فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله انقلاب در درمان روماتیسم مفصلی

اختصاصی از فی گوو دانلود مقاله انقلاب در درمان روماتیسم مفصلی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله انقلاب در درمان روماتیسم مفصلی


دانلود مقاله انقلاب در درمان روماتیسم مفصلی

 

مشخصات این فایل
عنوان: انقلاب در درمان روماتیسم مفصلی
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 7

این مقاله درمورد انقلاب در درمان روماتیسم مفصلی می باشد.

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله انقلاب در درمان روماتیسم مفصلی

انقلاب در درمان روماتیسم مفصلی
محققان دانشگاه داک با تغییر ساختمان داروهای ضد التهاب گونه جدیدی از این دسته از داروها را ساختند که با تزریق آن به درون مفصل می توان چندین هفته از شر دردهای مفصلی خلاص شد. به گزارش خبرگزاری مهر با اتصال یک پروتئین به انتهای داروی پروتئینی مهار کننده گیرنده اینترلوکین 1 دارویی ساخته شد که در دمای 37 درجه در بدن منعقد می شود.  آزاد شدن تدریجی دارو از این توده دارویی که مانند انبار عمل می کند نه تنها درد و التهاب مفاصل مبتلایان به رماتیسم مفصلی را درمان می کند بلکه از تعداد دفعات تجویز دارو چه به صورت .....(ادامه دارد)

روماتیسم مفصلی چیست ؟
  روماتیسم مفصلی بیماریی است که سبب درگیری مفاصل می شود. این بیماری منجر به بروز سفتی و درد و تورم مفاصل می شود. اگر یک زانو یا دست مبتلا به این بیماری شود سایر مفاصل نیز درگیر خواهند شد. این بیماری معمولاً بیش از یک مفصل را درگیر کرده و هر مفصلی را دچار
می کند. بیماران مبتلا به این بیماری معمولاً احساس خستگی داشته و گاهی اوقات دچار تب می شوند.
بعضی از افراد فقط برای چند ماه یا یک سال یا نهایتاً دو سال مبتلا به این بیماری بوده و بعد از طی این دوره بدون ایجاد هیچگونه ضایعه ای، بیماری رفع می شود. بعضی .....(ادامه دارد)

 چه کسانی به این بیماری دچار می شوند ؟
          هر کسی می تواند به این بیماری دچار شود، اما بنظر می رسد که این بیماری در زنان شایعتر باشد. این بیماری معمولاً در میانسالی شروع شده و در سنین پیری شایعتر است. اما کودکان و جوانان نیز ممکن است به آن مبتلا شوند. .....(ادامه دارد)

درمان این بیماری چگونه است؟
          پزشکان روشهای زیادی جهت درمان این بیماری دارند. اهداف درمان شامل موارد ذیل است تسکین و کاهش درد، کاهش تورم ، کاهش یا توقف روند تخریب مفاصل ، کمک به ایجاد احساس بهتر در فرد و حفظ فعالیت او می باشد.
          برنامه درمان می تواند شامل موارد زیر باشد:  آموزش بیمار، برخورد و اقدامات صحیح خود بیمار با مشکلاتش و گروههای حمایتی که به فرد کمک می کنند. تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با نحوه درمان، چگونگی انجام فعالیتهای بدنی و استراحت را داشته، نحوه بیان مشکلاتش را پیدا کند.
          این برنامه ها به بیمار کمک می کنند تا نکات بیشتری را در ارتباط با بیماری خود و نحوه کاهش درد، احساس کنترل بیشتر بر بیماری، اعتماد به نفس و داشتن یک زندگی فعالتر، بیاموزند.
          درمانهایی که جهت بهبودی این بیماری مورد استفاده قرار می گیرند شامل تغییر در روش زندگی، داروها، جراحی ، مراجعات منظم به پزشک و روشهای درمانی جایگزین یا تکمیلی می باشند. .....(ادامه دارد)

     تشخیص این بیماری چگونه است؟
          تشخیص این بیماری با مراجعه به پزشک میسر خواهد شد. البته تشخیص این بیماری راحت نیست زیرا آزمایش دقیقی جهت تشخیص این بیماری وجود ندارد، علائم این بیماری مشابه بیماریهای دیگر است و ایجاد کامل علائم، مدت زمان زیادی .....(ادامه دارد)

انار و کاهش روماتیسم
محققان آمریکایی و اروپایی گفتند: انار جدا از کاهش ابتلا به سرطان و بیماری‌های قلبی، ابتلا به روماتیسم را نیز کاهش می دهد.
تحقیق آن‌‌ها نشان داد: انار مانع از بین رفتن غضروف مفاصل، کاهش میزان کلسترول خون و عامل پیشگیری از کمبود اکسیژن مغز می‌شود.
محققان گفتند: هر دانه انار به طور متوسط 100 کالری دارد. این میوه دارای مواد ضد اکسیده شدن مثل پولیوینول، پتاسم و ویتامین سی است. .....(ادامه دارد)

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله انقلاب در درمان روماتیسم مفصلی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.