فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش تخصصی چگونگی ایجاد هماهنگی متقابل و دوستانه دربین اعضای ستاد پروژه مهر و کادر آموزشگاه

اختصاصی از فی گوو گزارش تخصصی چگونگی ایجاد هماهنگی متقابل و دوستانه دربین اعضای ستاد پروژه مهر و کادر آموزشگاه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش تخصصی چگونگی ایجاد هماهنگی متقابل و دوستانه دربین اعضای ستاد پروژه مهر و کادر آموزشگاه


گزارش تخصصی چگونگی ایجاد هماهنگی متقابل و دوستانه دربین اعضای ستاد پروژه مهر و کادر آموزشگاه

دانلود گزارش تخصصی چگونگی ایجاد هماهنگی متقابل و دوستانه دربین اعضای ستاد پروژه مهر و کادر آموزشگاه بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 26

دانلود گزارش تخصصی معلمان,راهکارها,پیشنهادات,گزارش تخصصی فرهنگیان,

این گزارش تخصصی جهت ارائه برای ارزشیابی و کسب امتیاز کامل و همچنین جهت ارائه به عنوان تحقیق ارتقاء شغلی بسیار کامل میباشد

چکیده 

برقراری ارتباط صحیحی میان رئیس و مرئوس باعث تقویت روحیه، رایت شغلی و عملکرد بالاتر و از طرف دیگر باعث کاهش فشار ناشی از کار، تنش، مخالفت، مقاومت می گردد. که در نهایت به افزایش کارایی و اثربخشی سازمان منجر خواهد شد و سلامت فرد و سازمان در جامعه تضمین می شود.همچنان که می دانیم تقریبا همه صاحب نظران از میان عوامل موثر در ارتقای بهره وری و عوامل انسانی را مهم دانسته اند. اما عامل انسانی، خود هنگامی بهره وری خواهد داشت که علاوه بر توانایی در محیط کار انگیزه، هم برانگیخته شده باشد. مسئله روابط انسانی میان مدیر و معلمان در ابعاد گسترده آن از اهم مسائلی استکه در هر گونه فعالیت آموزشی و پرورشی چهره می نماید و اثرات مهم آن در پدیده تعلیم و تربیت هر جامعه اجتناب ناپذیر است. با توجه به ابعاد پیچیده روحیه انسانها و اثرات روانی عاطفی روابط میان مدیرو معلمان و دانش آموزان تعامل این سه رکن تعلیم و تربیت، لزوم تحقیقات هر چه بیشتر و دقیقتر در باره موضوع و ابعاد مختلف روابط انسانی آشکار است. در حقیقت توفیق امر مدیریت در گرو شناخت صحیح از منابع انسانی و برقراری روابط مناسب با آنها و ترغیب آنان به کوشش در جهت دستیابی به اهداف ساز مانها است. در مدارس هم فعالیت و همکاری مؤثر در محیط آموزشی مستلزم وجود روابط انسانی توأم با اعتماد متقابل میان مدیران و معلمان است. بنده در گزارش تخصصی حاضر با بوجود آوردن  هماهنگی متقابل و دوستانه در اعضای ستاد پروژه مهر و کادر آموزشی به نتایج مهمی دست یافتم .زمانی که مشکلی به وجود می آمد و بنده با کمال میل اداره کلاس یا هر موردی که مشکل را برطرف میکرد را قبول میکردم ،در برخورد های بعدی مشاهده می کردم که همکاران با چه تواضع و احترام خالصانه ای برخورد می نمودند. واین موارد منجر به این شد بتوانم ارتباط مثبت و اثرگذاری را د اشته باشم. 

