل قدرت از همان سیستم اصلی ABS  و یک پمپ و یک شیر اضافی که روی تنظیم کننده هیدرولیکی سوار شده استفاه می کند. اگر سرعت خودرو کمتر ازmph 30 بوده و در اثر شتاب زیاد یکی از چرخهای محرک به طور هرز بچرخد (اصطلاحا به صورت بکسواد) در این صورت یکی از شیرها باز شده وبه پمپ اجازه می دهد تا فشار ترمز درآن چرخ را بیافزاید و بدین ترتیب از چرخش هرز آن چرخ به دور خود جلوگیری کند. با این عمل در واقع گشتاور زیادی به چرخ وارد می‌شود در همین حال دریچه گاز نیز به آرامی بسته می‌شود تا گشت آور موتور را کاهش دهد. در سرعت های بالای mph30 گشتاور توسط تنظیم دریچه گاز کنترل می‌شود زیرا بکارگیری ترمز دریکی ازچرخهای محرک ممکن است باعث ناپایداری خودرو شود.

 

 

 

فهرست مطالب:

سیستم بندیکس مکاترونیک II

سیستم بوش

نیپوندسو (تویوتا)

سیستم تویوتا

سیستم ABS چهارچرخ تویوتا

کنترل قدرت سوپرا TRAC

کنترل قدرت کمری

سیستم دولفی ABS VI

کلسی- هایز EBC4

منابع

 

منابع و مأخذ:

1- سیستم ترمز ضد قفل ABS از مجله ایران خودرو تاریخ انتشار سال

2- کتاب اصول کار و عیب‌یابی سیستمهای ضد قفل ABS مترجم علیرضا صیادی، تاریخ انتشار شهریور

3- اینترنت سایتهای کمپانیهای هوندا و تویوتا و ... که تقریباً مثل منبع بالا می‌باشد

4- پایان نامه دانشجو اشکبوسی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر سال 80

5- مجلات و روزنامه‌های علمی


دانلود با لینک مستقیم


پروژه سیستمهای ترمز ضد قفل ( A.B.S) . doc
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.