عوامل مهم در ایجاد ارتباط روشن، متقاعدسازی، شکستن مقاومت در کودکان خیابانی خانة کودک ناصرخسرو
چکیدهفصل اول: مقدمه پژوهشمقدمهبیان مسئلههدف تحقیقبرای چه تحقیقاهمیت و ضرورت تحقیقتعاریف نظریتعاریف عملیاتیفصل دوم: پیشینة پژوهشمقدمهتعارف کودکان کار و خیابانیخصوصیات کودکان خیابانیساختار اجتماعی کودکان خیابانیویژگیهای روانی و اجتماعی کودکان خیابانیعلل پیدایش کودکان خیابانیمعرفی انجمن حمایت از حقوق کودکانارتباط چیستشناخت فراگردمدلهای فراگرد ارتباطهدف از برقراری ارتباط چیستمبانی ارتباط اثربخشموانع ارتباطیمهارتهای روابط انسانیمراحل بهبود ارتباطنظریة نیاز و ارتباط مؤثرمبانی خاص نظری در تدوین پرسشنامه جهت انتخاب مددکاران برترمدل ارتباطی سیستمهای «سازشپذیر» فرهنگی هستیگرامدل ارتباطی گربنرمدل ارتباطی N.L.Pراپورت یا رابطة مؤثربرقراری ارتباط روشنمتقاعد سازیروبرو شدن با مقاومتفصل سوم: روش پژوهشمقدمهمراحل تحقیقجامعة آمارینمونه و روش نمونهگیریابزار اندازهگیریروش جمعآوری اطلاعاتروش آماریپرسشنامههافصل چهارم: نتایج یافته های پژوهشمقدمهنتایج حاصل از مصاحبه با کودکاننتایج بخش اول پرسشنامه در زمینة برقراری ارتباط روشن با کودکنتایج بخش دوم پرسشنامه در زمینة متقاعدکردن کودکنتایج بخش سوم پرسشنامه در زمینة شکستن مقاومت کودکفصل پنجم: بحثبحثمقایسه با پژوهش خانة کودک شوشمحدودیتهای پژوهشپیشنهادات پژوهشمنابعپیوست
دانلود پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی - عوامل مهم در ایجاد ارتباط روشن، متقاعدسازی، شکستن مقاومت در کودکان با فرمت ورد