مقدمه

با نگاهی به مدارس و توجه بیشتر به روش عمل آنها خواهید دید که با وجود تفاوت های بسیار اندک در ساختار و شکل مدارس و نیز یکسان بودن مواد و کتب درسی، تفاوت های زیادی بین مدارس و سطح درسی و نتایج دانش آموزان آنها مشاهده می شود. پس با اندکی تأمل می توان فهمید که عاملی دیگر وجود دارد که موجب می شود سطح درسی، حال و هوای مدرسه و روابط بین فردی در این مراکز آموزشی متفاوت شود.در سالهای اخیر تحقیقاتی انجام شده است که تأثیر برخی ابعاد غیر درسی را بر رشد جنبه های آموزشی و شخصیتی دانش آموزان اثبات کرده است. اموری همچون رابطه بین فردی دانش آموزان، رابطه میان آنها و معلمان و مدیران، وضعیت اقتصادی-اجتماعی و بسیاری مسائل دیگر در تحصیل و موفقیت دانش آموزان بسیار مؤثرند. بدون تردید مدیران و معلمان بیش از هر عامل دیگر در به وجود آوردن جوّ مناسب در مدرسه و کلاس مؤثرند و رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان وابسته به جوّ سازمانی مدرسه است. علاوه بر آن که روابط انسانی عامل مهم موفقیت مدیران در همه مدیریت ها مانند مدیریت بازرگانی، صنعتی، دولتی و نظامی و غیره است، اما در مدیریت آموزشگاهی جایگاه دیگری دارد و با سایر مدیریت ها قابل مقایسه نیست. دانش آموزان نه تنها تجربه های کافی برای شناخت و تشخیص مصالح بلند مدت خود را ندارند، از نظر ساده اندیشی و صاف و زلال بودن قلب و اندیشه خود، تحت تأثیر رفتار و روابط افراد اهم از رفتار باطنی و خالصانه و رفتار ظاهری قرار می گیرند. این تأثیر آنقدر زیاد است که با قاطعیت می توان گفت، مدیران و معلمان نمی توانند بدون تأثیر مثبتی که از طریق رفتار و روابط خود بر دانش آموزان می گذارند، در تغییر رفتار یا تعلیم و تربیت آن ها موفق شوند. خوشبختانه، اهمیت روابط انسانی در طرح تغییر بنیادی نظام آموزش و پرورش نیز مورد توجه قرار گرفته است و تا حدودی می توان گفت که اساس تعلیمات نظام جدید آموزش و پرورش به حساب آمده است. حال اگر انسان موجودی است اجتماعی و مدنی بالطبع – که با جامعه داد و ستد و تعاون و تعامل و کنش و واکنش دارد -  باید در برنامه ریزی تربیتی و آموزش، در تدوین محتوای کتب درسی و در اجرای برنامه ها و ... این جهت را ملحوظ داشت. یعنی برنامه برای رفع نیاز جامعه باشد و برنامه ریز، مؤلف، محقق، مربی، معلم و دانش آموز در جامعه، با جامعه و حلال مشکل جامعه باشند و تعاون و همکاری اجتماعی در اندیشه و گفتار و کردار همه نمایان باشد و به طور کلی باید جهت تعلیم و تربیت این باشد که متعلم در عین حال که استقلال فکری خود را در چهار چوب اصول حفظ می کند، فردی اجتماعی، پذیرای قوانین صحیح اجتماعی و آماده برای کار گروهی شود و در کارهای سیاسی هم به عنوان یک تکلیف مهم و حساس شرکت کند


دانلود با لینک مستقیم


گزارش تخصصی چگونگی ایجاد هماهنگی متقابل و دوستانه دربین اعضای ستاد پروژه مهر و کادر آموزشگاه

دانلود پاورپوینت محاسبات لامبدا

اختصاصی از فی گوو دانلود پاورپوینت محاسبات لامبدا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت محاسبات لامبدا


دانلود پاورپوینت محاسبات لامبدا
سیستمی با سه جزء:
نشانه گذاری برای تعریف توابع
سیستمی برای اثبات تساوی گزاره ها
مجموعه ای از قوانین که کاهش (reduction) نام دارد
 
هدف اصلی:
تئوری اصلی جانشینی
برای توابع قابل محاسبه موفق تر بود
جانشینی ß محاسبه سمبلیک
تز Church
طراحی لیسپ، ML و زبانهای دیگر را تحت تأثیر قرار داده است.
نشانه گذاری های نحوی پایه
متغیر های آزاد(free) و مقید(free)
 توابع
اعلانها
¨قانون محاسبات
ارزیابی سمبولیک مناسب برای توصیف برنامه
در بهینه سازی و توسعه ی ماکرو کاربرد دارد
ایده هایی در مورد حوزه ی مقید سازی(binding)  را ارائه می دهد.
 
 
 
 
فایل پاورپوینت 10 اسلاید

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت محاسبات لامبدا

تحقیق مشکل جهانی روابط خانوادگی 28ص - ورد

اختصاصی از فی گوو تحقیق مشکل جهانی روابط خانوادگی 28ص - ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق مشکل جهانی روابط خانوادگی 28ص - ورد


تحقیق مشکل جهانی روابط خانوادگی 28ص - ورد

مشکل جهانی روابط خانوادگی

-مشکل روابط خانوادگی در عصر ما نه آنچنان سهل و ساده است که بتوان با پر کردن کوپن از طرف پسران و دختران یا تشکیل سمینارهائی از نوع سمینارئی که دیدیم و. شنیدیم که در چه سطح فکری است آنرا حل کرد و نه مخصوص کشور و مملکت ماست و نه دیگران آنرا حل کرده اند و یا مدعی حل واقعی آن هستند.

