فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سهام

اختصاصی از فی گوو سهام دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

سهام


سهام

فرمت فایل: word(قابل ویرایش)تعداد صفحات77

-1) مقدمه :
امروزه یکی از هدفهای بلند مدت شرکتها ایجاد نقدینگی برای صاحبان شرکتها وتضمین آینده ای روشن برای افزایش سرمایه گذاری آنان در شرکت می باشد. به عبارت دیگر باید حداکثر کردن ثروت صاحبان شرکت ( حداکثر کردن ارزش سهام شرکت ) یکی از مهمترین هدفهای شرکتها می باشد. هدفها وسیاست ها توسط صاحبان شرکتها (سهامداران) و بوسیله مدیران منتخب آنان ( هیات مدیره ) تعیین می گردد.
با توجه به گسترش کمی و کیفی نقش اطلاعات مالی وحسابداری در تصمیم گیری ها و تخصیص بهینه منابع چنانچه در بازار تجزیه تحلیل مناسبی از اطلاعات به عمل آید،‌ و اهداف بلند مدت شرکتها بدرستی معین شود از یک طرف باعث تخصیص مطلوب منابع واز طرف دیگر منجر به حداکثر شدن ثروت سهامداران ( حداکثر شدن ارزش شرکت ) خواهد گردید.
حداکثر کردن ارزش شرکت در بلند مدت به متغیرهای مالی و عوامل متعددی بستگی دارد. در تحقیق حاضر محقق در صدد است که برخی از عوامل تاثیر گذار بر ارزش بازار سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران را طی یک دوره سه ساله مورد بررسی وتجزیه و تحلیل قرار دهد.
2-1) تعریف موضوع :
در شرکتهای سهامی سرمایه گذاران در غالب دارندگان سهام یا متقاضیان سهام با انگیزه های مختلف نقش اساسی در تامین منابع مالی مورد نیاز واحدهای اقتصادی ایفا می کنند. واحدها ی اقتصادی هم از جذب سرمایه گذاریها ی پراکنده اهداف متفاوتی را دنبال می کنند که درنهایت نقطه بهینه برای هر دو گروه رسیدن به منافع بیشتر و حداکثر نمودن ثروت می باشد. منافعی که از این سرمایه گذاریها نصیب سهامداران می شوند در غالب سود پرداختی به سهامداران یا افزایش قیمت سهام و یا هر دو تجلی می کند.
سود پرداختی حاصل از فعالیت یک شرکت در طول دوره مالی و تصمیمات اتخاذ شده توسط سطوح بالای مدیریت می باشد و معمولا سهامداران نمی توانند دخالت ویا مشارکت مستقیم در فرآیند ایجاد سود و افزایش سود داشته باشند اما در مورد عوایدی که از افزایش قیمت سهام نصیب آنها می شود می تواند تاثیر به مراتب بیشتری داشته باشد.
تعیین ارزش انواع دارائیهای مالی ( ارزش شرکت ) در تصمیم گیری سرمایه گذار نقش قابل توجهی دارند. زیرا سرمایه گذار قبل ازخرید انواع اوراق بهادار،‌ علاقه مند است از ارزش آن آگاهی یابد. ارزش یک قلم دارائی اعم از اینکه واقعی یا مالی باشد بستگی به این دارد که تا چه حد بتواند خواسته ها ونیازهای اشخاص را ارضاء کند. از دیدگاه مدیران مالی ارزشیابی دارائیهای مالی اهمیت قابل توجهی دارند،‌ زیرا آنان می خواهند که هدف به حداکثر رساندن ثروت سهامداران تحقق یابد. مدیران در تصمیم گیریها اهداف خود را به گونه ای تعیین می کنند که موجب افزایش تقاضای سرمایه گذاران برای خرید انواع اوراق بهادار شرکت گردد.
در تحقیق حاضر درصدد برآمدیم تا به منظور بهبود شرایط توسعه فعالیتهای بازارمالی و اخذ تصمیمات متناسب از سوی مدیران با در نظر گرفتن انتظارات آتی سهامداران از عواملی که می توانند بر ارزش شرکت تاثیر گذار باشند به سیاست های وخط مشی های تقسیم سود و سطح بدهی بپردازیم و رابطه این عوامل را با ارزش شرکت مورد بررسی قرار دهیم.

