فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی چگونه وضعیت انضباطی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی را بهبود بخشیدم

اختصاصی از فی گوو اقدام پژوهی چگونه وضعیت انضباطی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی را بهبود بخشیدم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی چگونه وضعیت انضباطی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی را بهبود بخشیدم


اقدام پژوهی چگونه وضعیت انضباطی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی  را بهبود بخشیدم

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات: 30

 

فهرست مطالب

چکیده      2

«مقدمه : توصیف وضعیت و تبیین مسئله»           3

(به گفته ی معلم ریاضی )      4

شواهد 1  5

از زبان دبیر زبان انگلیسی :  7

تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی                10

یافته های علمی       10

پیشینه تحقیق:          13

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها:              16

به شرح ذیل:           16

تفسیر:      16

اجرای راهکار های پیشنهادی و نظارت بر آنها:    18

گردآوری شواهد 2: 23

ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار:              23

ارائه راه حل  های پیشنهادی وبررسی راه حل ها  24

منابع        28

 

«مقدمه : توصیف وضعیت و تبیین مسئله»

اینجانب ………….. دارای مدرک ………………، معاون آموزشی مدرسه ………. شهرستان ……… ، دارای …………… سابقه خدمت در آموزش وپرورش هستم . شاکر خداوند مهربانی هستم که لطفش را هیچ‌وقت از بنده‌اش دریغ نمی‌ورزد و افتخار می‌کنم که بتوانم راهرو و ادامه دهنده راه انبیا و اولیای الهی باشم و نور دانش و توانایی را در این دانش‌آموزان میهن اسلامی شعله ور نمایم.

با توجه به شواهدی که داشته ام مسئله مورد نظرم که مشکل اخلاقی و انضباطی و درسی دانش آموزان دوم است به قرار زیر می باشد:

1- در روزهای آغازین سال تحصیلی متوجه برخی بی انضباطی و بی انگیزگی هایی از جانب تعداد کثیری از دانش آموزان کلاس که حدود 25 نفر هستند شدم به حدی که این مسئله نوعی گریز و بیزاری از این کلاس به من القا کرد. اما بعد از دو سه جلسه متوجه شدم که دانش آموزان کمی آرامتر و متمایل تر به کلاس شده اند و کمی جو کلاس رو به دوستی و درس پیش می رود و به این نتیجه رسیدم که می توان از در دوستی با ایشان وارد شد و برای مثال یک مرتبه یکی از آنها علیرغم قوانین مدرسه موبایل آورده بود که من علیرغم متوجه شدن چشم پوشی کردم و اگرچه شاید این کار من از نظر اولیای مدرسه جالب و صحیح نبود اما مرا در جلب اعتماد و دوستی بیشتر با ایشان یاری و آنها را آرام تر کرد و متوجه شدم با مصالحت و دوستی می توان تا حدی مسئله را حل کرد ولی چگونه؟


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی چگونه وضعیت انضباطی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی را بهبود بخشیدم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.