سلام دوستان این رفرنس به زبان انگلیسی و کامل است حجم فیل نزدیک به 2 مگابایت و برای هر دستور چند مثال جهت راهنمایی بهتر و درک دستور دارد.
رفرنس کامل تمام دستورات در CMD ویندوز
سلام دوستان این رفرنس به زبان انگلیسی و کامل است حجم فیل نزدیک به 2 مگابایت و برای هر دستور چند مثال جهت راهنمایی بهتر و درک دستور دارد.
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:3
فهرست و توضیحات:
مقدمه
بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی
جموعه بسیار ارزشمند و زیبای بقعه شیخ صفی للدین اردبیلی یکی از ۱۰ اثر باستانی مهم کشور به شمار می رود. بنای ابتدائی بقعه به قبل از اسلام بر می گردد .این بنا در سال ۷۳۵ هجری توسط شیخ صدرالدین موسی فرزند شیخ صفی بنا شده و در طول زمان و به ویژه در دوران حکومت صفوی مورد احترام شاهان صفوی بوده است .
این مجموعه شامل ۸ بخش اصلی , مسجد جنت سرا , قندیل خانه , حرم خانه , چینی خانه , چله خانه , گنبد الله الله , شهید گاه می باشد . 786
( وفات 735ه.ق)
شیخ صفی الدین ابوالفتح اسحق بن شیخ امین الدین جبرائیل اردبیلی(650-735ه.ق) عارف و صوفی مشهور ایرانی ، که سلاطین به سبب انتساب به نام او به صفویه یا صفویان موسوم شده اند . صفی الدین پسر سلطان جبرائیل بود و در اردبیل به دنیا آمد . شیخ صفی الدین اردبیلی از عارفان نامی عهد اولجایتو و پسرش ابوسعید بهادر خان بود که با مریدان خود در آن ایام کلخوران قریه ای در یک فرسنگی اردبیل در اطراف مقبره ی پدر خود می زیسته . نسب او را به امام موسی کاظم (ع) می رسانیده اند . او که از مریدان شیخ زاهد گیلانی بوده در گیلان و آذربایجان غربی و موقان و اران مخلصان بسیار داشته و بی نهایت محترم می زیسته است مخصوصاً خواجه رشید الدین فضل الله همدانی وزیر در رعایت جانب احترام او می کوشیده و هر ساله برای مخارج خانقاه او در اردبیل نوشته و به او توصیه می کند که در معامله ی خود با مردم اردبیل چنان کند که شیخ صفی الدین از او راضی و شاکر باشد .پیش از رسیدن به این مقامات، صفی الدین اسحق جوان ، ویژگی های خود را داشت . ابن بزار اردبیلی که کتابی در ترجمه ی احوال و اقوال و کرامات او نوشته و پژوهشگران آن را مأخذی معتبر می شمارند، می نویسد صفی الدین در جوانی از بابت زیبایی و حسن صورت چنان بود که او را " یوسف ثانی " لقب داده بودند و"... به سن بلوغ نا رسیده زنان در عشق او دست ها می بریدند " ولی " دل مبارک او از ایشان می رمید " و این حسن صورت در دوران بلوغ به مرتبه ای که اولیاءالله " وی را پیر ترک خواندندی " و " جماعت طالبان او را زرین محاسن می گفتند " . به هر حال در جوانی به عزم ملاقات یکی از عارفان نامی موسوم به شیخ نجیب الدین بزغش شیرازی قصد آن شهر کرد . ولی پیش از رسیدن شیخ نجیب الدین بزغش وفات یافته بود . پس صفی به خدمت برخی دیگر از شیوخ شیراز ، ازجمله به قولی به خدمت شیخ سعدی رسیده پس از آن به عزم دیدار شیخ تاج الدین ابراهیم ملقب به شیخ زاهد گیلانی به گیلان رفت، و به حلقه ی ارادتمندان او در آمد ، و تزدیک به 25 سال در خدمت وی به سر برد . و دختر شیخ بی بی فاطمه را به زنی گرفت و شیخ صدر الدین پسر و جانشین شیخ صفی الدین از همین دختر بوده است . پس از آنکه شیخ زاهد " مکفوف " شد و رخت به جهان دیگر کشید، صفی الدین جانشین او شد و مریدان و معتقدان بسیاری یافت . ابن بزاز که در گفتارهای خویش درباره ی او از اغراق فروگذار نکرده درباره ی همین موضوع یعنی کثرت معتقدان و مریدان شیخ ، ضمن مقایسه ی آنها نسبت به لشکر امیر چوپان، از قول امیر چوپان خطاب به شیخ صفی می نویسد :
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:26
فهرست و توضیحات:
اعتیاد اینترنتى
پیش گفتار
چکیده
مقدّمه
بررسى روان شناختى اعتیاد اینترنتى
زمینه
جامعه شناختى اعتیاد اینترنتى
حساس کردن فضاى ذهنى
تأثیر واسطى جنسیت
پرسش هاى تحقیق
مردان و زنان داراى وضعیت هاى فرهنگى متفاوتى مى باشند که ممکن است شیوه اى که وضعیت ارتباطات الکترونیکى را تعریف مى کنند تحت تأثیر قرار دهد. ویژگى هاى جنسیتى ابزار اولیه اى هستند که ما از طریق آن ها خود و دیگران را تفکیک و تعریف مى کنیم. ویژگى هاى جنسیتى اطلاعات اساسى در مورد اینکه چگونه کنش هاى متقابل با دیگران را کنترل کنیم و واقعیت اجتماعى را سامان دهیم در اختیار ما مى گذارند. (اوربین، 1998)
جنسیت به عنوان یک ساخت اجتماعى هیچ گاه به طور نظام مند در تحقیقات مربوط به اعتیاد اینترنتى بررسى نشده است. هدف ما ارزیابى زمینه اى است که در آن، جنسیت میان به اصطلاح اعتیاد اینترنتى و عوامل ارتباطات اینترنتى پیوند برقرار مى سازد.
