فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه بررسی بازار سبزیجات خشک

اختصاصی از فی گوو پایان نامه بررسی بازار سبزیجات خشک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

بررسی بازار سبزیجات خشک

 

رشته : مدیریت صنعتی 

 

(فایل word  قابل ویرایش )

 

تعداد صفحات : 95

 

هدف و ضرورت تحقیق

با توجه به اینکه در ایران انوع آب و هوا وجود دارد و شرایط و اقلیم نیز متنوع می باشد در نتیجه تنوع سبزیجات آن بسیار می باشد و همچنین سبزیجات ایران بواسطه ی نحوه ی عملیات کاشت و داشت و برداشت و وجود خاک بسیار غنی و حاصل خیز در جهان مطلوبیت زیادی دارا می باشد.

در همین راستاها بایستی در سدد صدور این محصولات به خارج از کشور به بهترین نحو ممکن کوشید و لذا نگهداری و عرضه ی داخلی آن نیز یکی دیگر از هدفهای این رشته می باشد و برای محقق کردن این ارزشها ابتدا باید روشی یافت که توانایی نگهداری بهینه در زمان طولانی بصورت مطلوب و تازه را داشته باشد. لذا خشک کردن سبزیجات راهی است مناسب برای این امر.

طی برقراری ارتباط با تعدادی از صنایع مرتبط و مذاکرات انجام شده ضرورت بررسی بازار جهت انجام سرمایه گذاری های تولیدی در ایران ضروری می باشد، لذا با توجه به کاربردی بودن طرح نسبت به بررسی بازارهای داخلی و خارجی و ارائه ی راهکارهای ورود به این بازارها لازم می باشد.

 

نتیجه گیری:

به دلیل اینکه کشور ایران در حال توسعه و پیشرفت می باشد و روز به روز به صنعتی شدن نزدیکتر می شود لذا فرصت افراد جامعه و گرفتاری آنها بیشتر می شود و برای جبران کمبود وقت تمایل به استفاده از اجناس و وسایل پیش ساخته می باشند مثل غذاهای نیم پخته و ... لذا استفاده کردن از سبزیجات خشک راهی است که در سرعت بخشیدن به کارهای خانه و همچنین از اتلاف وقت در کارها پرهیز می کند پس این بازار استعداد بسیار بالایی را از جهت خریدار دارا می باشد. پس می توان با استفاده از تبلیغات و شناسایی محصولات مختلف مردم را به خرید و استفاده از این محصول سوق داد.

 

فهرست مطالب
عنوان                                                        
فصل اول(طرح تحقیق)    1
هدف و ضرورت تحقیق    2
فرضیه ی تحقیق:    3
روش تحقیق:    3
فصل دوم(ادبیات تحقیق)    4
تجارت بین الملل و کشورهای روبه توسعه     5
جایگاه صادرات غیر نفتی در اقتصاد کشور    7
آثار جانبی افزایش ظرفیت های تولیدی    7
نقش صادرات غیر نفتی در ایجاد اشتغال    8
تعریف استراتژی    10
نقش و جایگاه صادرات غیر نفتی در استراتژی های توسعه اقتصادی    10
الف- استراتژی جایگزینی واردات    10
ب- استراتژی توسعه صادرات:    12
انواع استراتژی های رقابتی عام    13
رهبری در هزینه    15
تمایز محصول    16
تمرکز (محدودنگری)    18
میانه روی    20
تعریف بازاریابی:    22
استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار    23
1- استراتژی بازاریابی یکسان    24
2- استراتژی بازاریابی تفکیکی    24
3- استراتژی بازاریابی تمرکزی    25
ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار    26
تقسیم بندی بازار های بین المللی    29
استراتژی توسعه آمیخته بازاریابی     30
آمیخته محصول    31
اهمیت قیمت در آمیخته بازاریابی     34
آمیخته تشویق و ترفیع    36
توزیع فیزیکی در آمیخته بازاریابی     37
تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی    38
1- ارزیابی اوضاع و احوال و محیط بازاریابی بین الملل    39
2- تصمیم به فعالیت در سطح بین‌الملل)    49
3-  تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بین‌الملل    51
4- تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بین‌المللی    53
5- تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بین‌الملل    61
6- تصمیم در مورد نوع سازمان بازاریابی بین‌الملل    68

فصل سوم (روش تحقیق)    72
تحول فرهنگی (با در نظر گرفتن اقتصاد):    74
بازار خارجی:    75
مصاحبه با خانم مهندس   مدیر شهرک فناوری صنایع غذایی و بیو تکنولوژی شمالشرق:    77
فصل چهارم(تجزیه وتحلیل داده ها)    80
1- صادرکنندگان وتولیدگران سبزیجات خشک از دانش و فنون بازاریابی آگاهی لازم را دارند    81
2- سبزیجات خشک از کیفیت مناسب برای صادرات برخوردار می باشند.    82
3- روشهای نوین تولید سبزیجات خشک از سوی تولیدکنندگان مورد استفاده قرارمی گیرد.    83
فصل پنجم(نتیجه گیری و پیشنهادات)    84
پیشنهادات:    86
منابع و ماخذ    87


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی بازار سبزیجات خشک
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.