فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله رشته حسابداری با عنوان ارتباط بین مدیرت در آمدها و تقلب در حسابهای مالی

اختصاصی از فی گوو دانلود مقاله رشته حسابداری با عنوان ارتباط بین مدیرت در آمدها و تقلب در حسابهای مالی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله رشته حسابداری با عنوان ارتباط بین مدیرت در آمدها و تقلب در حسابهای مالی


دانلود مقاله رشته حسابداری با عنوان  ارتباط بین مدیرت در آمدها  و تقلب در حسابهای مالی

دانلود مقاله رشته حسابداری با عنوان  ارتباط بین مدیرت در آمدها  و تقلب در حسابهای مالی 

براساس ارتباط بین مدیرت در آمدها و تقلب  ما در پنج پرسش تحقیقی  نشان می دهیم که چگونه  مدیرت در آمدها در سالهای قبل با تقلب در تماس  بوده اند. در این ارتباط به ویزه  ما روابط  بین مدیرت درآمدها  قبلی را مورد امتحان  قرار میدهیم (1) احتمال  اینکه  شرکتها یی که  به پیش بینی های کارشناسان مواجهه هستند احتمال تقلب دارند(2)احتمال اینکه شرکتهایی که در آمدی از طریق تقلب داشته دچار  دوباره می شوند(3)ارتباط بین مدیریت  در آمدهای قبلی و احتمال  تقلب  با فرض اینکه هیچگونه مدرکی درمورد ازدیاد در آمدها و هیچگونه مدرکی در مورد صورت حسابهای دستکار ی شده درهنگام پیش بینی کارشناس وجود نداشته باشد(4) ارتباط  بین مواجهه باپیش بینی کارشناسان و احتمال تقلب زمانیکه  هیچگونه مدرکی از مدیرت در آمد های قبلی وجودنداشته باشد.(5)ارتباط  بین ازیاد در آمدها  و احتمال کلاهبرداری زمانیکه  هیچگونه مدرکی در مورد مدیریت در آمدهای قبلی نباشد.

نتایج مانشان می دهد که احتمال تقلب  بیشتر مربوط به شرکتها ی است که دارایی  قبلی  خود رامدیرت کرد باشد ودر زمانیکه  بازرسان پیش بینی می کردند  هیچگونه سندی  در مورد  افزایش در آمدها وجود نداشته است  مابیشتر احتمال  دریافتیم که کارشناسان پیش بینی می کند که گزارش در آمدها زیاد شده است بیشتر احتمال تقلب وجود دارد . حتی زمانیکه  هیچگونه مدرکی  در مورد در آمدهای مدیرت شده وجود نداشته باشد.

نتایج همچنین نشان میدهند که در مدیرت در آمدهای  قبلی بشتر احتمال داردکه شرکت های  که توسط  بازرسان پیش بینی  شده اند دچار تقلب  شوند و احتمال  تقلب بیشتر در مورد  شرکت های  با در آمد بالا می باشد که دچار تقلب شوند  این یافته درمتون تشخیص تقلب و متون مدیرت در آمدهای نیز وجود دارند و این  توانایی بازرسان  و قانوگذاران رابرای تسخیص  تقلب بالا می برد.

و ...
در فرمت ورد
در 25 صفحه
قابل ویرایش

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله رشته حسابداری با عنوان ارتباط بین مدیرت در آمدها و تقلب در حسابهای مالی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.