3-1) اهمیت موضوع :
از آنجائیکه حداکثر کردن ثروت سهامداران یک راهنمای قابل قبول برای اداره موسسه های بزرگ بازرگانی،‌ خدماتی و صنعتی و تخصیص موثر منابع جامعه بدست می دهد، آنرا به عنوان هدف مورد قبول پذیرفته ایم. هدف بازار سرمایه تخصیص موثر پس اندازها از پس انداز کنندگان اصلی به استفاده کنندگان اصلی که در دارائیهای واقعی سرمایه گذاری می کنند است. چنانچه بنا باشد پس انداز به سمت سرمایه گذاری در موقعیت های مناسب سوق داده شود باید معیارهای اقتصادی منطقی تعیین گردد. از سوی دیگر تصمیم گیری بلند مدت مبتنی بر منابع مالی بلند مدت بوده وبه مواردی چون تامین مالی ،‌ سیاستهای تقسیم سود شرکت می پردازد. اگر هر یک از این تصمیمات در رابطه با هدف شرکت باشد، ارزش شرکت را برای سهامداران به حداکثر خواهد رسانید و از آنجائیکه این تصمیمات با هم مرتبط هستند باید تاثیر آنها بر ارزش سهام شرکت مورد بررسی قرار گیرد.


4-1) هدف و علت انتخاب موضوع :
استفاده کنندگان اطلاعات مالی مانند سرمایه گذاران، سهامداران، تحلیل گران مالی و ... بسیار علاقه مند در کسب اخبار مربوط به شرکتها می باشند و با تجزیه تحلیل این اخبار نسبت به خرید یا فروش سهم مورد نظر خود اقدام می نمایند. از آنجائیکه سهامداران خواهان حداکثر منافع و مدیران در پی تصمیمات خود هدف به حداکثر رساندن منافع سهامداران را دنبال می کنند همواره تلاش می کنند تا با یک ریسک منطقی اقدام مثبتی را برای افزایش قیمت سهام در بازار انجام دهند. می توان کمک به سرمایه گذاران در ارزیابی و انتخاب شرکت مورد نظر و ارائه اطلاعات مفید به آنان از جنبه های مختلف تقسیم سود وتامین مالی را از اهداف تحقیق حاضر به شمار آورد.
5-1) فرضیه های تحقیق :
تحقیق حاضر شامل دو فرضیه است فرضیات ذیل، فرضیه صفر(( H0 خوانده می شود و فرضیه های مقابل این فرضیات ، فرض جانشین
( H1 )نامیده می شود.

فرضیه اول :
ارتباط معنی داری بین نسبت سود تقسیم نشده به سود تقسیم شده با ارزش شرکت وجود ندارد.
فرضیه دوم :
ارتباط معنی داری بین نسبت بدهیها به مجموع دارائیها با ارزش شرکت وجود ندارد.
6-1) روش تحقیق، جامعه آماری و شیوه جمع آوری اطلاعات :
جامعه آماری :
جامعه آماری تحقیق حاضر شامل شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد.
انتخاب نمونه :
جهت انتخاب نمونه شرکتهائی که دارای شرایط ذیل باشند مد نظر قرار گرفته اند.
1- شرکتها ی نمونه از شرکتهای سرمایه گذاری و واسطه گری نباشند زیرا که ماهیت فعالیت آنها غیر تولیدی است.
2- در طی دوره تحقیق هر ساله تقسیم سود نقدی داشته باشند.
3- شرکتهای نمونه از شرکتهای زیان ده نباشند زیرا هیچ گونه سودی برای تقسیم ندارند.

روش تحقیق :
روش تحقیق فوق،‌ روش کتابخانه ای می باشد و از اطلاعات و گزارشات سالانه شرکتهای پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران که در بانک اطلاعاتی بورس ارائه گردیده استفاده شده است. ادبیات موضوعی وسوابق تحقیق با مطالعات کتا بخانه ای از قبیل مطالعه کتب مختلف مدیریت مالی و پایان نامه های مختلف کارشناسی ارشد بدست آمده است.
روش اماری:
برای محاسبه متغیرها ی مستقل و وابسته با استفاده از نرم افزار محاسباتی EXCEL وبرای تجزیه تحلیل روابط آماری بین آنها از نرم افزار آماری SPSS جهت رد یا پذیرش فرضیات استفاده شده است.
7-1) متغیرها :
متغیر وابسته : ارزش شرکت در تحقیق حاضر به عنوان متغیر وابسته مورد بررسی قرار می گیرد.
متغیر مستقل : نسبت سود تقسیم نشده به سود تقسیم شده و نسبت بدهی به مجموع دارائیها به عنوان متغیرهای مستقل مورد بررسی قرار می گیرند.

8-1) قلمرو تحقیق :
قلمرو زمانی : قلمرو زمانی تحقیق شامل دوره سه ساله ، سال 1380 لغایت 1382 بر مبنای گزارشهای مالی بورس اوراق بهادار تهران می باشد.
قلمرو مکانی : شرکتهای عضو بورس اوراق بهادار تهران به عنوان قلمرو مکانی تحقیق در نظر گرفته شده است.
قلمرو موضوعی : قلمرو موضوعی تحقیق تعیین برخی عوامل موثر بر ارزش بازار سهام می باشد.
9-1) استفاده کنندگان از تحقیق :
استفاده کنندگان از تحقیق شامل سهامداران فعلی وسرمایه گذاران بالقوه ، مدیران شرکتها ، اعتبار دهندگان ، دانشجویان ،‌ حسابداران و سایر تصمیم گیرندگان وعلاقه مندان به اطلاعات مالی می باشد.
10-1) تعریف واژه ها و اصطلاحات کلیدی :
1) ارزش شرکت : در این تحقیق لگاریتم ارزش بازار سهام شرکت در پایان دوره مالی به عنوان ارزش شرکت در نظر گرفته شده است و از رابطه زیر محاسبه می شود.
MV = Log (P.N)
P: قیمت هر سهم در پایان دوره مالی
N : تعداد سهام منتشر شده در پایان دوره مالی
2) سود تقسیم نشده : هر گونه منافع حاصل از سهام در یک دوره مالی که بین سهامداران توزیع و پرداخت نشده باشد، سود تقسیم نشده گویند. بنابراین سود تقسیم نشده، سود سهامی است که از شرکت خارج نشده است و در تحقیق حاضر از طریق رابطه زیر محاسبه می شود :
سود تقسیمی هر سهم – سود هر سهم = RE=EPS – DPS
3) سود نقدی تقسیم شده : مبلغی از سود سهام عادی که بین سهامداران به صورت نقدی تقسیم شده است.
4) سود تقسیمی هر سهم : سود تقسیمی هر سهم میزان سودی را که واقعاً بین دارندگان هر سهم عادی توزیع گردیده است، بیان میکند. اطلاع از سود تقسیم شده هر سهم طی چندین سال از علایق خاص سرمایه گذاران می باشد. ارزش بازار سهام عادی تا حد زیادی تحت تأثیر سود سهام پرداخت شده و پیش بینی شده قرار می گیرد. این نسبت بیان می کند که چه درصدی از عایدی شرکت به سهامداران در قالب سود سهام پرداخت می شود و چه درصدی برای نیاز مالی آینده مورد استفاده قرار می گیرد.
5) بدهی : بدهیهای یک شرکت شامل حق قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی بستانکار از شرکت بوده و متشکل از دو گروه کوتاه مدت و بلند مدت می باشند. به تعریفی دیگر بدهیها معرف تعهدات قانونی یا تعهدات ناشی از قراردادهای واحد تجاری است که در نتیجه معاملات و رویدادهای گذشته ایجاد شده و باید از طریق انتقال دارائیها، ارائه خدمات یا از محل عواید آتی تأدیه گردد. در این تحقیق جمع بدهیهای کوتاه مدت و بلند مدت در محاسبات منظور گردیده است.
6) دارائیها : دارائیها معرف منابع اقتصادی است که در نتیجه فعالیتها و رویدادهای گذشته توسط یک واحد تجاری مشخص تحصیل شده و دارای منافع اقتصادی آتی است. در این تحقیق جمع داراییهای جاری و غیر جاری در محاسبات لحاظ شده است.

 


دانلود با لینک مستقیم


سهام

گزارش تخصصی چگونگی پرورش دادن دانش آموزانی توانمند به کمک روش های نوین تدریس

اختصاصی از فی گوو گزارش تخصصی چگونگی پرورش دادن دانش آموزانی توانمند به کمک روش های نوین تدریس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش تخصصی چگونگی پرورش دادن دانش آموزانی توانمند به کمک روش های نوین تدریس


گزارش تخصصی چگونگی پرورش دادن دانش آموزانی توانمند به کمک روش های نوین تدریس

 دانلود گزارش تخصصی چگونگی پرورش دادن دانش آموزانی توانمند به کمک روش های نوین تدریس بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 26

دانلود گزارش تخصصی معلمان,راهکارها,پیشنهادات,گزارش تخصصی فرهنگیان,

این گزارش تخصصی جهت ارائه برای ارزشیابی و کسب امتیاز کامل و همچنین جهت ارائه به عنوان تحقیق ارتقاء شغلی بسیار کامل میباشد

چکیده  :

متاسفانه  تدریس انشا با شیوه های خلاق که دانش آموز را در نوشتن ماهر و توانا کند در هیچ یک از مقاطع تحصیلی کشور ما رایج نیست و به همین علت دانش آموزان اغلب از این درس گریزانند و بسیاری از آنان تا آخرین سال تحصیلی انشا نوشتن را یاد نمی گیرند شاید هم انشارا درسی بیهوده می دانند و یا تصور می کنند این درس را برای آزار آنان در برنامه درسی گنجانده اند. در این بخش از وبلاک تلاش شده است علل ضعف دانش آموزان در درس انشا و پایین بودن خلاقیت آنهاپرداخته شود وبه اختصار برخی موانع خلاقیت را که با ضعف انشا بی ارتباط نیست مطرح نماییم و همچنین راهکار هایی را برای رفع این نواقص ارائه کرده ایم. که بدون شک این شیوه ها تاثیر مستقیم در پرورش خلاقیت دانش آموزان دارد.به امید آنکه تجارب ناچیز اینجانب مورد استفاده قرار گیرد.            آب دریا را اگر نتوان کشید               هم به قدر تشنگی باید چشید نوشتن انشا در کلاس، اعتماد به نفس، قدرت و تفکر و خلاقیت و استقلال را در دانش آموزان تقویت می کند.نوشتن داستان های کوتاه در زنگ انشا برای تقویت خلاقیت و قوه ی تخیل دانش آموزان مفید می باشد. با رعایت این موارد می توانیم در درس انشا شوق و علاقه ایجاد نمود و کلاس انشا را جذاب تر و متنوع تر نماییم. اینجانب …. آموزگار پایه …آموزشگاه … تصمیم گرفتم در گزارش تخصصی به اجرا درآمده به ارائه شیوه های نوین آموزش انشا با رویکرد خلاقیت بپردازم بپردازم.    

  مقدمه :

هرفردی درجامعه نیاز به آموزش دارد تا مراحل رشد وتکامل را طی کند به قول کانت «بشر تنها با تعلیم وتربیت تواند شد وآدمی چیزی جز آنچه تربیت از او می سازد نیست ». بنابر این نیاز به آموزش وپرورش از حقوق اسلامی افراذ بشمار می رود وهر گونه ایجاد تحول ورشد وپیشرفت فردی واجتماعی حاصل تربیت وآموزش است .راجع به تعلیم وتربیت وآثار مترتب برآن از دیر باز سخن بسیار گفته اند وگفته فوق در حقیقت مشت نمونه خروار است و... انشا در لغت به معنی سخن آفریدن و نشو نما دادن و بزرگ گردانیدن است. و در اصطلاح ادبیات عبارت از نگارش جمله ها و عبارتهایی است که افکار و اندیشه نویسنده را به صورتی روشن و زیبا بیان کند تا خواننده آنها را به آسانی بفهمد و برای او خوشایند باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های انسان، خلاقیت است. آدمها با استعدادهای درونی خود می توانند خلاق باشند. زمانی که این استعدادها و قدرت تفکر دانش آموزان پرورش می یابد و جهت دار می شوند، خلاقیت شکل می گیرد و یکی از ابعاد خلاقیت، خلاقیت در نوشتن است. متاسفانه درس انشاء در بعضی مدارس جدی گرفته نمی شود در حالی که انشا هم یعنی خلاقیت. یکی از دغدغه های مسئولان بحث خلاقیت است. به کارگیری مهارت های آموزگار خلاق در روند یادگیری فراگیرندگان قدم موثری است که می تواند در تدریس زبان و ادبیات فارسی تحول و دگرگونی ایجاد کند. انشا تراوشات فکری نویسنده در مورد موضوعی خاص است حال این که این تراوشات چگونه و با چه فکر و بیانی روی کاغذ جاری می شود و به قوانین احتیاج دارد و در این موارد هر آموزگار ادبیاتی راهکار و روش تدریس به خصوصی دارد که طی سالیان تدریس خود هر کدام را ارزیابی می کند و بهترین روش را در کلاس به کار می گیرد. اکثر اوقات کلاس درس انشا و نگارش برای دانش آموزان کلاس خسته کننده تکراری و غیرقابل تحمل است، در حالی که این درس و این ساعت باید دهن را روشن، اندیشه را رها و روح و قلب را آرام سازد. دانش آموزان از عقاید بگویند، از نوشتن لذت ببرند، فکر کنند و تخیلشان را قوی سازند. کلاس درس انشا باید تمرین خوبی برای خوب نوشتن، خوب اندیشیدن و خوب سخن گفتن باشد، نه کلاس درس که فقط سوال گیج کننده «آیا می توانم بنویسم» را در ذهن دانش آموز بپروراند و غصه ی این که (این بار  انشایم را چه کسی بنویسد!؟) او را از نوشتن بیزار سازد یا موضوعات نازیبا، غیرادبی و تکراری شوق نوشتن را از او بگیرد. وقتی دانش آموز بداند که انشا به معنی آفریدن جمله هایی است که حامل افکار و احساسات درونی ما راجع به موضوعی خاص است فکرش را به کار می اندازد تا بهترین جمله ها را به نمایش بگذارد و شنونده را سرشوق آورد تا صحبت هایش را گوش دهد و سعی می کند بهترین عبارات را برگزیند و جملاتش از نظر نگارشی و دستوری از اشکال خالی باشد. وقتی دانش آموز بداند که مدت زمان انشاء محدود است می کوشد افکارش را سریع مرور کند و افکار خود را هر چه سریعتر روی کاغذ بیاورد و بهترین استفاده را از حداقل زمان ممکن داشته باشد و می آموزد به دیگری وابسته نباشد، روی پای خود بایستد و می کوشد بهتر بنویسد. وقتی دانش آموز بداند که به انشایش به چشم نقد نگاه خواهند کرد می کوشد قبل از دیگران خودش انشایش را نقد کند و تا حد امکان مطالب زائد و بی ارزش را حذف و مطالب جالب تری را جایگزین کند. اگر دانش آموز تشویق شود کتاب هایی را که مطالعه می کند خلاصه نویسی کند و زنگ انشا برای دوستانش بخواند او ضمن عادت به مطالعه و فرهنگ پذیری، در نوشتن انشاء نیز مهارت می یابد. اگر دانش آموز بداند که استفاده از احادیث و سخنان بزرگان دین و ادب به ارزش نوشته اش می افزاید همواره می کوشد ضمن مطالعه، از چنین مطالبی یادداشت بردارد تا به هنگام لزوم استفاده کند. اگر بداند آرایه های ادبی چه قدر نوشته اش را زیباتر می کند قوه ی تخیل خود را به کار می گیرد و آرایه پردازی می کند.


دانلود با لینک مستقیم


گزارش تخصصی چگونگی پرورش دادن دانش آموزانی توانمند به کمک روش های نوین تدریس

تحقیق درباره نقش مهم صنعت بتن آماده در فرآنیده توسعه کشور

اختصاصی از فی گوو تحقیق درباره نقش مهم صنعت بتن آماده در فرآنیده توسعه کشور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره نقش مهم صنعت بتن آماده در فرآنیده توسعه کشور


تحقیق درباره نقش مهم صنعت بتن آماده در فرآنیده توسعه کشور

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 25 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه و معرفی :
رییس کمیسیون عمران و آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: صنعت بتن آماده در ایران می‌تواند نقش مهمی در فرآیند توسعه کشور ایفا کند
عباس اکبرپوربا اشاره به اینکه صنعت بتن آماده زمینه پویایی یک کشور را فراهم می‌کند، گفت: اگر دست اندرکاران صنعت بتن آماده بتوانند نیازها و کارآیی خود را در این صنعت به روز کنند زمینه بیکاری در کشور از بین خواهد رفت
وی عدم وجود ماشین‌آلات جدید تولید و حمل بتن، آزمایشگاههای بتن، آموزش پرسنل و بازرسان بتن را از دیگر مشکلات این صنعت عنوان کرد و افزود: این صنعت نیاز فراوان به تصویب قوانین و مقررات جدید دارد تا بتواند به صورت نهادینه در بخش صنعت ساختمان اعمال شود
اکبرپور، اعطای یارانه، معافیت مالیاتی و ارایه تسهیلات بانکی به دست اندرکاران بخش صنعت بتن آماده را از مشوقهای مختلف برای کمک به این صنعت ذکر کرد و افزود وجود نهادهای گوناگون تصمیم‌گیری و انجام کارهای موازی یکی دیگر از مشکلات این صنعت عنوان کرد

 

گزارشی در ارتباط با کارگاه های تخصصی روز بتن
در سومین همایش روز بتن در کنار موضوع بتن و معماری ، موضوعاتی مانند پایایی بتن و اقتصاد مهندسی و کاربرد های جدید بتن در ایران بعنوان روسازی های بتن فشرده غلتکی و نیز سیمان های آمیخته در قالب برگزاری سه کارگاه تخصصی با عناوین کارگاه تخصصی جداول بتنی با همکاری وزارت کشور، کارگاه تخصصی سیمان های آمیخته با همکاری شرکت سیمان آبیک و کارگاه تخصصی روسازی بتن فشرده غلتکی با همکاری شرکت ایران فریمکو برگزار شد.
باید اشاره کرد برای تمام علاقمندانی که در این کارگاه ها حضور داشتند، گواهینامه ای از طرف انجمن بتن ایران صادر گردید
لازم به ذکر است در کارگاه تخصصی جداول بتنی آقایان دکتر رمضانیانپور ،مهندس رئیس قاسمی،مهندس حقیقی و سرکار خانم دکتر پرهیزگار به سخنرانی پرداختنند و در پایان، هریک از سخنرانان در جلسه پرسش و پاسخ حضور پیدا کردند .باید افزود با توجه به کاربرد گسترده جداول بتنی در شهر های کشور، پایایی این قطعات بتنی در اقتصاد مهندسی درون شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از آنجایی که این قطعات بتنی در کشور به عنوان یکی ازاجزا مهندسی سیویل شهری کاربرد وسیع دارند ، لذا شهرداریهای شهر های کشور مهمترین کارفرمایانی هستند که بایستی توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.
همچنین در کارگاه تخصصی رویه بتنی فشرده غلتکی آقایان دکتر شکر چی زاده ، مهندس خطیبی ومهندس کاری به سخنرانی و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ پرداختند. از دیگر بخش های این کارگاه که از ساعت 15:30 تا 16 روز سیزدهم مهر ماه برگزار شد ، پخش فیلم و ارائه اسلاید های متنوع بود.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره نقش مهم صنعت بتن آماده در فرآنیده توسعه کشور

گزارش تخصصی چگونگی کاهش دادن رفتار خشونت آمیز و بی نزاکتی در بین دانش آموزان

اختصاصی از فی گوو گزارش تخصصی چگونگی کاهش دادن رفتار خشونت آمیز و بی نزاکتی در بین دانش آموزان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش تخصصی چگونگی کاهش دادن رفتار خشونت آمیز و بی نزاکتی در بین دانش آموزان


گزارش تخصصی چگونگی کاهش دادن رفتار خشونت آمیز و بی نزاکتی در بین دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی چگونگی کاهش دادن رفتار خشونت آمیز و بی نزاکتی در بین دانش آموزان بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 27

دانلود گزارش تخصصی معلمان,راهکارها,پیشنهادات,گزارش تخصصی فرهنگیان,

این گزارش تخصصی جهت ارائه برای ارزشیابی و کسب امتیاز کامل و همچنین جهت ارائه به عنوان تحقیق ارتقاء شغلی بسیار کامل میباشد

چکیده

  آموزش و پرورش جدید صحنه ای از یادگیری های متقابل از همه رسانه ها، افراد و تأثیرات فرهنگی همه جوامع است. خیلی از دانش آموزان از کوچک ترین وقایع جهان و محیط قبل از معلمان و مدیران خود آگاه می شوند و انتظارات خاصی از آن ها دارند. در چنین شرایطی، تغییر و اصلاح رفتار تابع درک عمیق علل رفتار است. به همین دلیل برای برقراری انضباط و اصلاح رفتار باید معلمان و مدیران اصول رفتار شناسی و برقراری انضباط را درک و نگرش های درست و عالمانه ای نسبت به آن داشته باشند تا در کارهای پرورشی خود موفق باشند. اینجانب محبوبه ظفری در گزارش تخصصی   فوق تلاش نموده ام تا از رفتار خشونت آمیز دانش آموزان کلاسم جلوگیری کرده و  راهکار های آن را در اختیار همکاران گرامی قرار دهم. رفتار خشونت آمیز‌ وسیله‌ ای رفتاری‌ است‌ که‌ فرد به‌ وسیله‌ آن‌ خواستار به‌ دست ‌آوردن‌ هدفی‌ دیگر است‌ و ابداً قصد حمله‌ به‌ دیگران‌ یا اذیت‌ کردن‌ آنها را ندارد. البته‌ در این‌ میان‌ ممکن‌ است‌ لطمه‌ ای‌ نیز به‌ کسی‌ وارد شود. مثلاً کودکی‌ بزهکار کیف‌خانمی‌ را می ‌رباید تا به‌ این‌ وسیله‌ مورد تشویق‌ و تأیید گروه‌ همسالان‌ قرار گیرد ممکن‌ است‌ رفتار خشونت آمیز‌ جنبه‌ انتقام‌ گیری‌ نیز داشته‌ باشد. یعنی‌ کودکی‌ که‌ مورد اذیت‌ و آزار قرار گرفته‌ و نتوانسته‌ خشم‌ خود را ابراز کند، اکنون‌ با رفتار خشونت آمیز‌ به‌ کاهش‌ اضطراب‌ خود می ‌پردازد. در این‌ جا رفتار خشونت آمیز‌ وسیله‌ ای‌ است‌ که‌ کودک‌ با توسل‌ به‌ آن‌ می ‌خواهد به‌ هدف‌ خود یعنی‌ کاهش‌ اضطراب‌ دست‌ یابد.     

مقدمه

برای مقابله با رفتار های خشن دانش آموزان خاطی و پرخاشجو با سایر همکلای هایشان،باید قاطعانه جلوی چنین رفتار هایی ایستاد به آنان یاد آور شد که هیچگونه رفتار خشونت آمیز،قلدرمآبانه سر کلاس و در مدرسه نمیتوان تحمل کرد.ازطرف دیگر نحوه برخورد آموزگاران و مربیان مهم است زیرا بچه ها به راحتی از رفتار آن ها الگو برداری می کنند و در شرایط مشابه همان رفتار را از خود بروز می دهند.اگر معلمان و اولیای مدرسه خشونت دانش آموزان را با اعمال قدرت و تشدید سختگیری پاسخ دهند،آنان را به خشونت بیشتر و بروز هیجانات،عواطف و رفتار های منفی تشویق می کنند.معلمان باید دقت داشته باشند که از هر گونه تنبیه و واکنش های تند نسبت به دانش آموزان قلدر و خشن هرگز استفاده نکنند زیرا این کار باعث تشدید دانش آموز خاطی می شود و رفتار های خشونت آمیز او را تشدید می کند.  آنها اگر برای برقراری نظم و انضباط کلاس ترجیح می دهند از روش های سختگیرانه و خشن استفاده کنند باید بدانند که شیوه اشتباه حل مشکل و اشتباه را به آنان یاد میدهند و دانش آموزان را به سوی رفتار های ضد اجتماعی هدایت میکنند. اصل و مبنای رفتار خشونت آمیز می‌تواند غریزی باشد و وجود چنین نیرویی در جهت صیانت ذات با نظام خلقت هماهنگی و سازش دارد و تنها نحوه بروز آن در جامعه است که تحت تأثیر عوامل تربیتی – اجتماعی می‌تواند متفاوت باشد. امروزه معلمان سعی می کنند که با رعایت اصول انضباطی قوانین را به دانش آموزان یاد آوری کنند و از آن ها هم توقع دارند که این قوانین را رعایت کنند.در این صورت ما کم تر شاهد آسیب های رفتار های تند که اثرات منفی آن ها به مراتب بیشتر است خواهیم بود.از آن جا که پسران بیشتر به رفتار های خشن عکس العمل های به مراتب بسشتری را نشان می دهند،مربیان و مدرسان باید سعی کنند که ویژگی های پرخاشجویانه آنان را شناسایی کرده و از آن جلوگیری کنند.برای مثال مربیان ورزش و تربیت بدنی می توانند از ساعات ورزش به عنوان زمانی برای تخلیه هیجانات و انرژی پسران استفاده کنند پس باید به ساعات ورزش توجه بیشتری شود.


