فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقالهISI این مطالعه بر اخلاق حرفه ای در میان مولفه ها در اعضای هیئت علمی مهندسی

اختصاصی از فی گوو دانلود مقالهISI این مطالعه بر اخلاق حرفه ای در میان مولفه ها در اعضای هیئت علمی مهندسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی : این مطالعه بر اخلاق حرفه ای در میان مولفه ها در اعضای هیئت علمی مهندسی

موضوع انگلیسی : The study on professional ethics components among faculty members in the Engineering 

تعداد صفحه : 5

فرمت فایل :pdf

سال انتشار : 2014

زبان مقاله : انگلیسی

چکیده

مهندسی تاثیر تعیین کننده ای در توسعه جامعه، به طوری که اعضای هیئت علمی در شعبه مهندسی مورد نیاز
به در نظر گرفتن اجزای اخلاقی در ارتباط با دانش آموزان خود را. هدف از پژوهش حاضر، به رسمیت شناختن نرخ
اخلاق حرفه ای این قطعات توسط اعضای هیئت علمی در آموزش و پرورش استفاده می شود. نیاز اخلاق یک ضرورت در هر حرفه ای است، آن را
باید به حساب در استخدام افراد و در محیط های کار گرفته شده است. با توجه به تاثیر بالایی از محیط های آموزشی
به خصوص دانشگاه ها و در آینده از دانش آموزان و از آنجا که از وظایف مهم خود را در ارائه آموزش و پرورش و ساخت
جوامع توسعه یافته تر، اهمیت شناخت و رعایت اخلاق حرفه ای در این محیط دارند
افزایش است بر اساس نتایج حاصل از مطالعه حاضر، در زیر اجزای مهم اخلاق حرفه ای:
احترام به دانش آموزان، ایمنی و سلامت دانش آموزان، دانشجویان حریم خصوصی خود، عدم ارائه مواد در ازای منافع
دادن نمره به دانش آموزان، اعتماد و احترام به دانش آموزان، داشتن یک روحیه بردباری و باز بودن در برخورد با دانش آموزان توجه
مناسب به ظاهر و پوشش شده توسط معلمان، اجتناب از طنز و جوک نامناسب، با استفاده از امکانات دانشگاه نه
برای مسائل شخصی توسط معلمان.

کلمات کلیدی: اجزای اخلاقی، اعضای هیات علمی، اخلاق حرفه ای، دانش آموزان، مهندسی


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقالهISI این مطالعه بر اخلاق حرفه ای در میان مولفه ها در اعضای هیئت علمی مهندسی

ریزپردازه - مدل 6305

اختصاصی از فی گوو ریزپردازه - مدل 6305 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ریزپردازه - مدل 6305


ریزپردازه - مدل 6305

 

 

 

 

 

 

 

مقاله با عنوان ریزپردازه - مدل 6305 در فرمت ورد در 23 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد:

بخش 1: مقدمه – شرح دستگاه – مشخصات دستگاه
بخش 2 : نصب - باز کردن – نمایش ها – کنترل ها – بازده ها
بخش 3 : عملکرد – نصب اولیه – اندازه نمونه – خطی مشی کار خوب
بخش 4 : حفظ و نگهداری – کای – جایگزینی منبع نور
بخش 5 : لوازم کمکی اختیاری – زاپاس ها
بخش 6 : سخت افزار یا نرم افزاری که واسط یک کامپیوتر و آنالوگ وسیله است 


دانلود با لینک مستقیم


ریزپردازه - مدل 6305

دانلود مقاله بازاریابی‌ صنعتی‌

اختصاصی از فی گوو دانلود مقاله بازاریابی‌ صنعتی‌ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله بازاریابی‌ صنعتی‌


