فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کار آموزی روند طراحی نقشه های ساختمانی شرکت مشاوره ارکان توسعه

اختصاصی از فی گوو گزارش کار آموزی روند طراحی نقشه های ساختمانی شرکت مشاوره ارکان توسعه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کار آموزی روند طراحی نقشه های ساختمانی شرکت مشاوره ارکان توسعه


گزارش کار آموزی  روند طراحی نقشه های ساختمانی  شرکت مشاوره ارکان توسعه

دانلود گزارش کار آموزی  رشته  معماری روند طراحی نقشه های ساختمانی  شرکت مشاوره ارکان توسعه  بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 40

گزارش کارآموزی آماده,دانلود کارآموزی,گزارش کارآموزی,گزارش کارورزی

این پروژه کارآموزی بسیار دقیق و کامل طراحی شده و جهت ارائه واحد درسی کارآموزی میباشد

چکیده 

طبقه همکف : اطلاعات، سرویس های بهداشتی آقایان و خانم ها، اتاق های مربیان، تعدادی انبار، آبدارخانه، آزمایشگاههای آنالیز و سیگامی، شیمی و فیزیک، معدنی عمومی، شیمی آلی، فیزیک مکانیک، مکانیک سیالات، تحقیقات شیمی، اتاق رسمی فنی.  طبقه اول و دوم : سرویس های بهداشتی آقایان و خانم ها، اتاق های مربیان، تعدادی انبار، آبدارخانه، آزمایشگاههای اپتیک، فیزیک الکترونیک، مدار منطقی، الکترونیک، میکروبیولوژی، فیزیولوژی، کشاورزی، بیوشیمی، اتاق استراحت مربیان.  طبقه سوم : اتاق منشی و مسئول، سرویس های بهداشتی آقایان و خانم ها، اتاق های مربیان، تعدادی انبار، آزمایشگاه معماری کامپیوتر، کارگاههای آموزش کامپیوتر، ساخت و تعمیر آزاد کامپیوتر.  در ادامه تعدادی از نقشه ها و عکس های مربوط به این ساختمان ارائه  می شود.  و پلانهای  مسکونی که هر کدام در قسمت خود آن توضیح داده شده است.    مقدمه :  معماری پنجره‌ای است که اگر آن را بگشایی همه چیز را زیباتر خواهی دید زیباتر زندگی خواهی کرد.  و تأثیر آن بر روح آدمی مطمئناً پلکانی خواهد بود به سوی بالا اگر یادمان نرود که معماری هنری است متناسب با فرهنگ هر ملت و معماری باید مردمی، همراه با احساسات انسانی و منظم باشد. به امید آن روز که تمام سعی خود را برای داشتن  مکانی زیباتر، امن تر و راحت تر  برای زندگی کردن بنماییم.    فصل اول  معماری رهیافتی است به جعبه‌ای با دو بعد آرمان و هدف، آرمان معماری فرم بخشیدن به یک الگوی جهانی و هدف آن، بیدار کردن احساس انسانی است و برای رسیدن به این دو باید از فن و هنر در کنار یکدیگر بهره برد.  موضوع اولیه معماری ایجاد یک الگوی فضایی است، یعنی نظم بخشیدن به یک فضای برهنه و عاری از هر چیز.  انتظام فضایی. به معنای استفاده از فرمی است که فضا منشاء آن است و نظمی شفاف آن را به فضا مرتبط می‌کند.  برای دستیابی به این هدف، معماری به هندسه نیاز دارد، هندسه علم ایجاد نظم منطقی و هوشمندانه‌ای است که حامل ارتباط فرم با فرم و فرم با فضا می‌باشد.  از این رو، هندسه فرم آرمانی را  ایجاد می‌کند، فرمی که بیان بصری مفهوم است و فضایی انتزاعی در آن تجلی می‌یابد.  به طور کلی هندسه به ارتباطات منطقی خالص توجه دارد، بنابراین هندسه مفاهیم و ارزشهای اجتماعی را منعکس می‌سازد و جهانی با منطق شفاف ایجاد می‌کند. به طور خلاصه، هندسه ثباتی منطقی باقی می‌ماند و ارزش‌هایی چون صداقت، زیبایی و خوبی در مرحله دوم ارائه می‌شوند.  منطقی که احساس را طرد می‌کند و تنها درباره حقیقت با ما صحبت می‌کند.  معماری، پیوسته در جستجوی انتظامی است که بر اساس نیروی طبیعی و جاذبة زمین باشد، اگر چه هنوز به آن  دست نیافته است.  بر خلاف هندسه، معماری نمی‌تواند در تمام  ابعاد نفوذ کند، زیرا نیروی جاذبه آن را به حرکت‌های افقی و عمودی محدود می‌سازد. معماری، الگویی پویاست.  یک ساختمان طبیعتاً حرکت می‌کند ولی زمانی که مردم در امتداد مسیری حرکت می‌کنند، شکل آن در حال حرکت به نظر می‌رسد. مردم با حرکت و تغییر نقطه دیدشان فرم کلی معماری را در ذهن تجسم می‌کنند.  موضوع دوم  در معماری بیدار کردن احساسات انسانی است. هندسه، فضایی منطقی و با ثبات ایجاد می‌کند. ولی به راستی، این منطق چگونه ما را با تجربه‌های معماری آشنا می‌سازد؟ آیا تنها نظم هندسی است که فضا را روشن و واضح می‌سازد؟ آیا هندسه باعث یکنواختی و سکون نیست؟ آیا نیازی به رهایی فضا از ثبات هندسی ناشی می‌شود؟ آیا فرم و فضا صرفاً باید بر اساس منطق هندسی شکل گیرد؟  هنگامی که چند فرم یا حجم در کنار هم قرار می‌گیرند، این هندسه و منطق هندسی است که به آن‌ها نظم و ترتیب می‌بخشد. زمانی که این انتظام بین عناصر معماری مانند ستون، دیوار، سقف و کف ایجاد می‌شود، در واقع به آنها هویت می‌بخشد. و در نتیجه ما نظم موجود در این مجموعه را درک می‌کنیم. اگر در این عناصر، نسبت‌ها دقیقاً بر اساس ابعاد و اندازه‌ها و تناسبات ریاضی باشد، ما یک مجموعه خردمند را احساس می‌کنیم.  هندسه و تناسبات آن از اجزاء مختلف یک سیستم واضح بصری می‌سازند. آیا در الین سیستم صرفاً تناسبات هندسی و ایجاد فضایی با نظم مشخص مطرح است؟ در پایان آیا یک سیستم صرفاً موزون و معقولانه، دارای نوعی یکنواختی است ؟  هنگامی که نظامی منطقی بر فرم و فضا غالب باشد، فضا را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد به هر حال معماری به نظم هندسی نیاز دارد، ولی ممکن است این نظم روح و جان معماری را بگیرد.  بنابراین اگر معماری صرفاً بر اساس منطق باشد نمی‌تواند پاسخگوی روح و احساسات ما باشد. برای دستیابی به این هدف باید از قواعد منطقی و خشک آن کناره گرفت. بنابراین، بین قواعدد نوعی و تضاد ایجاد شود، نوعی پویایی که بین فرم با فرم یا فرم با فضا ایجاد شود تا نیازهای احساسی ما نیز ارضاء شود. زیرا این تضاد و پویایی، سرشار از هیجان و احساسات است.

فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
فصل اول : معماری رهیافتی
-    ا رزیابی بخش های مرتبط کارورزی
1-    طراحی پلان پارکینگ پروژه شماره 1
2-    طراحی پلان تیپ طبقات پروژه شماره 1
3-    طراحی پلان معماری پروژه شماره 1
4-    طراحی پلان همکف پروژه شماره 2
5-    طراحی پلان تیپ طبقات پروژه شماره 2
6-    طراحی نما پروژه شماره 2
7-    طراحی برش پروژه شماره 2
8-    طراحی پرسپکتیو  پروژه شماره 2
9-    یادگیری و محاسبه میزان ساخت و طبق ضابطه بر اساس دستور نقشه
10-    ترسیم بسیاری از مبلمان داخلی و تجهیزات بهداشتی ساختمان
11-    محاسبه میزان ساخت بر اساس دستور نقشه پروژه شماره 3
12-    طراحی پلان همکف و پارکینگ پروژه شماره 3
13-    طراحی پلان تیپ طبقات پروژه شماره 3
14-    طراحی پلان مبلمان پروژه شماره 3
15-    طراحی پلان برش پروژه شماره 3
16-    طراحی نمای پروژه شماره 3
17-    طراحی پرسپکتیو داخلی  پروژه  شماره 3
18-    طراحی پرسپکتیو خارجی پروژه شماره 3
19-    یادگیری تعداد زیادی از دستورهای برنامه outocad از قبیل : Erase LINE Surttab Layer Extrade PE.trim.Rectangle ...
فصل دوم : بررسی روند طراحی پروژه ها
-    طراحی مبلمان و تجهیزات بهداشتی ساختمان
-    محاسبه میزان ساخت
فصل سوم : آزمون آموخته ها و نتایج و پیشنهادات
 


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کار آموزی روند طراحی نقشه های ساختمانی شرکت مشاوره ارکان توسعه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.