فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد سرپرستان و انگیزش کارکنان

اختصاصی از فی گوو تحقیق در مورد سرپرستان و انگیزش کارکنان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد سرپرستان و انگیزش کارکنان


تحقیق در مورد سرپرستان و انگیزش کارکنان

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه12

فهرست مطالب

3- انواع ارتباطات

 

4- ضرورت برقراری ارتباط در مدیریت

 

6- روش‌های بهبود ارتباطات

 

7- موانع موجود بر سر راه ارتباطات اثربخش

 

8- نتیجه گیری

 

مراجع

 

اشتباهات مدیران منابع انسانی

 

1- مقدمه

 

3- اشتباهات رایج دپارتمان‌های منابع انسانی

 

3-1- تأکید و تمرکز بر کاغذ بازی

 

3-2- باور به این که فرم ارزشیابی بر مبنای نرخ می‌تواند از طر ح دعوی‌های حقوقی توسط کارکنان جلوگیری کند

 

3-7- استفاده از روش یکسان در ارزشیابی

 

3-4- آموزش ناکافی یا ناصحیح مدیران پیرامون فرآیند ارزشیابی

 

مدیریت منابع انسانی شامل انجام فعالیت‌هایی است که دارای مبانی، مفاهیم، فرایندها و ابزارهای متفاوتی هستند تا حدی که در سازمان‌های بزرگ برای برخی از آنها واحدهای مستقلی تشکیل می‌دهند. با وجود تفاوت ماهیتی بین این فعالیت‌ها، بیشتر آنها دارای ارتباط از جهت عملیات و اطلاعات هستند. نوزده فعالیت مشخص از مدیریت منابع انسانی فعالیت عبارتند از:

 

(1) تجزیه و تحلیل مشاغل

 

(2) طراحی شغل

 

(3) طبقه مشاغل

 

(4) ارزشیابی مشاغل

 

(5) برنامه‌ریزی نیروی انسانی

 

(6) کارمندیابی

 

(7) انتخاب

 

(8) انتصاب

 

(9) اجتماعی کردن

 

(10) آموزش کارکنان

 

(11) ارزیابی عملکرد

 

(12) بهداشت و ایمنی

 

(13) بیمه و بازنشستگی

 

(14) رفاه

 

(15) انگیزش، مشارکت و روابط کارکنان

 

(16) حقوق و دستمزد

 

(17) پاداشاین مقاله به مهمترین اشتباهات مدیران منابع انسانی و کارکنان در رابطه با مدیریت عملکرد می‌پردازد و د ر رابطه با پرهیز از این اشتباهات رایج الگویی ارائه می‌کند. این مقاله سعی دارد، تا بازگو نماید که چگونه فرآیند مدیریت عملکرد با رویکردی نوین و کاربردی، سازمان را در جهت تشخیص مشکلات عملکردی و در نتیجه از میان برداشتن موانع در قالب الگویی هفت عامله، حمایت می‌کند.

 

ده اشتباه رایج ارزشیابی، اشتباهات رایج دپارتمان‌های منابع انسانی در خصوص فرایند و اجرای ارزشیابی، ماهیت، بهبود، مشکلات و الگوی ارزشیابی عملکرد مباحث این مقاله را تشکیل می‌دهند.

 

مدیریت و ارتباطات

 

منبع : سایت «راهکار مدیریت»

 

نویسنده: بهروز فولادگر

 

منبع: روزنامه همشهری،‌ پنجشنبه 3 شهریور 1384، سال سیزدهم، شماره 3783، صفحه 7 و 10. این مقاله توسط سایت راهکار مدیریت اندکی تغییر یافته است.

 

تاریخ بروزرسانی: 17/6/1384

 

چکیده

 

این مقاله مفاهیم و فنون ارتباط را در حوزه مدیریت و سازمان مورد بررسی قرار می‌دهد. عوامل پدیدآورنده تنش در سازمان، فرآیند ارتباط و اجزاء آن، راه‌های ایجاد ارتباط و انواع آن، انواع ارتباطات در سازمان، روش‌های بهبود و ارتباطات و شناسایی و رفع موانع ارتباطی برای ایجاد محیط و ارتباطات پویا در سازمان و تنش‌زدایی مباحث این مقاله را تشکیل می‌دهند.

 

کلیدواژه(ها) : ارتباط؛ ارتباطات سازمانی؛ تنش؛ ارتباطات عمودی رسمی غیر رسمی؛ تنش‌زدایی

 

منبع : سایت «راهکار مدیریت»

 

1- مقدمه

 

در مدیریت اموری چون ارتباطات انسانی، عوامل مؤثر بر ارتباطات، گروه‌های غیررسمی و رسمی، راه‌های بهبود ارتباطات در رفع موانع ارتباطی و مدنظر داشتن مراودات انسانی در سازمان مطرح است. بیشتر وقت مدیران به ارتباط رودررو یا تلفنی با زیردستان، همکاران یا مشتریان می‌گذرد و گاهی در زمانی که مدیران تنها هستند ممکن است به واسطه ارتباطات ذهنی با مسائل حاد روز خلوت آنها به یک محیط کاری تبدیل شود. این مقاله مفاهیم و فنون ارتباط را در حوزه مدیریت و سازمان مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

2- ارتباط

 

ارتباط فرایندی است که اشخاص از طریق انتقال علایم پیام به تبادل معینی مبادرت می‌ورزند. در یک فرایند ارتباط ۷ بخش

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد سرپرستان و انگیزش کارکنان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.