فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی با وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم

اختصاصی از فی گوو اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی با وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی با وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم


اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو  کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی با وسایل کمک آموزشی  برای دانش آموزان جذاب کنم

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات: 37

 

فهرست:

 

چکیده      3

کلمات کلیدی :         3

مقدمه:      4

توصیف وضعبت موجود:       7

بیان مسائل:             8

فرضیه:   8

شواهد(1) 9

توضیح تعاریف وواژگان:       9

ابزارهای اطلاعاتی:                9

یافته های علمی:      10

- ویژگی های وسایل کمک آموزشی       15

- فواید استفاده ازوسایل کمک آموزشی :   16

-نقش مواد و وسایل کمک آموزشی در تدریس        17

-مزایای استفاده از وسایل کمک آموزشی                18

عمده ترین دلایل و موانع  عدم کاربرد معلمان از وسایل کمک آموزشی درکلاسهای درس   20

وضعیت اقتصادی ،اجتماعی ،فرهنگی ،تحصیلات والدین:   21

تاثیروضعیت مالی والدین دریادگیری کودکان         22

نتیجه‌:      25

پیشینه تحقیق:          28

تحلیل وتفسیر داده ها               28

الگوی شش پرسش: 29

ارائه راه حل موقت :               29

اجرای راه حل:        30

شروع تدریس:         30

شواهد(2) ابزارهای اطلاعاتی:               31

گرد آوری اطلاعات:               31

ارزیابی تأثیر اقدامات وتعیین اعتبار:      32

راهکارها وپیشنهادات :           34

منابع        35

 

مقدمه:

آنچه یک دیدن کند ادراک آن               سالها نتوان نمودن بابیان

وسایل کمک آموزشی از حیث این که تئوری و عمل را هماهنگ می کند جایگاه ویژه ای دارد.استفاده از وسایل کمک آموزشی توسط معلم در جریان تدریس،باعث می شود که مطالب مطرح شده در ساخت شناختی دانش آموزان جا بگیردو دانش آموز به یادگیری معنی دار نائل شود.متاسفانه استفاده منظم و اصولی از وسایل کمک آموزشی تحت هر عنوان در مدرسه به بوته فراموشی سپرده می شود و اغلب عدم استفاده از وسایل کمک آموزشی را از طریق کمبود وقت و نبود وسایل توجیه می کنند.استفاده از وسایل کمک آموزشی باعث تحرک و پویایی در نظام آموزشی می شود. (قهرمانی ،جعفر (1383) : تأثیر وسایل کمک آموزشی در تدریس ویادگیری , ماهنامه پیوند , شماره 295-294انتشارات انجمن اولیاء ومربیان)

تحقیقاتی که تا به حال به عمل آمده است نشان می دهد که از طریق تدریس معمولی تنها30  %مطالب از مطالب مورد تدریس یاد گرفته می شود در حالی که اگر یادگیری با استفاده صحیح از وسایل ارتباطی به عمل آید میزان یادگیری افراد را تا  75  % بالا می برد


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی با وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.