فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 25 صفحه
این پروپوزال شامل فصل اول پایان نامه میباشد و فقط پروپوزال در قالب فصل اول پایان نامه قرار داده شده است و قراردادن فهرست پایان نامه فقط برای آشنایی بیشتر با نحوه تدوین پایان نامه میباشد
پیشگفتار
به کارگیری تجارت الکترونیکی در حال حاضر یکی از مباحث داغ دنیای تجارت و اقتصاد می باشد . علت علاقه به این امر در مزایای فراوان آن است که با حذف محدودیت زمانی و مکانی ،کارایی و بهره وری را در کل سیستم اقتصادی بالا برده است . لکن صرف داشتن علاقه به این موضوع کافی نیست،بلکه مهم این است که شرکت ها باید موفقیت لازم جهت استقرار تجارت الکترونیکی و به کارگیری آن را داشته باشند. از این رو سنجش این موفقیت بسیار حایز اهمیت است. لذا می توان از طریق ارزیایی مولفه های زیربنایی و پیش نیازهای متفاوت دیگر جهت به کارگیری EC،میزان موفقیت شرکتها را مشخص نمود. همچنین با تعیین نقاط قوت و ضعف برای استقرار تجارت الکترونیکی و کسب مزایای ناشی از آن برنامه ریزی و اقدام نمود. [1]
فهرست مطالب
- 1. مقدمه. 9
- 2. تعریف موضوع و اهمیت تحقیق... 9
- 3. بیان مساله و سوالات تحقیق... 10
- 4. فرضیه های تحقیق... 11
- 5. اهداف تحقیق... 12
- 6. کاربرد نتایج و مخاطبان تحقیق... 12
- 7. نوع و روش انجام تحقیق... 12
- 8. واژگان تخصصی... 13
- فصل دوم. 15
اندازه گیری میزان موفقیت شرکت ها از استقرار تجارت الکترونیک.... 15
- 1. مقدمه. 16
- 2. اهمیت سنجش آمادگی الکترونیکی... 17
- 3. مفهوم آمادگی الکترونیکی... 18
- 4. مفهوم تجارت الکترونیک.... 19
- 5. مفهوم کسب و کار الکترونیک.... 21
- 6. تجارت الکترونیکی در مقابل کسب و کار الکترونیکی... 22
- 7. منافع و دلایل بکارگیری تجارت الکترونیکی... 23
- 8. انواع تجارت الکترونیکی... 26
- 9. الگوی راه کار (استراتژی) و زیر ساختار تجارت الکترونیک.... 27
- 10. چارچوب ریپوت برای تجارت الکترونیک.... 28
- 11. فرایند ثبت سفارشات از سازندگان.. 29
- 12. مدل موفقیت تجارت الکترونیک.... 29
- 13. اعتماد. 31
- 14. اعتماد چیست ؟. 33
- فصل سوم. 37
- 1-5 مقدمه...................................................61
- 2-5 خلاصه فصل های پیشین.................................................... 61
- 3-5 پیشنهادها .........................................65
- 4-5 پیشنهادهای مرتبط با این تحقیق ........................65
- 5-5 پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده..............................65
منابع فارسی..................................................66
منابع لاتین ....................................................67
پروپوزال کارشناسی ارشد با موضوع بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک