هدف این مقاله، بررسی جایگاه مطالعه در کسب توانایی اطلاعاتی در میان نسل جوان است؛ و توجه به اینکه تا چه اندازه می توان این مهارت را بوسیله آثار تخیلی چه از طریق کتاب و چه از طریق وسایل الکترونیکی افزایش داد. گرچه توجهی به ماهیت اصلی مهارتهای سوادآموزی شده است اما آثار اندکی در خصوص بررسی نقش آثار تخیلی در ارتقاء افراد با سواد اطلاعاتی وجود دارد
گاینر آیر
چکیده
دسترسی به سواد اطلاعاتی:
ضرورت مهارت های مطالعه در دستیابی به سواد اطلاعاتی:
اهمیت آثار تخیلی در رشد کودکان
نقش کتابخانه های مدارس
نتیجه و نیاز به تحقیق
پانویس توضیحی:
یادداشتها:
تعداد صفحه 19
گاینر آیر
چکیده
دسترسی به سواد اطلاعاتی:
ضرورت مهارت های مطالعه در دستیابی به سواد اطلاعاتی:
اهمیت آثار تخیلی در رشد کودکان
نقش کتابخانه های مدارس
نتیجه و نیاز به تحقیق
پانویس توضیحی:
یادداشتها:
تعداد صفحه 19
مقاله نقش آثار تخیلی در آماده سازی جوانان برای جامعه اطلاعاتی