موضوع فارسی : مدیریت دانش و گرایش بازاریابی داخلی در توسعه مزیت های رقابتی در بخش هتل
موضوع انگلیسی :Gestión del conocimiento y orientación al marketing interno en el desarrollo de ventajas competitivas en el sector hotelero
تعداد صفحه : 9
فرمت فایل :pdf
سال انتشار : 2013
زبان مقاله : اسپانیایی
چکیده
مدیریت دانش و گرایش بازاریابی داخلی در توسعه از مزایای competitivLa گرایش بازاریابی داخلی (IMO) می تواند یک ابزار مدیریت است که اجازه می دهد تا کارکنان conocimientode شرکت توسعه مزیت رقابتی به حدی که
این تولید اطلاعات، ارتباط برقرار داخلی را به پایان برساند ارائه پاسخ به نیازهای خود
پردازنده. IMO، از طریق مدیریت مناسب از سرمایه انسانی آن را تسهیل رقابت موثر تر و به یک واکنش سریع به تقاضای بازار. این مطالعه به تجزیه و تحلیل 3 ابعاد را تشکیل میدهند که IMO و مربوط به یک مدیریت دانش که اشاره به نسل از هوش ازعهده بر نیازهای کارکنان، ارتباطات خود و پاسخ بعدی خود را. continuaciónse باعث می شود یک تحقیق تجربی به تجزیه و تحلیل درجه IMO در ESPA ~ هتل ها فنل ها و که طبقه بندی شده یکی از 3 گروه متفاوت با توجه به این سطح. علاوه بر این، شواهد به سازمان تجارت جهانی وجود دارد به عنوان یک منبع مزیت رقابتی، به عنوان آنها سطوح بالاتری از رضایت شغلی و تعهد سازمانی در گروه های Omias در بخش هتل هستند
کلمات کلیدی:
مدیریت دانش
گرایش بازاریابی داخلی
رضایت
تعهد
مزیت رقابتی
دانلود مقالهISI مدیریت دانش و گرایش بازاریابی داخلی در توسعه مزیت های رقابتی در بخش هتل