«ویل دورانت» فیلسوف و نویسنده معروف تاریخ تمدن میگوید:

«اگر فرض کنیم در سال 2000 مسیحی هستیم و بخواهیم بدانیم که بزرگترین حادثه ربع اول قرن بیستم چه بوده است، متوجه خواهیم شد، که این حادثه، جنگ و یا انقلاب روسیه نبوده است، بلکه همانا دگرگونی وضع زنان بوده است، تاریخ چنین تغییر تکانه دهنده ای در مدتی به این کوتاهی کمتر دیده است و خانه مقدس که پایه نظم اجتماعی ما بود، شیوه زناشوئی که مانع شهوترانی و ناپایداری وضع انسان بود، قانون اخلاقی پیچیده ای که ما را از توحش به تمدن و آداب معاشرت رسانده بود همه آشکارا در این انتقال پر آشوبی که همه رسوم و اشکال زندگی و تفکر ما را فرا گرفته است گرفتار گشته اند.»


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق مشکل جهانی روابط خانوادگی 28ص - ورد

تحقیق مفهوم جوانی و نوجوانی 20 ص - ورد

اختصاصی از فی گوو تحقیق مفهوم جوانی و نوجوانی 20 ص - ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق مفهوم جوانی و نوجوانی 20 ص - ورد


تحقیق مفهوم جوانی و نوجوانی 20 ص - ورد

مفهوم جوانی و نوجوانی

نوجوانی به دوره گذرا از کودکی به بزرگسالی اطلاق می شود و معرف تغییر عمیقی است که کودک را از بزرگسال جدا می سازد. این دوره مرزهای سنی مشخصی ندارد و بسته به افراد و جوامع گوناگون متغیر است. در این دوره، نوجوان به بلوغ جنسی دست می یابد و هویت خود را جدا از هویت خانوادگی بنا می نهد. نوجوانی به منزله دگرگون شدن است و نوجوان در این دوره دائما در حال تغییر و تحول است. به همین دلیل، بلوغ یکی از موارد همگانی رشد نوجوانی است و از دیدگاه زیست شناسی، روان شناسی، فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته است.

قسمتی از بلوغ یا نوجوانی، تحت تاثیر عوامل درونی و قسمت دیگر آن تحت شرایط محیطی است که فرد در آن رشد می یابد. این دوره، نوجوانی زمانی را برای کسب مهارتها و آماده شدن برای آینده در اختیار نوجوان می گذارد. اما در عین حال، دوره ای آکنده از تعارض و نوسان بین وابستگی و استقلال است. بنابرای، می توان گفت که نوجوانی مرحله پر کشمکش و دشواری در زندگی است. نوجوان در سالهای اول نوجوانی، با تغییرات جسمی، جنسی، روانی، اجتماعی و شناختی مواجه است. همزمان با گذراندن بلوغ جسمانی، همسالان است و با همه این تغییرات می کوشد هویت خود را کسب کند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق مفهوم جوانی و نوجوانی 20 ص - ورد

اسکریپرها

اختصاصی از فی گوو اسکریپرها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اسکریپرها


اسکریپرها

 

 

 

 

 

 

 

فرمت فایل:word  (قابل ویرایش)

تعداد صفحات :26

فهرست مطالب :

اطلاعات عمومی

نوع و اندازه اسکریپرها

اسکریپر با تراکتور زنجیری

تراکتورهای چرخ لاستیکی

بکار انداختن یک اسکریپر

آباکهای اجرائی

توزیع بار ناخالص :

زمان سیکل برای یک اسکریپر

تعداد اسکریپر بازاء یک تراکتور فشار دهنده

افزایش میزان تولید اسکریپرها

بکار بردن منحنی بار – رشد در بارگیری اسکریپر

اطلاعات عمومی

اسکریپرهائی که بوسیله تراکتور کشیده می شوند یک وضعیت مهم را در فن عملیات خاکی برقرار کرده اند ، بطوریکه تا حدودی خودکار هستند و می توانند بارگیری، حمل ، و تخلیه مواد را انجام دهند ضمن اینکه آنها به ماشین آلات دیگر وابستگی ندارند. بعبارت دیگر اگر یکی از اعمال آنها بصورت موقت از کار بیافتد ، لازم نیست که کاررا تماماً متوقف کرد . اما در حالتی که یک ماشین که منحصراً برای بارگیری دستگاه حمل کننده مورد استفاده قرار می گیرد ( مانند لودر ) از کار بیافتد ، تمام عملیات باید متوقف شود تا تعمیرات بتواند انجام گیرد . اسکریپرهای خود بارگیر تا ظرفیت تا 45 مترمکعب یا بیشترموجود می باشد .

