فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق و بررسی در مورد ساختن توربوناتور با فنر

اختصاصی از فی گوو تحقیق و بررسی در مورد ساختن توربوناتور با فنر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق و بررسی در مورد ساختن توربوناتور با فنر


تحقیق و بررسی در مورد ساختن توربوناتور با فنر

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه

3

برخی از فهرست مطالب

ساختن توربوناتور با فنر

ساختن توربوناتور با فنر

سلام دوستان

در همین سایت پست های در مورد توربو ناتور  که در بازار با نام های سایکلون 3 و........معرفی می شود وجود داره.

به همین دلیل در مورد کارکرد آن کمتر می نویسم .

من در فکر ساختن این سیستم بودم که به نتیجه خوبی رسیدم .

نمی دانم این روشی که من پیدا کردم قبل از من کشف شده است یا نه .

با توجه به این که این سیستم به مخلوط شدن بهتر مخلوط بنزین و هوا کمک می کنه من در فکر یک روش ساده افتادم که  خیلی سریع صاحب یک توربوناتور  شویم.

در اینجا بود که خان اسلحه را به یاد آوردم . تصمیم گرفتم لوله های بسازم که درون آن مانند اسلحه خان داشته باشد تا هوای ورودی را به گردش در آورد.

در  شروع کار طرح خودم را روی کاغذ پیاده کردم که ساختن آن مشکل بود .

در همین فکر بودم که راه جدیدی را پیدا کردم بله استفاده از فنر در لوله های ورودی هوا که خان اسلحه را برای ما شبیه سازی می کنه تا هوا را به صورت چرخشی وارد موتور کنه .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد ساختن توربوناتور با فنر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.