دانلود با لینک مستقیم


گزارش تخصصی چگونگی کاهش دادن رفتار خشونت آمیز و بی نزاکتی در بین دانش آموزان

گزارش تخصصی چگونگی علاقمند ساختن دانش آموزان به فراگیری دانش به کمک راهکارهای افزایش انگیزش

اختصاصی از فی گوو گزارش تخصصی چگونگی علاقمند ساختن دانش آموزان به فراگیری دانش به کمک راهکارهای افزایش انگیزش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش تخصصی چگونگی علاقمند ساختن دانش آموزان به فراگیری دانش به کمک راهکارهای افزایش انگیزش


گزارش تخصصی چگونگی علاقمند ساختن دانش آموزان به فراگیری دانش به کمک راهکارهای افزایش انگیزش

دانلود گزارش تخصصی چگونگی علاقمند ساختن دانش آموزان به فراگیری دانش به کمک راهکارهای افزایش انگیزش بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 29

دانلود گزارش تخصصی معلمان,راهکارها,پیشنهادات,گزارش تخصصی فرهنگیان,

این گزارش تخصصی جهت ارائه برای ارزشیابی و کسب امتیاز کامل و همچنین جهت ارائه به عنوان تحقیق ارتقاء شغلی بسیار کامل میباشد

چکیده

یکی از ضرورت های نظام آموزشی، موفقیت در ادامه و گسترش مهارتهای لازم تحصیلی در دانش آموزان است. یک راه برای دستیابی به عملکرد بهتر در آموزشگاه، استفاده از روشها و فنون مطالعه ویادگیری است. دو عنصر اساسی دبیر و دانش آموز در امر آموزشی و یادگیری وجود دارد و یادگیری مستلزم تعامل فعال و موثر بین این دو عنصر می باشد. تاکنون در مورد راهبردهای آموزشی و روشهای تدریس دبیر تحقیقات خوبی صورت گرفته است و دبیران در دوره های مختلف با روشها و راهبردهای آموزشی آشنا می شوند ولی به عنصر اساسی دیگر فرایند آموزش ویادگیری یعنی دانش آموز وروشها و راهبردهای یادگیری او توجه چندانی صورت نگرفته است. اینجانب ...... معاون آموزشی آموزشگاه ...... بر آن شدم تا راهبردهای یادگیری را از طریق مدیریت مدرسه محور و راهکار های جذاب به دانش آموزان آموزش داده و به بررسی نتایج آن بر روند تحصیلی آنان بپردازم و به برگزاری جلسات کارگاهی و آموزش این روشها به دانش آموزان پرداخته و شاهد نتایج جالب توجهی باشم. نظام مدیریتی  مدرسه محور به عنوان یک نظام مطلوب وکارآمد ازلحاظ نظری و عملی، آزمونهای خود را با موفقیت طی نموده و هم اکنون درکشور های پیشرفته و نیز درکشورهای درحال توسعه کاملا" مورد استفاده بوده و ازجایگاه مناسبی برخوردار است. نظام موصوف ، صاحبان اندیشه های سازنده را بدون درنظرگرفتن شغل و مقام آنها بطوریکسان پذیرا می‏باشد وعلاوه براین که قدرت تصمیم گیری و مسئولیت مدیریت را به هیچ وجه تضعیف ویا مخدوش نمی کند ، زمینه های لازم برای تشویق مادی ومعنوی پرسنل را درقبال عرضة اندیشه های سازنده فراهم می نماید ، تا ازخلاقیت و پویایی تفکر انسانها برای رشد و توسعه استفاده مطلوب به عمل آید. مدیریت مشارکتی برگسترده کردن دامنه درگیری ذهنی و فکری کارکنان دراموری که به سرنوشت آنان ارتباط مستقیمی دارد تاکید می کند وشمار بسیاری ازپرسنل را در فراگیر دادوستد اندیشه و تجزیه و تحلیل قرار می دهد وازتوانمندیهای ذهنی و فکری آنان درجهت بهبود امور بهره می گیرد. 