اسکریپرها ترکیبی از بهترین ماشین های بارگیری و حمل می باشند . همانطوریکه از ماشین آلات ترکیبی انتظار می رود ، هر عمل اسکریپرها برتری چندانی نسبت به عمل مشابه توسط دو ماشین جداگانه بارگیری و حمل ندارد . بعنوان مثال ، بیل قوی ، بیل کششی و تسمه نقاله تنها در بارگیری نسبت به اسکریپرها برتری دارند ، در صورتیکه ممکن است کامیون ها تنها در حمل نسبت به آنها برتری داشته باشند ، بخصوص هنگامیکه یک جاده طولانی خوب مورد استفاده قرار می گیرد . بهر صورت قدرتشان در بارگیری و حمل خاک باعث مزیت قطعی آنها در پروژه های زیادی است . توسعه تراکتورهای چرخ لاستیکی با سرعت زیاد ، فاصله اقتصادی حمل را برای این نوع ماشین آلات تا 6/1 کیلومتر یا بیشتر در اکثر پروژه ها افزایش داده است .

اسکریپرها قادرند بارشان را در لایه های یکنواخت ذخیره نمایند که این عمل باعث سهولت بعدی در اجرای پخش خاک در خاکریزها می گردد . در برگشت به محل قرضه تیغه برش اسکریپر ممکن است برای برداشتن نقاط بلند بحد کافی پائین آورده شود ، بنابراین کمکی در نگهداری راه حمل خواهد بود .

خاک غالباً در لایه های مختلف یافت می شود ، که باید بوسیله مخلوط کردن خاک از چند لایه به یکدیگر برای مصرف آماده نمود . محدودیت عمق برش اجازه نمی دهد که اسکریپرها بطور رضایت بخش لایه ها را مخلوط کنند . بهمین دلیل در بعضی مواقع بیل ها و کامیون ها مورد استفاده قرار می گیرند حتی اگر اسکریپرها اجراء عملیات خاکی را اقتصادی تر انجام دهند .

مزایا و معایبی که قبلاً برای تراکتورهای چرخ زنجیری با مقایسه با تراکتورهای چرخ لاستیکی تذکر داده شده است در بیشتر موارد در مورد اسکریپری که بوسیله تراکتور کشیده می شود نیز صادق است .

 

نوع و اندازه اسکریپرها

دو نوع اسکریپر براساس تراکتوری که برای کشیدن آنها مورد استفاده قرار
می گیرد وجود دارد ، تراکتور چرخ زنجیری و تراکتور چرخ لاستیکی کشنده . نوع دوم ممکن است دارای تقسیمات فرعی همانطوریکه شرح داده خواهد شد باشد .

  • تراکتور چرخ زنجیری
  • تراکتور چرخ لاستیکی

-a موتور منفرد

-b موتور دوبل

-c دو محفظه پشت هم

-d محفظه های متعدد با موتورهای متعدد

-e اسکریپرها با نقاله

انواع مختلف اسکریپرها در اشکال 7-1 تا 7-6 تشریح شده است .

اسکریپر با تراکتور زنجیری

 برای فواصل حمل نسبتاً کوتاه نوع تراکتور زنجیری جهت کشیدن اسکریپرهای چرخ لاستیکی خود بارگیر ، می تواند خاک را بطور اقتصادی جابجا کند . قدرت کششی زیاد در بارگیری با ترکیب کشش خوب ، حتی در جاده های ضعیف ، باعث مزیت هائی برای تراکتور زنجیری در فواصل کوتاه حمل می گردد . به هر صورت همانطوریکه فاصله حمل افزایش می یابد ، سرعت کم تراکتور زنجیری با مقایسه با تراکتورهای چرخ لاستیکی نقصی بحساب می آید ، مگر اینکه وضعیت پروژه استفاده از آنها را توصیه نماید.

