فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

شناسایی عوامل کلیدی موثر بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک

اختصاصی از فی گوو شناسایی عوامل کلیدی موثر بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

شناسایی عوامل کلیدی موثر بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک


شناسایی عوامل کلیدی موثر بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک

 

شناسایی عوامل کلیدی موثر بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک

ارائه شده در دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
تعداد صفحات: 14
 
نویسند‌گان:
علی اصغر طهرانی پور- دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی سیستم های اطلاعاتی دانشگاه آزاد علی آباد
حسین یده خانی- عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول

 

چکیده مقاله:

رشد و توسعه استفاده از اینترنت و خدمات الکترونیکی در صنعت بانکداری دنیا و به ویژه در کشور ما اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. این امر موجب شده تا رقابت تنگاتنگی بین بانک های دولتی و خصوصی برای استفاده از این خدمات به وجود آید که هر یک با ارائه خدمات بهتر سعی می کند مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کند. نحوه ی ارائه خدمات، کیفیت خدمات و ویژگی هایی که درمورد خدمات الکترونیکی بانک ها می توان مدنظر گرفت، از یک سو، ارتباط مستقیم با میزان گرایش و تمایل مشتریان به استفاده از این خدمات داشته، از سویی دیگر، بر میزان رضایت و وفاداری مشتریان بانکداری الکترونیکی مؤثر است. در چنین شرایطی طبیعتا مشتریان این بانک ها نیز برای دریافت خدمات با کیفیت بالاتر انتظارات بیشتری خواهند داشت. در پژوهش حاضر به دنبال مروری بر مدل هایی که در سنجش میزان کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی ) مانند اینترنت بانک ، موبایل بانک، تلفن بانک و غیره ( مورد استفاده قرار میگیرند ، بوده و آنها را شناسایی و معرفی کنیم.

 


دانلود با لینک مستقیم


شناسایی عوامل کلیدی موثر بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.