با این همه، ویژگى هاى ساختارى اتاق هاى گفتوگو ممکن است به عنوان وسایل اغفال کننده قدرتمندى عمل کنند. از دیدگاه جامعه شناختى افرادى که از اتاق هاى گفتوگو زیاد استفاده مى کنند ممکن است به عوامل ارتباطى همچون برقرارى روابط دوستانه در اتاق هاى گپ زنى اهمیت فراوان قایل باشند، بر خلاف افرادى که کمتر از این اتاق ها استفاده مى کنند. آن ها ممکن است بیشتر مایل باشند اتاق هاى گپ زنى را مکان هایى تعریف کنند که بر احساسات و عواطف تأکید مى شود; یعنى روابط شخصى مهم است، افراد در آنجا شنوندگان خوبى اند و از این قبیل. به دلیل آنکه در فضاى اینترنتى کارهاى بسیارى مى توان در قالب روابط میان فردى انجام داد، حدس مى زنیم افرادى که اوقات زیادى پاى اتاق هاى گپ زنى صرف مى کنند آدم هاى نسبتاً خوش مشربى باشند. ما این فرضیه را با بررسى تأثیر واسطى جهت گیرى اجتماعى بودن افراد بر روابط میان میزان گرایش اینترنتى (اصطلاحى که به جاى اعتیاد اینترنتى به کار خواهیم گرفت) و عوامل متنوع مربوط به ارتباطات اجتماعى پى مى گیریم.
آزادى که اینترنت براى خودنمایى فراهم مى کند گویاى آن است که افراد مذکور احتمالا داراى اعتماد به نفس و عزت نفس معمولى هستند. این ایده از طریق ملاحظه تأثیرى که محل کنترل بر همبستگى گرایش اینترنتى و متغیرهاى ارتباطى متنوع دارد بررسى مى شود.
این آموزش شامل یک فایل آموزشی که نرم افزار 3DEC را به طور کامل شرح داده و 5 فایل که مثالهایی هستند که برای درک بهتر در نرم افزار مدل شده اند
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:13
فهرست و توضیحات:
ویژگیهای بافت قدیم اردکان
چکیده
مقدمه
موقعیت جغرافیایی
خندق
وجه تسمیه
تاریخچه
عوامل مؤثر در تأسیس اردکان
نحوه و شکل گیری بافت قدیم
بارو
یکی از ویژگیهای بافت قدیم اردکان وجود باروی بلند و زیبای آن می باشد.این بارو که به طول بیش از سه هزارمتراست، تمام اماکن داخل بافت رادربرمی گرفته است.ارتفاع دیوار7 الی 8 متروضخامت آن در قسمت پایین 5/1 و در بالاترین نقطه 20الی30 سانتیمتربوده است، دورتا دوراین بارو بیش از 50 برج تعبیه شده بوده که از آنها برای حفاظت و نگهبانی استفاده می کرده اند.
مصالح به کار رفته دربارو کلا ازخشت و گل بوده وفقط دربعضی موارد درپای برجها ازچند ردیف آجراستفاده شده است.در قسمت فوقانی باروکنگره هایی ازخشت و گل ساخته شده که به آن زیبایی خاصی می داده ودرپای کنگره ها تیرکش هایی برای تیراندازی و منفذهای متعددی برای ریختن سرب مذاب و غیره تعبیه شده بوده ;برای حفاظت ازاین بارو در قسمت جنوب حصار کوتاه تری به فاصله دومتری بنا گردیده بوده ودربعضی از قسمتها برجهای منفردی که به وسیله یک پل چوبی به بارو متصل می شده وجود داشته که از آن برای دیده بانی استفاده می شده است.
دور تا دور بارو خندقی به عرض 7 الی 10 متر و عمق 2 الی 3 متر حفر گردیده بوده که در مواقع خطر با آب قنوات آن را پر می کرده اند.تخریب این بارو از اوائل قرن اخیر آغاز شده و در حال حاضر فقط قسمت کمی از آن باروی بزرگ باقیمانده که در سالهای اخیر تعدادی از برجهای آن مرمت و بازسازی گردیده است.