نوع فایل: word 2007
تعداد صفحه:60
حجم فایل: 96 کیلوبایت
مقدمه
سوابق تعلیم وتربیت آدمی نشان میدهد که به علت ناچیز بودن مجموعهی میراث اجتماعی و ساده بودن ارتباطات انسانی آموزش وپرورش به وسیله خانوادهها و بیشتر به صورت غیرعمدی انجام گردیده است. با گسترده شدن دامنه دانشها و مهارتهای بشری و توسعه فرهنگ و تمدنهای مختلف افزایش جمعیت تراکم نفوس در شهرها و روستاها رفته رفته نوعی دخالت آگاهانه در جریان انتقال فرهنگ وتمدن به کودک و نوجوانان ضروری شمرده شده و ضمن توجه به تربیت غیرعمدی پدید آمد و سالمندان با توجه به مقاصد معین به پرورش خردسالان پرداختند و برای انجام دادن وظایف تعلیم و تربیت به صورت رسمی و عمدی طبق ضوابطی به تدریج سازمانهای متعددی را ایجاد کردند.
فهرست
مقدمه
تاریخچه
اهداف دوره ابتدایی
اهمیت آموزش ابتدایی
هدف دوم کاهش افت تحصیلی
ساختار آموزش
خط مشی قانونی
برنامه آموزشی
انواع مدارس
پذیرش تحصیلی
برنامه آموزشی
ارزیابی تحصیلی
آمار تحصیلی
فصل دوم
ارزیابی تحصیلی نظام نوین آموزش ابتدایی در ایران
چکیده
مقدمه
آموزش و پرورش در عصر حاضر
آموزش و پرورش در ایران
پیشینه پژوهش
یافته های پژوهش
پاسخ به سوالات پژوهش
مشکلات آموزشی در مدارس ایران
مشکلات اصلی آموزش ابتدا
سخن آخر
پیشنهاد و راهبردها
منابع
آموزش ابتدایی