
طرح تولید خودکار
معرفی ماد اولیه
جهت استفاده در نوشت افزار
اشتغال برای حداقل 25 نفر
طرح تولید خودکار
طرح تولید خودکار
معرفی ماد اولیه
جهت استفاده در نوشت افزار
اشتغال برای حداقل 25 نفر
مقاله با عنوان بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان (مطالعه موردی: مؤسسات مالی و اعتباری انصار استان کرمانشاه) که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده آماده دانلود می باشد.
محل برگزاری:شیراز
سال برگزاری:1389
تعداد صفحه:11
محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf
نویسندگان:
کامران نظری - مدرس دانشگاه پیام نور
مصطفی امامی - عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
حامد بردبار - کارشناسی ارشد مدیریت سیستمهای اطلاعاتی پردیس قم دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت
سیدمجتبی حسینیفرد - کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی دانشگاه شاهد، دانشکده علوم انسانی
چکیده
با رقابتی شدن بازارهای مالی و گسترش فعالیت بانکهای خصوصی و مؤسسات مالی و اعتباری توجه به امر بازاریابی و بکارگیری تکنیک ها و استراتژیهای بازاریابی در جذب مشتریان و افزایش سپرده از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. استفاده از برخی عوامل آمیخته بازاریابی از قبیل دسترسی و عرضه مناسب خدمات و سرعت در انجام خدمات به مشتریان و تنوع خدمات ارایه شده و تبلیغات مناسب در جذب مشتریان میتواند باعث افزایش سپردهگذاری در مؤسسات خصوصاً مؤسسه مالی و اعتباری گردد. با توجه به اهمیت این موضوع؛ هدف این پژوهش بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازرایابی در جذب مشتریان در مؤسسات مالی و اعتباری انصار استان کرمانشاه می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات این پژوهش پرسشنامه محقق ساخته 30 سؤالی می باشد؛ پایایی این پرسشنامه که با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ محاسبه گردیده و مقدار 0.882 به دست آمد چون آلفای کرونباخ بیش از 0.7 می باشند، بنابراین پرسشنامه از پایایی لازم برخوردار می باشد. جامعه آماری مورد استفاده در این تحقیق عبارت است از مشتریان مؤسسه مالی و اعتباری انصار استان کرمانشاه که دارای حداقل یک حساب قرضالحسنه، جاری و یا پسانداز هستند می باشد. روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای می باشد که در نهایت 250 پرسشنامه جمع آوری گردید. این پژوهش دارای یک فرضیه اهم و 5 فرضیه اخص می باشد که فرضیات تحقیق با انجام آزمون همبستگی پیرسون به بوته آزمون قرار داده شدند و تأثیر معنی دار و مثبت آن ها به اثبات رسید، به این معنی که عوامل آمیخته بر بازاریابی بر فرآیند جذب مشتریان در مؤسسات مالی و اعتباری انصار تأثیر مثبت و معنی دار دارد.
مقاله با عنوان بررسی رابطه بین سبک های رهبری و عزت نفس کارکنان در سازمان های دولتی شهر کرمان که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده آماده دانلود می باشد.
محل برگزاری:شیراز
سال برگزاری:1389
محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf
چکیده
عملکرد سازمان هم به منابع انسانی و هم به منابع غیر انسانی وابسته است. مدیریت در واقع تلاش برای بهره گیری از منابع غیر انسانی توسط منابع انسانی است. یکی از نیازهای تعیین کننده رفتار انسانی داشتن عزت نفس است که ضمن انتقال کنترل به خود فرد بر جنبه های زیادی از زندگی افراد شامل شادکامی فردی، پیروزی، روابط با دیگران، موفقیت، خلاقیت و عملکرد سازمانی تأثیر می گذارد. این پژوهش که به منظور بررسی ارتباط سبک های رهبری مدیران و عزت نفس کارکنان در سازمان های دولتی شهر کرمان انجام گرفته ، نتایج تحقیق نشانگر استفاده از دو سبک رهبری دیپلماتیک و مشارکتی و عدم بهره گیری از سبک های اقتدارگرا ، دموکراتیک و رها کرده دارد. همچنین یافتههای تحقیق بیانگر ارتباط معنادار سبک رهبری و عزت نفس کارکنان دارد. در سازمانهایی که از سبک رهبری مشارکتی استفاده نموده اند میزان عزت نفس کارکنان بیش از سازمانهایی می باشد که از سبک دیپلماتیک بهره می گیرند.
آموزش کسب درآمد از اینترنت
12 روش برای پول درآوردن از اینترنت
برای دستیابی به اهداف ما از فاکتورهای مهمی مانند مشتری مداری، کیفیت در انجام کار و سرعت در پاسخ گویی و سرعت بالای اینترنت استفاده می کنیم که این خود نوعی تبلیغ است و باعث افزایش مشتری و در نتیجه افزایش درآمد و پیشرفت مرکز خواهد شد. امکانات تامین مواد ولوازم در محل: سیستم PC – میز کامپیوتر – صندلی– پرینتر رنگی و سیاه سفید – تلفن – فکس – اسکنر – تجهزات شبکه سازی