فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایانامه مطالعه نگرش معلمان نسبت به آموزش های ضمن خدمت از راه دور

اختصاصی از فی گوو پایانامه مطالعه نگرش معلمان نسبت به آموزش های ضمن خدمت از راه دور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایانامه مطالعه نگرش معلمان نسبت به آموزش های ضمن خدمت از راه دور


پایانامه مطالعه نگرش معلمان نسبت به آموزش های ضمن خدمت از راه دور

شلینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:128

فصل اول : کلیات تحقیق

1

1-1 مقدمه

2

1-2 بیان مسئله

4

1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق

7

1-4 اهداف تحقیق

9

1-5 سوال های تحقیق

9

1-6 فرضیه های تحقیق

10

1-7 توصیف دقیق متغیر با متغیر های دخیل در مسئله

10

1-8 تعریف واژگان کلیدی

11

 

 

فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق

13

2-1مقدمه                     

14

2-2 آموزش ضمن خدمت          

14

2-2-1 ضرورت آموزش ضمن خدمت

15

2-2-2 اهداف آموزش ضمن خدمت کارکنان

16

2-2-3 روش های آموزش ضمن خدمت

17

2-2-4 استانداردهای آموزش ضمن خدمت

20

2-2-5 انواع آموزش های ضمن خدمت بر حسب زمان

22

2-2-6 انواع آموزش های ضمن خدمت بر حسب ماهیت

24

2-2-7 انواع آموزش های ضمن خدمت بر حسب هدف و منظور

25

2-2-8 برنامه های مجازی در آموزش ضمن خدمت

25

2-2-9 اهداف آموزش ضمن خدمت برای معلمان

27

2-2-10 مشکلات آموزش معلمان

28

2-2-11 آموزش معلمان شامل چه چیز هایی می شود؟

29

2-3آموزش از راه دور

31

2-3-1 واژه های مرتبط به آموزش از راه دور

32

2-3-2 تاریخچۀ آموزش از راه دور

35

2-3-3 علل استفاده از آموزش از راه دور

37

2-3-4 مبانی آموزش از راه دور

38

2-3-5 اهداف آموزش از راه دور

40

2-3-6 مبانی نظری آموزش از راه دور

40

2-3-7 مزایای آموزش از راه دور

45

2-3-8 چگونه آموزش از راه دور بلند مدت مؤثر می باشد

46

2-4 آموزش معلمان از راه دور

48

2-4-1 اهداف آموزش معلمان از راه دور

49

2-4-2 اهداف و کاربرد رسانه ها و فناوری های اطلاعات در آموزش معلمان از راه دور

53

2-4-4 مطالعات  موردی در زمینۀ آموزش معلمان از راه دور

61

2-4-5 نگرش معلمان نسبت به توسعه فناوری و اطلاعات آموزش معلمان از راه دور

67

2-5  آموزش مجازی

69

2-5-1 اهداف و ویژگی های آموزش مجازی   

70

2-5-2  روش های ارائه آموزش الکترونیکی

71

2-5-3  مقایسه آموزش مجازی و آموزش سنتی

73

2-5-4 مزایای آموزش الکترونیکی

77

2-5-5  ویژگی های آموزش بر خط

79

2-5-6  محدودیت ها و موانع استقرار نظام آموزش مجازی

81

2-5-7 پیش شرط های لازم دانشی و مهارتی برای فراگیران برای یادگیری مجازی

83

2-5-8 مؤلفه های راه اندازی نظام آموزش مجازی

84

2-6 پیشینه تحقیق

86

2-6-1 بعضی مطالعات و پژوهش های انجام شده در زمینه آموزش راه دور

86

2-6-2 بعضی مطالعات و پژوهش های انجام شده در زمینه آموزش ضمن خدمت

91

 

 

فصل سوم : روش پژوهش

96

3-1 مقدمه

97

3-2 روش تحقیق

97

3-3 جامعه آماری

98

3-4 شیوه ی نمونه گیری و تعیین حجم نمونه

99

3-5 روش و ابزار گردآوری اطلاعات                 

99

3-6 تعیین روایی و پایایی ابزار اندازه گیری                

101

3-7 روش ها ی تجزیه و تحلیل آماری داده ها                

102

 

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش

103

4-1 مقدمه      

104

آمار توصیفی                

105

آمار استنباطی

110

4-4 تحلیل داده ها بر اساس ویژگی های دموگرافیک پاسخ دهندگان                

123

 

 

فصل پنجم : جمع بندی ، نتیجه گیری و ارایه پیشنهادها     

125

5-1 مقدمه      

130

5-2 بحث ونتیجه گیری                

130

5-3 پیشنهاد ها                

138

5-4 پیشنهاد هایی برای تحقیق بیشتر                 

139

5-5 محدودیت های تحقیق                

140

فهرست منابع

141

منابع انگلیسی                              

147

پیوست ها

 

 نمونه فرم پرسش نامه               

148

فهرست جدول ها

 

جدول( 2-1) مطالعات موردی آموزش معلمان از راه دور           

66

جدول (3-1 ) توزیع جامعه آماری بر اساس جنسیت        

98

جدول( 3-2 ) تفکیک سؤالات پرسش نامه بر اساس سؤالات تحقیق          

100

جدول (4-1) توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها به تفکیک جنسیت

