فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق خشونت علیه زنان فرهنگی

اختصاصی از فی گوو دانلود تحقیق خشونت علیه زنان فرهنگی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق خشونت علیه زنان فرهنگی


دانلود تحقیق خشونت علیه زنان فرهنگی

چکیده تحقیق:
در بحث خشونت یا هر بحث دیگر پیامدهایی تعریف می شود که  می تواند مثبت یا منفی باشد .خشونت یکی از پدیده هایی است که در بحث و قالب خود نمی تواند پیامد مثبتی داشته باشد . پیامد منفی این پدیده اجتماعی به صورت های بسیار منفی و ناخوشایندی می تواند در جامعه انسانی بروز کند .
1 – بحث فردی
در نتیجه خشونت علیه یک زن از لحاظ فردی برای خود زن تنفر جنسی ، تمایل به جنس موافق ، روسپیگری و حل شدن در فحشا درگیر شدن در با معضلی مثل اعتیاد از پیامدهای منفی فردی این قضیه است .
نداشتن اعتماد به نفس ، صعف جسمی و نقص عضو بدنی ، اختلالات روحی و روانی ، ترس از ادامه یک کار مثبت که جنبه فردی برای زن دارد مثل تحصیل ، ادامه شغل و ...
2 – بحث اجتماعی
خشونت علیه زنان تاثیرات منفی حضور یک زن معتاد ، روسپی در جامعه برای کل جامعه قابل تامل است .
در بحث اجتماعی طلاق ، حضور کودکان طلاق ، اعتیاد هر یک از اعضای خانواده بعد از خروج زن از خانه از پیامدهای منفی خشونت علیه زن است که او را منجر به انجام پدیده منفی به نام روسپیگری می کند .
زن آسیب دیده از خشونت یک زن با عقده های روانی اجتماعی است که می تواند به عنوان یک انسان ناخوشایند در جامعه وجود داشته باشد و تاثیر حضور وی برای گروه هم ارتباطانش یک تاثیر مثبت نمی تواند باشد .
3 – در بحث خانواده
فردی که تحت خشونت قرار می گیرد ، فردی است که دچار تزلزل شخصیت و بی ارادگی است . و عنوان یک مادر نمی تواند برای فرزندانش یک الگوی مثبت باشد و برای پسرانش همسر چنین زنی یک الگوی منفی است .
تحقیقات نشان داده که این زنها هیچ نوع تفاوت قابل ذکری با زنهای دیگر ندارند . علت خشونت ویژگیهای شوهرانشان است . مردانی که همسر خود را کتک می زنند ، عموم رفتار اجتماعی ناسازگارند .
 اغلب این مردها از نظر ت حصیلات و درآمد ، و پایگاه شغلی در سطح پایین هستند اعتماد به نفس کمی دارند و در زندگی شخصی احساس موثر بودن را ندارند و اغلب نه تنها به زن بلکه نسبت به دیگران منجمله فرزندان خود نیز خشونت می ورزند .علاوه بر این رفتارهای پرخاشگرانه جنسی هم دارند . در موارد شدید برخی از آنها پرونده های دادگاهی هم دارند . در بررسیهای روانشناسی روشن شده است که همه آنها در دوران کودکی و نوجوانی در معرض خشونت قرار گرفتند .

 

فهرست مطالب
فصل اول : کلیات تحقیق
فصل دوم : ادبیات تحقیق
فصل سوم : اعتبار و روایی
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل آماری
فصل پنجم : نتیجه گیری و تحلیل مطالب
چکیده

شامل 51 صفحه word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق خشونت علیه زنان فرهنگی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.