فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی: چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم

اختصاصی از فی گوو اقدام پژوهی: چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی: چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم


اقدام پژوهی: چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم

تعداد صفحات: 21

فهرست مطالب

چکیده 2

مقدمه: 3

اهداف تحقیق.. 4

بیان مسئله. 4

بیان وضعیت موجود 5

ملاک ها ونشانگرهای مربوط به آن. 6

گردآوری اطلاعات (شواهد 1 ) : 6

نکاتی چند در باره آموزش ریاضی : 7

ا - یجاد انگیزه در دانش آموزان. 9

-2 فراهم کردن فضا و محیط آموزشی مناسب... 11

راه های پیشنهادی برای تدریس ریاضی : 11

راهکـارهــایی در مـــورد ریاضـــی دوره ابتدایی پایه ابتدایـی.. 12

با هم مطالعه کردن. 12

ضعف در برقراری ارتباط.. 13

بی توجهی به سؤالات دانش آموزان: 14

تجزیه وتحلیل داده ها 14

تفسیراطلاعات... 15

ضرورت اجرای طرح.. 17

توافق راه حل های اجرایی.. 17

گردآوری داده ها (شواهد )2. 17

تحلیل شواهد(2) تأثیراقدام 18

ارزشیابی واعتباربخشی.. 18

یک پیشنهاد 19

نتیجه گیری.. 20

منابع: 20


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی: چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.