105

جدول (4-2) توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها به تفکیک میزان تحصیلات 

106

جدول (4-3) توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها به تفکیک سابقه تدریس        

107

جدول (4-4) توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها به تفکیک رشته تدریس       

108

جدول (4-5) توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها به منطقه محل خدمت           

109

جدول(4-6) توزیع فراوانی و درصد گویه های سوال اول                                          

110

جدول(4-7) نتایج ازمون t  تک نمونه ای در مورد گویه های مربوط به سوال اول 

111

جدول(4- 8) نتایج آزمون فریدمن در اولویت بندی محدودیت ها ی آموزش ضمن خدمت حضوری         

112

جدول (4- 9) نتایج آزمون t   تک نمونه ای در مورد سوال اول (نمره کل گویه ها)  

113

جدول(4-10) توزیع فراوانی و درصد گویه های سؤال دوم                                      

114

جدول(4-11) ) نتایج ازمونt تک نمونه ای در مورد گویه های مربوط به سوال دوم

115

جدول (4-12) نتایج آزمون t   تک نمونه ای در مورد سوال دوم (نمره کل گویه ها)

116

جدول(4-13) توزیع فراوانی و درصد گویه های سوال سوم

117

جدول(4-14) نتایج ازمون t  تک نمونه ای در مورد گویه های مربوط به سوال سوم

118

جدول (4-15) نتایج آزمون t   تک نمونه ای در مورد سوال سوم (نمره کل گویه ها)            

118

جدول(4-16) توزیع فراوانی و درصد گویه های سؤال چهارم                  

119

جدول(4-17) نتایج ازمون t تک نمونه ای در مورد گویه های مربوط به سوال چهارم          

119

جدول (4-18) نتایج آزمونt  تک نمونه ای در مورد سوال چهارم (نمره کل گویه ها)            

120

جدول(4-19) توزیع فراوانی و درصد گویه های سؤال پنجم                       

121

جدول(4-20) نتایج ازمون t  تک نمونه ای در مورد گویه های مربوط به سوال پنجم        

122

جدول (4-21) نتایج آزمون t   تک نمونه ای در مورد سوال پنجم (نمره کل گویه ها)    

123

جدول(4-22) آزمون  t گروههای مستقل در مورد سوال اول فرعی                 

124

جدول(4-23) نتایج تحلیل واریانس یک راهه در مورد سوال فرعی دوم           

125

جدول(4-24) نتایج تحلیل واریانس یکراهه در مورد سوال فرعی سوم             

126

جدول(4-25) نتایج تحلیل واریانس یکراهه در مورد سوال فرعی چهار            

127

جدول(4-26) نتایج آزمون تعقیبی شفه در مورد سوال چهارم فرعی                

128

جدول(4-27) نتایج تحلیل واریانس یک راهه در مورد سوال فرعی پنجم            

128

 

 

 

با این همه، این شکل از ارائه خدمات آموزشی پایدار مانده و بسیاری از کشورها به یادگیری از راه دور به مثابه ی استراتژی اصلی  برای توسعه دسترسی، افزایش کیفیت، و هزینه و بهره‌وری مطمئن برای آموزش  بدان می نگرند( یونسکو،2002 : 10 و9 ).

اقدام به آموزش از راه دور در عصری که از بساطت پیشین خارج و با پیچیدگی های زیادی در روابط بین فردی و بین سازمانی روبرو شده است و از سویی نیاز انسان به آموختن بیشتر شده است، قبل از هر چیز احترام به انسانیت و کمال جویی او برخاسته از محوریت انسان در تمدن سازی است ( صوفیان، 1383 : 4 ).

ورود به جهان دانایی محور و نیاز روزافزون بشر به آموزش، نیاز به " آموختن مستقل، در طول زندگی را افزایش داده است. آموزش های نیمه حضوری و غیر حضوری نه تنها مکمل آموزش های حضوری می باشند، بلکه فرصت بی بد یلی را برای روزآمد نمودن محتوا و انعطاف بخشی به روش های یادگیری و یاددهی به ارمغان می آورد( الحسینی، 1384 : 5 ).

پاسخ گویی  به تقاضای روز افزون دانش افزایی، افزایش تقاضا به منظور دسترسی برابر و آزاد در سراسر کشور، استفاده بهینه از رسانه های اطلاعاتی و ارتباطی، و ازبین بردن محدودیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که مانع از ادامه تحصیل می گردد ضرورت استفاده از شیوه های نوین را ایجاب می نماید.

آموزش از راه دور در راستای پیشرفت خود با بهره گیری از فناوری اطلاعاتی و آموزشی در قالب شبکه جهانی اینترنت و قابلیت وب جهان گستر ‏ ‏به حدی از تکامل رسیده که کلاس های اینترنتی و دانشگاه های مجازی به عنوان جایگزین های مناسب برای کلاس های عادی مدارس و دانشگاه های سنتی در نظر گرفته شده است و روز به روز ضرورت خود را اثبات می نماید. بنابراین لزوم پرداختن به این مسئله و زمینه یابی ومطالعه نگرش آن بیش از پیش احساس می شود.

از این رو این تحقیق


دانلود با لینک مستقیم


پایانامه مطالعه نگرش معلمان نسبت به آموزش های ضمن خدمت از راه دور
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.