دانلود مقاله بازاریابی‌ صنعتی‌


مروری‌ بر بازاریابی‌ صنعتی‌

بازار صنعتی‌ با بیش‌ از 13 میلیون‌ سازمان‌ صنعتی‌ بازاری‌ بسیار بزرگ‌ است‌. سازمانهایی‌ مثل‌ روپانت‌ زیراکس‌، بویینگ‌ و اینترنشنال‌ پسیپر کالاها و خدماتی‌ را به‌ ارزش‌ بیش‌ از 3 تریلیون‌ دلار خریداری‌ می‌کنند. بازار کالا و خدمات‌ سازمانی‌ به‌ لحاظ‌ حجم‌ مبادلات‌ پولی‌ چهار برابر بزرگتر از بازار مصرف‌ کننده‌ است‌ و همچنان‌ به‌ رشد خود ادامه‌ می‌دهد. شرکتهایی‌ که‌ کالاها وخدمات‌ خود را به‌ دیگر سازمانها می‌فروشند، باید تلاش‌ کنند تا رفتار خرید سازمانی‌ و همچنین‌ نیازها، منابع‌، انگیزه‌ها و فرآیندهایی‌ که‌ این‌ رفتارها را شکل‌ می‌دهند را بشناسند. فرآیند بازاریابی‌ صنعتی‌ باید به‌ گونه‌ای‌ طراحی‌ و برنامه‌ ریزی‌ شود تا نیازهای‌ متنوع‌ هر بخشی‌ از بازار را برآورد سازد. نیازهای‌ هر بخشی‌ از بازار بسیار متفاوت‌ از نیازهای‌ سایر بخشهای‌ بازار است‌. یک‌ بازاریاب‌ علاوه‌ بر شناخت‌ خریدار صنعتی‌ و فرآیند خرید آن‌، باید فهم‌ عمیقی‌ از شرکت‌ داشته‌ باشدتا از چگونگی‌ کاربرد بعضی‌ از تکنیکها و ابزارهای‌ سنتی‌ بازاریابی‌ که‌ سالها مورد استفاده‌ قرار گرفته‌اند و همچنین‌ فرصتها و چالشهای‌ عمده‌ای‌ که‌ این‌ تکنیک‌ و ابزارها را در محیط‌ کنونی‌ بازاریابی‌ صنعتی‌ ایجاد کرده‌اند، آگاهی‌ یابند. بازاریابی‌ صنعتی‌ عبارتست‌ از تخلیة‌ فعالیتهایی‌ که‌ مبادلات‌ بین‌ مصرف‌ کنندگان‌ و عرضه‌کنندگان‌ صنعتی‌ را در بازارهای‌ صنعتی‌ تسهیل‌ می‌کند. یک‌ بازار صنعتی‌ کلیه‌ سازمانهایی‌ را شامل‌ می‌شود که‌ کالاها و خدمات‌ را برای‌ تولید محصولات‌ و خدمات‌ دیگر خریداری‌ نموده‌ و سپس‌ محصولات‌ و خدمات‌ تولی‌ شده‌ را جهت‌ فروش‌ و یا اجاره‌ به‌ دیگران‌ عرضه‌ می‌کنند. مصرف‌ کنندگان‌ صنعتی‌ شامل‌ تولیدکنندگان‌، عمده‌ فروشا، خرده‌ فروشان‌ و انواع‌ دیگر سازمانها مثل‌ بیمارستانها، دانشگاههاوبخشهای‌ دولتی‌ (شامل‌ 88000 اداره‌ دولتی‌ محلی‌ ایالتی‌ و نورال‌) می‌باند. در بازاریابی‌ صنعتی‌، یک‌ مبادله‌ زمانی‌ روی‌ می‌دهد که‌ یک‌ کالا یا خدمت‌ برای‌ هرگونه‌ مصرفی‌ غیر از مصرف‌ شخصی‌ فروخته‌ می‌شود. این‌ بازار، خریدارانی‌ از صناع‌ مختلف‌ مانند تولید، ساختمان‌، حمل‌ و نقل‌، ارتباطات‌، بانکداری‌، مالی‌، بیمه‌، کشاورزی‌، جنگلداری‌، شیلات‌، معدنکاری‌ وخدمات‌ عمومی‌ را در خود جای‌ می‌دهد. اهمیت‌ رو به‌ افزایش‌ محصوات‌ صنعتی‌ پیشرفته‌، تغییرات‌ معنی‌ دار در الگوی‌ تقاضای‌ مصرف‌کنندگان‌ و مشتریان‌ نهایی‌، آهنگ‌ سریع‌ تغییرات‌ تکنولوژیکی‌، اندازه‌ بزرگ‌ و پیچیدگی‌ فزاینده‌ شرکتهای‌ صنعتی‌ و مصرف‌ کنندگان‌ آنها، اثر رو به‌ رشد تجارت‌ الکترونیک‌ وخدمات‌ مدیریتی‌ و افزایش‌ تجارت‌ جهانی‌ (بزرگترین‌ صنایع‌ صادر کننده‌ در ایالات‌ متحده‌ بر مصرف‌ کنندگان‌ صنعتی‌ تمرکز کرده‌اند و نه‌ مصرف‌ کنندگان‌ نهایی‌)، نیاز به‌ نوآوری‌ در استراتژیهای‌ بازاریابی‌ صنعتی‌ را تشدید کرده‌اند. همه‌ سازمانهای‌ رسمی‌ اعم‌ از دولتی‌ ویا خصوصی‌، انتفاعی‌ یا غیر انتفاعی‌ در خرید و فروش‌ کالاها و خدمات‌ صنعتی‌ مشارکت‌ دارند. کانون‌ توجه‌ این‌ کتاب‌ تشریح‌ فرآیند خریدو فروش‌ صنعتی‌ می‌باشد.

مروری‌ بر بازاریابی‌ صنعتی‌

چرا بازاریابی‌ صنعتی‌ را مطالعه‌ می‌کنیم‌.

بازاریابی‌ صنعتی‌ چه‌ تفاوتی‌ با بازاریابی‌ مصرف‌ کننده‌ دارد؟

ویژگیهای‌ تقاضای‌ صنعتی‌

ماهیت‌ رفتار خرید صنعتی‌

طبقه‌بندی‌ کالاها و خدمات‌ صنعتی‌

مصرف‌ کنندگان‌ صنعتی‌

تدوین‌ استراتژی‌ و برنامه‌ریزی‌ بازاریابی‌ صنعتی‌

 

شامل 40 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله بازاریابی‌ صنعتی‌