فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروپوزال کارشناسی ارشد با موضوع بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک‏

اختصاصی از فی گوو پروپوزال کارشناسی ارشد با موضوع بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک‏ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروپوزال کارشناسی ارشد با موضوع بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک‏


پروپوزال کارشناسی ارشد با موضوع بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک‏

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 25 صفحه

 

 

 

 

 

 

این پروپوزال شامل فصل اول پایان نامه میباشد و فقط پروپوزال در قالب فصل اول پایان نامه قرار داده شده است و قراردادن فهرست پایان نامه فقط برای آشنایی بیشتر با نحوه تدوین پایان نامه میباشد

پیشگفتار

به کارگیری تجارت الکترونیکی در حال حاضر یکی از مباحث داغ دنیای تجارت و اقتصاد می باشد . علت علاقه به این امر در مزایای فراوان آن است که با حذف محدودیت زمانی و مکانی ،کارایی و بهره وری را در کل سیستم اقتصادی بالا برده است . لکن صرف داشتن علاقه به این موضوع کافی نیست،بلکه مهم این است که شرکت ها باید موفقیت لازم جهت استقرار تجارت الکترونیکی و به کارگیری آن را داشته باشند. از این رو سنجش این موفقیت بسیار حایز اهمیت است. لذا می توان از طریق ارزیایی مولفه های زیربنایی و پیش نیازهای متفاوت دیگر جهت به کارگیری EC،میزان موفقیت شرکتها را مشخص نمود. همچنین با تعیین نقاط قوت و ضعف برای استقرار تجارت الکترونیکی و کسب مزایای ناشی از آن برنامه ریزی و اقدام نمود. [1]


فهرست مطالب

 

  1. فصل اول.. 7

کلیات و مفاهیم.. 7

  1. 1. مقدمه. 9
  2. 2. تعریف موضوع و اهمیت تحقیق... 9
  3. 3. بیان مساله و سوالات تحقیق... 10
  4. 4. فرضیه های تحقیق... 11
  5. 5. اهداف تحقیق... 12
  6. 6. کاربرد نتایج و مخاطبان تحقیق... 12
  7. 7. نوع و روش انجام تحقیق... 12
  8. 8. واژگان تخصصی... 13
  9. فصل دوم. 15

ادبیات موضوع : 15

اندازه گیری میزان موفقیت  شرکت ها از استقرار تجارت الکترونیک.... 15

  1. 1. مقدمه. 16
  2. 2. اهمیت سنجش آمادگی الکترونیکی... 17
  3. 3. مفهوم آمادگی الکترونیکی... 18
  4. 4. مفهوم تجارت الکترونیک.... 19
  5. 5. مفهوم کسب و کار الکترونیک.... 21
  6. 6. تجارت الکترونیکی در مقابل کسب و کار الکترونیکی... 22
  7. 7. منافع و دلایل بکارگیری تجارت الکترونیکی... 23
  8. 8. انواع تجارت الکترونیکی... 26
  9. 9. الگوی راه کار (استراتژی) و زیر ساختار تجارت الکترونیک.... 27
  10. 10. چارچوب ریپوت برای تجارت الکترونیک.... 28
  11. 11. فرایند ثبت سفارشات از سازندگان.. 29
  12. 12. مدل موفقیت تجارت الکترونیک.... 29
  13. 13. اعتماد. 31
  14. 14. اعتماد چیست ؟. 33
  15. فصل سوم. 37

روش شناسی تحقیق... 37

  1. فصل چهارم. 53

طبقه بندی اطلاعات... 53

.4.1          مقدمه. 54

4-2-.. 56

4-2-1-.. 56

  1. فصل پنجم.. 60
  • 1-5 مقدمه...................................................61
  • 2-5 خلاصه فصل های پیشین.................................................... 61
  • 3-5 پیشنهادها .........................................65
  • 4-5 پیشنهادهای مرتبط با این تحقیق ........................65
  • 5-5 پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده..............................65

   منابع فارسی..................................................66

     منابع لاتین ....................................................67

 


دانلود با لینک مستقیم


پروپوزال کارشناسی ارشد با موضوع بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک‏
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.