یک تراکتور زنجیری می تواند یک اسکریپر را بدون کمک بولدوزر بارگیری نماید. بهرحال ، اگر چندین دستگاه اسکریپر در محل عملیات باشد ، ازدیاد بهره دهی منتج از مصرف بولدوزر برای کمک به بارگیری اسکریپرها معمولاً مصرف بولدوزر را توجیه می نماید .

شکل 7-1 تراکتور زنجیری و اسکریپر خود بارگیر

شکل 7-2 تراکتور نوع چرخ لاستیکی با موتور منفرد کشنده اسکریپر

شکل 7-3 تراکتور با موتور دوقلو و اسکریپر

شکل 7-4 دستگاه اسکریپر باد و محفظه پشت سرهم

شکل 7-5 دستگاه اسکریپر با سه محفظه پشت سر هم و موتور الکتریکی

شکل 7-6 اسکریپر با نقاله ( الویتد )

تراکتورهای چرخ لاستیکی

برای فواصل حمل طولانی سرعت زیاد تراکتورهای چرخ لاستیکی که برای کشیدن اسکریپرهای خود بارگیر بکار می رود ، انتقال خاک را با صرفه تر از تراکتورهای زنجیری انجام می دهند . گر چه تراکتورهای چرخ لاستیکی نمی تواند نیروی کششی زیادی را در بارگیری اسکریپر عرضه نماید ، معهذا سرعت زیاد تر حرکت که ممکن است از 48 کیلومتر بر ساعت برای بعضی مدلها تجاوز نماید عقب افتادگی آنرا در بارگیری موقعی که فاصله حمل بحد کافی طولانی است جبران می نماید . هر کدام از تراکتورهای دو یا چهار چرخ را می توان برای کشیدن اسکریپر مورد استفاده قرار گیرد .

مسافت متعادل عبارت از مسافتی ایست که هزینه حمل با تراکتور زنجیری و چرخ لاستیکی مساوی شود ، که ممکن است با آنالیز کردن یک کار معین تعیین گردد. بهنگام تجزیه و تحلیل باید طبقه بندی خاک ، وضعیت محل قرضه ، طول و شیب جاده محل ، طبیعت خاکریز و آب و هوا را بررسی نمود .

اندازه اسکریپر

اندازه اسکریپر ممکن است بصورت ظرفیت پر ، یا ظرفیت انباشته ، و یا ظرفیت محفظه تعیین شود و برحسب متر مکعب بیان گردد . ظرفیت پر عبارت از حجم موادیست که یک اسکریپر تا لبه فوقانی محفظه بتواند در خود جای دهد . در تعیین ظرفیت انباشته اسکریپر ، شیب خاکی که بالاتر از سطح فوقانی محفظه قرار می گیرد با علامت اختصاری (SAE) توسط کارخانجات سازنده مشخص می شود . انجمن مهندسین خودرو (SAE) زاویه را 2:1 تعیین نموده است ، که به ترتیب اندازه افقی و قائم می باشند . بعلت اینکه شیب با طبقه خاکی که حمل می گردد متغیر است ، ظرفیت انباشته فقط یک مقدار تقریبی است .

ظرفیت یک اسکریپر بصورت متر مکعب خاک دست نخورده بیان می گردد ، که بوسیله ضرب کردن حجم خاک سست داخل اسکریپر در فاکتور تورم مربوطه که در جدول 5-1 داده شده حاصل می گردد ، یا اینکه می توان مقدار دقیق تر این فاکتور را برای خاک مورد حمل تعیین نمود . بعلت ایجاد تراکم بر روی خاک های داخل اسکریپر که در اثر رانده شدن خاک با فشار به داخل محفظه بوجود می آید ، تورم معمولاً کمتر از خاکهائی است که بوسیله بیل در داخل کامیون ریخته می شود . آزمایشات دلالت بر این دارد که فاکتورهای تورم داده شده در جدول 5-1 باید 10 درصد برای خاکهای بارگیری شده در داخل اسکریپرهای معمولی افزایش یابد . هنگام محاسبه حجم دست نخورده برای یک اسکریپر نقاله دار ، فاکتورهای تورم داده شده در جدول 5-1 باید مورد استفاده قرار گیرد .

اگر یک اسکریپر معمولی یک حجم متوسط انباشته 16 متر مکعب خاک مرطوب را حمل کند ، برای آن فاکتور تورم تعدیل شده برابر با                                            88 % = 08/0 + 8/0 می باشد ، حجم دست نخورده برابر با 14=88/0×16 متر مکعب خواهد بود .


دانلود با لینک مستقیم


اسکریپرها