فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد تجزیه و تحلیل تبلیغات محیطی با شاخص های مذهبی

اختصاصی از فی گوو تحقیق در مورد تجزیه و تحلیل تبلیغات محیطی با شاخص های مذهبی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد تجزیه و تحلیل تبلیغات محیطی با شاخص های مذهبی


تحقیق در مورد تجزیه و تحلیل تبلیغات محیطی با شاخص های مذهبی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه60

بخشی از فهرست مطالب

فصل اول

 

(هنر اسلامی )

 

  • هنر اسلامی
  • هنر دینی
  • تاثیر مذهب در شخصیت هنرمند
  • اخلاق دینی در هنرهای سنتی و مردمی ایران
  • سنت و هنر سنتی
  • هنر و مذهب

 

فصل دوم

 

(تبلیغات)

 

  • اثر تبلیغات درجهان
  • نقش گرافیک محیطی در گسترش فرهنگ اجتماع
  • جایگاه و اهمیت تبلیغات / مرزهای روابط عمومی و تبلیغات
  • پیدایش طراحی حروف تبلیغاتی
  • تبلیغات رنگی / سیاه و سفید

 

فصل سوم

 

تبلیغات محیطی (بیل بورد)

 

  • تاثیر بصری تابلوهای محیطی
  • کانونهای تبلیغاتی و جایگاه کاری آنها
  • بیل بوردها
  • عوامل موثر در گرافیک محیطی
  • بیلبورد در تبلیغات ایران
  • تجزیه و تحلیل

 

فصل چهارم

 

نتیجه گیری و پیشنهاد

 

 

 

 

 

صفحه چکیده

 

عمده ترین و اصلی ترین هدف گرافیک محیطی، طراحی علائم در خدمت کلیتی به نام محیط اس . رمز موفقیت در طراحی محیطی ، بیش از هر چیز . شناخت و تسلط بر مفهوم هر دو واژه ((طراحی)) و ((محیط)) و ارتباط این دو بایکدیگر است. جامع ترین تعریفی که می توانیم برای گرافیک محیطی ارایه دهیم چنین است. ((طراحی متناسب و هماهنگ نشانه ها ،نوشته ها و تزئینات به صورت حجم سه بعدی (مثل تابلو یا استند) برای راهنمایی، اطلاع رسانی و برقراری هر نوع ارتباط دیگر، در عین ایجاد زیبایی و حال و هوایی در خور و شخصیتی قابل درک، در هر نوع محیط داخلی و خارجی است. موضوع این پروژه ادغام مذهب و هنر اسلامی با تبلیغات محیطی است. هنراسلامی ا مدد جستن از رمزگرایی خاصی که نهفته در بطن اتقادات این دین مبین است توانست اشکال و فرمها را به قلمرو عرفانی – الهی واردکند. در گسترة فرهنگی ، هنر اسلامی به عنوان بخش عظیمی از میراث هنری – فرهنگی مشرق زمین و ملت ما و جهان اسلام می تواند داعیه دار این افتخار باشد که هرجا سخن از هویت دینی ، ملی و فرهنگی است، یکی از بانفوذترین سازندگان این هویت است . نباید فراموش کرد که فهم و قدر روحانی هنرسنتی و مقدس اعم از اسلامی و غیر آن،برای وجود زندگی دینی حقیقی حیاز بیشترین اهمیت است، زیرا چنین هنری در نهایت امر هدیه ای آسمانی و طریق دستیابی به فیضی است که موجب یادآوری جهان روح میشود و ما ار به امور الهی بازمی گرداند.

 

 

 

پیشگفتار

 

انسان بدون برخورد اجتماعی و ارتباط با محیط اطرافش قادر به زندگی روزمره نمی باشد. گرافیک از معدود رشته هایی می باشد که در زندگی اجتماعی انسان ها با ایجاد ارتباط به وسیله تصویر و نوشته نقش به سزایی را ایفا می کند. بنابراین انسان موجودی است اجتماعی که به وسیله ارتباط با محیط و افراد دیگر زندگی خود را می سازد. هر چه این محیط سریعتر جوابگوی نیازهای ضروری او باشد، او آسوده تر زندگی می کند. انسان متاثر از محیط پیرامون خود است.

 

گرافیک محیطی شاخه ای از گرافیک می باشد که همراه با رشته های دیگر مانند معماری، فضای اطراف انسان را برای زندگی آسوده، میسر می سازد. در واقع تبلیغات محیطی یکی از رشته هایی است که همراه با معماری و زیبا سازی شهری؛ درخدمت فراهم آوردن محیطی مناسب برای افراد یک جامعه می باشد به هرگوشه از اطرافمان که بنگریم رد پایی از گرافیک محیطی هنری است که رفاه عموم را به وسیله روش های مختلف مانند اطلاع رسانی – زیباسازی شهری – ارائه خدمات به افراد برای زندگی آسوده تر و ….. در شهرهای شلوغ فراهم می کند. با توجه به نیاز ضروری استفاده از گرافیک محیطی داخلی و بیرونی در زندگی شهری و اجتماعی انتخاب این موضوع برای پژوهش لازم می باشد. البته موضوع این پروژه تمام مواردی که باید در گرافیک محیطی رعایت شود همراه با شاخص های مذهبی است یعنی باید علاوه براینکه گرافیک محیطی و به نوعی تبلیغات ، تمام جنبه های گرافیکی را داشته باشد به نوعی همراه با هنر دینی و مذهبی ارائه شود.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تجزیه و تحلیل تبلیغات محیطی با شاخص های مذهبی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.