فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

صلیب سرخ

اختصاصی از فی گوو صلیب سرخ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

صلیب سرخ


صلیب سرخ

حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند، از این رو داشتن نرم افزاری برای کمک‌های اولیه ضروری است.این نرم افزار توسط 3900 کاربر بررسی شده و از 5 امتیاز، 4.7 را کسب کرده است، که بیانگر علت کسب جوایز متعدد است. این نرم افزار با وجود فیلم‌های آموزشی، آزمون‌های تعاملی و پیروی از دستورالعمل‌های گام‌به‌گام می‌تواند بسیار مفید باشد.


دانلود با لینک مستقیم


صلیب سرخ

بررسی دگرگونی های صادرات و اقتصاد کشور

اختصاصی از فی گوو بررسی دگرگونی های صادرات و اقتصاد کشور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی دگرگونی های صادرات و اقتصاد کشور


بررسی دگرگونی های صادرات و اقتصاد کشور

 

 

دانشـگاه تهـران

دانشکده مدیریت

 

عنوان تحقیق:

بررسی دگرگونی های صادرات و اقتصاد کشور

نام محقق:

سکینه آخوندزاده ستبی

 

فهرست مطالب

عنوان

   

 

مقدمه………………………………………………………………………………………………………..

فراگرد توسعه اقتصادی و بازرگانی خارجی…………………………………………………….

تحولات صادرات کشور…………………………………………………………………………..

صادرات نفت و گاز………………………………………………………………………………..

صادرات کالاهای غیرنفتی (صنعتی و سنتی)……………………………………………….

امکانات و محدودیتهای بالقوه توسعه صادرات…………………………………………………

بازرگانی بین‌المللی و توسعه صنعتی………………………………………………………….

دیگاههای نظری حاکم بر تجارت خارجی کشورهای در حال توسعه………………

واقعیات حاکم بر تجارت جهانی……………………………………………………………….

خود اکتائی صنعتی………………………………………………………………………………….

مسئله انتخاب و انتقال تکنولوژی………………………………………………………………

تقسیم کار جهانی……………………………………………………………………………………

شرکتهای فراملیتی…………………………………………………………………………………..

تولید نوعی نظام جدید در اقتصاد جهانی……………………………………………………

ظهور و گسترش اقتصاد نمادی در برابر اقتصاد واقعی…………………………………..

 

عنوان                                                                                                                   صفحه

   

 

مقیاس اقتصادی و خود اتکائی صنعتی……………………………………………………….

توسعه سیستم تکنواکونومیک……………………………………………………………………

جدولها………………………………………………………………………………………………….

نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………

 


دانلود با لینک مستقیم


بررسی دگرگونی های صادرات و اقتصاد کشور

حل مشکل پنل بعداز فلش وفارسی سازیg630-u10 (کاملا تست شده)

اختصاصی از فی گوو حل مشکل پنل بعداز فلش وفارسی سازیg630-u10 (کاملا تست شده) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
حل مشکل پنل بعداز فلش وفارسی سازیg630-u10  (کاملا تست شده)

این مدل بعداز فلش و یا فارسی سازی با مشکل پنل مواجه میشه که با رایت رام هم نمیتوانید این مشکل رو حل کنید!!!

ولی با این فایل بصورت دائمی میتونیدمشکل پنل رو برای همیشگی حل کنید!!!

 

رام دارای زبان فارسی میباشد و از طریق sd قابل رایت می باشد


دانلود با لینک مستقیم


حل مشکل پنل بعداز فلش وفارسی سازیg630-u10 (کاملا تست شده)

مقاله ارزیابی نقش آمیخته ترفیع در افزایش فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

اختصاصی از فی گوو مقاله ارزیابی نقش آمیخته ترفیع در افزایش فروش محصولات آرایشی و بهداشتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چکیده