   مقدمه 

در نظام مدیریت مشارکتی مدیران و کارکنان به تبادل نظر با یکدیگر می پردازند و همین امر موجب ایجاد محیطی دوستانه و توأم با اعتماد و اطمینان متقابل در سازمان می شود. کارکنان با مشارکت در کارها ،خود را در سود و زیان سازمان سهیم می دانند و همه تلاش خود را با کمک مدیران در جهت افزایش کارایی و اثر بخشی سازمان به کار می گیرند تائید می فرمائید که سرمایه اصلی هرسازمان نیروی انسانی آن بوده  و خروجیهای سازمان، بیانگر هویت و مظهر عملکرد یکایک اعضای آن است . رویکرد مدیریت مشارکتی مزایای بالقوه ای را دربردارد که شاید مهمترین آنها رضایت مندی  و انگیزش بیشترنیروی انسانی ، ارتقاء کیفیت تصمیم ها وکاهش مقاومت درمقابل تغییرات می باشد. مدیریت مشارکتی رهیافتی جامع برای جلب مشارکت فردی و گروهی کارکنان در جهت حل مسائل سازمان و بهبود مستمر در تمامی ابعاد است.  مدیریت مشارکتی، ارتباط دائم، متقابل و نزدیک بین مدیریت ارشد و کارکنان است . مشارکت کارکنان در کارهایی که به خود آنها مربوط می شود ، مشارکتی داوطلبانه ، ارادی و آگاهانه خواهد بود. این درگیری ، شخص را تشویق می کند که به تحقق هدف های سازمان کمک کند و در مسئولیت ها و پیامدهای آن سهیم شود  هدف علم آموزی، کشف و گسترش دانش و در حقیقت راهی برای جستجوی آگاهی است. با علم آموزی است که به عرصه‌های جدید علم ودانش می‌توان پا نهاد و وارد عرصه‌های ناشناخته شد. بهترین روش علم آموزی تحقیق و پژوهش است. ولی در حال حاضر این طور به نظر می‌رسد که پژوهش نه تنها در کلیه مقاطع تحصیلی نادیده گرفته می‌شود بلکه در دانشگاه‌ها و آموزش عالی هم نقش کمرنگی دارد و تحقیق به معنای واقعی صورت نمی‌گیرد.  واقعیت این است که در دنیای امروز که عصر اطلاعات و نبرد اندیشه هاست و انسان با انبوه اطلاعات مواجه است، نمی توان با همان روشهای قدیمی به پیش رفت، در دنیای امروز مطالعه، ضرورت پیشرفت است. آنچه اهمیّت یادگیری را آشکار می سازد مسأله تطابق و سازگاری است و هر کس که استعداد یادگیری بیشتری دارد و می تواند به خوبی آن را به کار بندد بیشتر می تواند با محیط خود سازگاری داشته باشد.  در طی این سالها و کار کردن با دانش آموزان دبیرستانی متوجه شده‌ام که برخی از دانش آموزان هنوز شیوه های صحیح مطالعه و یادگیری و استفاده درست از تکنیکهای یادگیری را نمی دانند و این مسئله سبب عدم پیشرفت تحصیلی آنان گردیده است.  پس از بررسی از کلاس های آموزشگاهم و مصاحبه با دبیران و دانش آموزان متوجه شدم بیشتر دانش آموزان  از تکنیکها و روشهای یادگیری بی اطلاع هستند و یا اگر اطلاعاتی در این زمینه دارند به درستی از آن استفاده نمی کنند، سپس بر آن شدم تا با آموزش روشهای صحیح یادگیری و اصول برنامه ریزی برای مطالعه، زمینه را برای پیشرفت تحصیلی آنان فراهم سازم.تحول بنیادین در آموزش و پرورش با رویکرد پژوهش محور ایجاد شده است تا بتوان دانش آموزانی متفکر پژوهشگر و متخلق به اخلاق اسلامی تربیت کرد منظور از رویکرد پژوهش مدار در آموزش و پرورش آن است که در همه سطوح و مقاطع آموزشی شیوه های تدریس به گونه ای باشد که دانش آموزان به مطالعه کتاب های درسی اکتفا نکرده و خود با بررسی منابع موجود در موضوعات درسی به گسترش دانش خود بپردازند.


دانلود با لینک مستقیم


گزارش تخصصی چگونگی علاقمند ساختن دانش آموزان به فراگیری دانش به کمک راهکارهای افزایش انگیزش