عنوان تحقیق:مشکلات ناباروری گاوها
فرمت:ورد
صفحه:17
WORD
تحقیق درباره مشکلات ناباروری گاوهای شیری
عنوان تحقیق:مشکلات ناباروری گاوها
فرمت:ورد
صفحه:17
WORD
نوع فایل:ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه:29
قیمت:1500 تومان
دانلود و خرید به صورت آنلاین
فهرست عناوین صفحه
مقدمه 1
روش کنفـــــرانس ( گــــرد هم آیی ) 3
روش شاگــــرد ـ استــــادی 4
روش چند حســـی ( مختلط) 4
روش حل مسئلــــه 5
روش پـــــروژه ای 6
شیــــــوه سخنــــــرانی 6
شیوه بازگویـــی 7
شیـــــوه پــــرسش و پاســـــخ 7
شیوه تمــــرینی 8
شیـــــوه بحثــــی 8
شیــــوه نمایشــــی 9
شیــــوه آزمایشـــی ( روش اجرا کردن یا یادگیری بوسیله عمل ) 9
شیــــوه گـــــردش علمـــــی 10
روش کارگاهـــــــی 13
روش تدریس کارگاهـــــی 14
الگـــــوی دریافت مفهـــــوم 16
الگـــوی آمــــوزش کاوشگــــری 17
الگـــوی پیش سازمـــان دهنـــده 18
الگوی یادسپاری 18
الگوی کاوشگری علمی 19
الـگــــوی تدریس غیـــــر مستقیم 20
الگــــوی آگاهی یابی 22
الگــــوی آمــــوزش آزمایشگاهــــی 23
الگـــوی کاوشگـــــری علـــوم اجتماعـــــی 24
الگـــوی یادگیـــــــری در حد تسلط آمـــــــوزش مستقیـــم
(نظــــریه اجتماعــــی یادگیــــری ) 24
الگـــوی آمــــوزش برای رشد مفهــــوم و مهـــارت 25
منابع 26
مقدمه :
تعریف روش:
« روش در مقابل واژه ی لاتینی «متد » به کار می رود ، وواژه ی متد در فرهنگ فارسی « معین » و فرهنگ انگلیسی به فارسی «آریانپور »به :روش ، شیوه ،راه ،طریقه ، طرز ، اسلوب معنی شده است . به طور کلی «راه انجام دادن هر کاری » را روش گویند .روش تدریس نیز عبارت از راه منظم ،با قاعده و منطقی برای ارائه درس می باشد .
تقسیم بندی روش تدریس :
1 ـ روشهای تاریخی 2 ـ روشهای نوین « صفوی ، ص 239، 1370)
« اصطلاح تدریس ،اگر چه در متون علوم تربیتی مفهومی آشنا به نظر می رسد ،اکثر معلمان و مجریان برنامه های درسی با معنی و ماهیت درست آن آشنایی دارند . برداشتهای مختلف معلمان از مفهوم تدریس می تواند در نگرش آنان نسبت به دانش آموزان و نحوه ی کار کردن با آنها تأثیرمثبت یا منفی بر جای گذارد . برداشت چند گانه از مفهوم تدریس می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ؛از مهمترین آنها ضعف دانش پایه و اختلاف در ترجمه و برداشت نادرست معلمان از دیدگاههای مختلف تربیتی است. گاهی آشفتگی و اغتشاش در درک مفاهیم تربیتی به حدی است که بسیاری از کارشناسان ، معلمان و دانشجویان این رشته مفاهیمی چون پرورش ، آموزش ،تدریس و حرفه آموزی را یکی تصور می کنند وبه جای هم به کار می برند . این مفاهیم اگر چه ممکن است در برخی جهات وجوه مشترک و در هم تنیده داشته باشند ، اصولاً مفاهیم مستقلی هستند و معنای خاص خود را دارند .
پرورش یا تربیت «جریانی است منظم و مستمر که هدف آن هدایت رشد جسمانی ، شناختی ، اخلاقی و اجتماعی یا به طور کلی رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان در جهت کسب و درک معارف بشری و هنجارهای مورد پذیرش جامعه و نیز کمک به شکوفا شدن استعداد آنان است » (سیف ،1379 ، 28 ) . بر اساس چنین تعریفی پرورش یک نظام است ، نظامی که کارکرد اساسی اش شکوفا کردن استعداد و تربیت شهروندانی است که هنجارهای مورد پذیرش جامعه راکسب کنند و متعهد به ارزشهای آن باشند . حتی بسیاری از صاحب نظران تربیتی کارکردی فراتر از کارکرد ذکر شده برای پرورش قائلند و معتقدند که القای ارزشها و سنتها و اخلاقیات پذیرفته شده جامعه به افراد یکی از قدیمی ترین دیدگاه پرورشی است ، به جای چنین کارکردی ،نظام تربیتی باید رشد مهارتهای شناختی از قبیل تفکر انتقادی ، تحلیل ارزشها و مهارتهای گروهی را در کانون کارکردهای خود قرار دهد تا زمینه ی مردم سالاری در جامعه فراهم شود . (میلر ،1983) گروهی دیگر نیز بر این باورند که نظام تربیتی باید عامل تغییر و تحول اجتماعی باشد . (فریره ، 1972 )
تحلیل مفاهیم و کارکردهای ذکر شده نشان می دهد که به هیچ وجه نمی توان مفهوم «پرورش » را با مفاهیمی چون آموزش ،تدریس و یا حرفه آموزی یکی دانست .پرورش مفومی کلی است که می تواند سایر مفاهیم را در درون خود جای دهد .
عنوان تحقیق:معرفی انواع نژادهای گاو
فرمت:ورد
صفحه:7
WORD
سوره مبارکه نساء آیه 21
سوره مبارکه روم آیه 21
پاورپوینت فولادهای پر آلیاژ در 86 اسلاید کامل و قابل ویرایش می باشد.