در دنیای امروز بقا و توسعهی سازمانها و شرکتها در گروی بازاریابی صحیح و فروش محصولات و خدمات است بازاریابی امروز نه بر محور امکانات تولیدی، بلکه براساس شیوه صحیح ا رسانی به مصر کنندگان استوار است و برای رقابت و حفظ سهم بازار میبایست شیوه های مطلوب متقاعدسازی مصرف کننده را شناسایی نمود صنعت محصولات شرایشی و بهداشتی نیاز ای قاعده مستننی نیستو ولی متاسفانه به رغم رشد فرایندی بازار محصولات آرایشی و بهداشتی، سهم شرکت های تولیدکننده داخلی در حال نزول بوده و با افت فروش مواجه شده اند از سویی، بررسی ادبیات موضوع مشخص می کند که تاکنون در مورد بازار ای محصولات و شیوه های مطلوب متقاعد سازی مصرف کنندگان پژوهشی در کشورمان صورت نگرفته است لذا، مقاله حاضر به ای مهم پرداخته است رویکرد پژوهش از نو توصیفی /پیمایشی و جامعه آماری آن، کلیه ی بانوان شهرستان کرج بوده که حداقل یکبار رنگ موی آتوسا را استفاده نموده اند. نمونه ی مورد پیمایش به روش غیراحتمالی در دسترس و به تعداد 384 مورد انتخاب شد. برای آزمون فرضیات پژوهش نیز از آزمون های پارامتریک و ناپارامتریک شماری استفاده شده است. یافته های تحقیق حاکی از آنست که فروش حضوری، پیشبرد فروش و تبلیغات به ترتیب مؤثرتری عوامل در افزایش فروش رنگ مو بوده، ولی بازاریابی مستقیم تاثیر معناداری بر افزایش فروش این محصول ندارد.

کلمات کلیدی: ترفیع، پیشبرد فروش، تبلیغات، فروش حضوری، بازاریابی مستقیم.

مقدمه

در تمامی فرایندهای بازارایابی، بازاریابان سعی در القای کیفیت در مشتریان در جهت ایجاد ارزش برای آنها دارند این ارزش ایجاد شده برای مشتریان منجر به تکرار خرید و در نهایت سبب افزایش فروش می شود. در حقیقت بازاریابی به دنبال شیوه های مناسب جهت ارضا نیازهای مشتریان بوده و این شیوه هاست که در نهایت شرکت های موفق و ناموفق را از هم متمایز می کند. با توجه به اینکه طیف گستردهای از خانوارها محصولات ارایشی متنوع و متعددی را استفاده می کنند، این مسله ناخوداگاه رقابت در ای صنعت را افز ایش می دهد علاوه بر ای رقابت در صنعت محصولات ارایشی بدلیل دوره عمر کوتاه محصولات شرایط خاصی را با توجه به گستره تبلیغات، نام و نشان تجاری، قیمت محصولات و... داراست. از نظر کومر و همکاران(2006)، کاهش چرخه عمر محصول منجر به شدت رقابت می شود. لذا، فروش سریع و به موقع محصولات برای تولیدکنندگان امری ضروری تلقی میشود (Kumar & Massie , 2006) در این صنعت برخی از تولیدکنندگان مشهور خارجی برای سال های متمادی سهم بازار نسبتاً بالایی را در سطح جهانی به خود اختصاص داده بودندو اما رقبای جدید با تولید محصولات متناسب با نیازها و خواسته های مصرف کنندگان، قیمت های مناسب، شیوه های جدید ارائه محصولات، تبلیغات گسترده و غیره بر سهم بازار ای شرکت ها تاثیرگذار بودند. در این میان شرکت صنایع ارایشی و بهداشتی سبز گلسار)تولیدکننده محصولات اتوسا( پس از ورود به این صنعت توانست در کشور ایران سهم بازار نسبتاً خوبی را بدلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب و همچنین سهولت دسترسی به محصول، به خود اختصاص دهد. ولی متاسفانه در سال های اخیر با کاهش فروش مواجه شده است. حساسیت مسئله موجب تحقیق و تفحص مدیران، مسؤلین و سهامداران شرکت شد. از انجایی که سه مؤلفه ی محصول، قیمت و توزیع از آمیخته بازاریابی شرکت در موقعیت نسبتاً مناسبی بوده، چرا که کیفیت محصول بهبود قابل ملاحظه ای یافته، قیمت نیز در مقایسه با رقبا افز ایشی نداشته و کانال های توزیع شرکت هم از گستردگی و عملکرد رقابت پذیری برخوردارندو لذا، تنها عنصری که بسیار حیاتی و کلیدی بوده و چندان هم بدان پرداخته نشده است عدم توجه کافی به فعالیت های ترفیعی و تشویقی شرکت، خصوصاً از دیدگاه مصرف کنندگان است. در نتیجه، با توجه به اهمیت ابز ارهای اطلاع رسانی و متقاعدسازی، تحقیق حاضر به ارزیابی نقش آمیخته ترفیع در افز ایش فروش محصولات ارایشی و بهداشتی پرداخته است.

فرمت 2010 قابل ویرایش

تعداد صفحات: 8


دانلود با لینک مستقیم


مقاله ارزیابی نقش آمیخته ترفیع در افزایش فروش محصولات آرایشی و بهداشتی