کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید (ارزشمندترین کتاب در حوزه موفقیت مالی)
این کتاب زندگی انسان های زیادی رو تغییر داده و من مطمئنم که شما هم با استفاده از مطالب این کتاب به موفقیت های چشمگیری خواهید رسید.
موفقیت مالی
کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید (ارزشمندترین کتاب در حوزه موفقیت مالی)
این کتاب زندگی انسان های زیادی رو تغییر داده و من مطمئنم که شما هم با استفاده از مطالب این کتاب به موفقیت های چشمگیری خواهید رسید.
فایل حاضر داری مجموعه ای از اطلاعات رقومی در مورد شهرستان مربوطه می باشد که در هر یک از لایه ها سعی بر آن شده با ایجاد پایگاه اطلاعات قابل فهم همراه با توضیحات فارسی با فونت قابل خواندن بر روی تمام سیستم عامل های مورد استفاده، امکان دسترسی سریع و آسان به اطلاعات را برای استفاده کنندگان فراهم آوریم. لایه های رقومی فایل مربوطه دارای موارد زیر می باشد:
رمز فایل: www.zaringis.ir
طرح لایه باز میلاد امام رضا ع(خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو / تولد امام رضا (ع)
طرح بسیار زیبای میلاد امام رضا (ع).تمامی عناصر بکار رفته در این طرح لایه باز می باشد که در طراحی های مشابه هم می توانید از آن استفاده نمایید
مقاله با عنوان فرصت ها و چالش های تجاری سازی پژوهش که در اولین همایش منطقه ای تجاری سازی پژوهش ارائه شده آماده دانلود می باشد.
محل برگزاری:ابرکوه - دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه
سال برگزاری:1389
تعداد صفحه:11
محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf
نویسندگان:
[ صادق بختیاری ] - استاد دانشگاه آزاد خوراسگان- دانشکده علوم انسانی - گروه اقتصاد
[ مرتضی یزدانی ] - دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان - دانشکده اقتصاد و علوم اداری - گروه اقتصاد
چکیده
طی دهه های اخیر، بخش پژوهش و تحقیقات به علت ایجاد مزیت رقابتی برای تولید کنندگان به شدت موردتوجه قرار گرفته به نحوی که سهم قابل توجهی از بودجه صنایع و شرکت های بزرگ به این بخش اختصاص یافته است. این تحقیقات تا زمانی که به صورت عملی و کاربردی یعنی در فرایند تجاری سازی مورد استفاده قرار نگیرند، تاثیری در کیفیت و کمیت تولیدات نخواهند داشت و رفاه جامعه را تغییر نخواهند داد. بنابراین برای بهره گیری از مزایای این فرایند، نیاز به تعامل و همکای سازمانهای تحقیقاتی و تولید کننده دانش با صنایع، سرمایه گذاران و کارآفرینان ضروری می باشد. این مقاله به بررسی فرصت ها و منافع حاصل از تجای سازی تحقیقات و موانع و چالش های پیش رو پرداخته و پیشنهاد می کند با توجه به اهمیت تجاری سازی یافته های پژوهشی مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی کشور و تولید ثروت از این یافته ها و تکمیل چرخه دانش تا دستیابی به محصولات رقابت پذیر و قابل عرضه در بازارهای هدف و در راستای تحقق اهداف برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور باید برنامه ریزی های بخش های تحقیقاتی در این راستا تدوین و به اجرا درآید.
مقاله با عنوان بررسی رابطه میان هوش تجاری و هوش رقابتی در اثربخشی فرایند نوآوری که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده آماده دانلود می باشد.
محل برگزاری:شیراز
سال برگزاری:1389
تعداد صفحه:12
محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf
نویسندگان:
[ رضا صالح زاده ] - دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دانشگاه اصفهان
[ محمد رضا عطارپور ] - دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دانشگاه اصفهان
[ علی شائمی برزکی ] - استادیار گروه مدیریت دانشگاه اصفهان
چکیده
یکی از اصول ایجاد یک محیط نوآورانه، شناخت بازار و آگاهی از محدوده وسیع فرصت های ممکن و همچنین آگاهی از نقاط قوت و ضعف داخلی سازمان می باشد. هوش تجاری و هوش رقابتی با قابلیت های فراوانی که دارند، اطلاعات زیادی در این زمینه ها برای سازمان فراهم می کنند. از طرفی رقابت پذیری یک سازمان عامل دیگری است که در ایجاد یک محیط نوآورانه نقش مهمی ایفا می کند، در واقع می توان بیان نمود که نوآور بودن یک سازمان بدون رقابت پذیری آن بی معناست. با توجه به این مطالب، در این مقاله رابطه میان هوش تجاری و هوش رقابتی در اثربخشی فرایند نوآوری مورد بررسی قرار گرفته است و چارچوبی مفهومی از ارتباط میان این سه موضوع مورد بحث ارائه شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد که هوش تجاری و هوش رقابتی هم به فرایند نوآوری و هم به رقابت پذیری سازمان کمک خواهند کرد که این نوآوری و رقابت پذیری نیز ارتباطی دو طرفه و متقابل با یکدیگر دارند.