فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ترجمه مقاله دریافت کننده چند پخشی Ip با پشتیبانی پویایی با استفاده از PMIPv6 در یک شبکه جهانی ماهواره ای

اختصاصی از فی گوو ترجمه مقاله دریافت کننده چند پخشی Ip با پشتیبانی پویایی با استفاده از PMIPv6 در یک شبکه جهانی ماهواره ای دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
ترجمه مقاله دریافت کننده چند پخشی Ip با پشتیبانی پویایی با استفاده از PMIPv6 در یک شبکه جهانی ماهواره ای

این مقاله ترجمه مقاله انگلیسی  IP Multicast Receiver Mobility Support
Using PMIPv6 in a
Global Satellite Network می باشد ./

 

سال انتشار : 2015/

ناشر : IEEE /

تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8/

تعداد صفحات فایل ترجمه : 19/

فرمت فایل ترجمه : Word /

 

مقاله اصلی را به زبان انگلیسی می توانید رایگان از اینجا دریافت فرمایید /

 

 

چکیده

نسل جدیدی از سیستم های ماهواره ای که پردازنده های قابل بازتولید روی برد (OBPS) را پشتیبانی میکنند و تکنولوژی پرتو چند نقطه ای، امکانات جدید و موثری از پیاده سازی ارتباط چند پخشی IP بر روی ماهواره ها ایجاد کرده است.این ویژگی های جدید  حوزه کاربردهای ماهوراه مبنا را گسترش داده اند و هم چنین به اپراتورهای ماهواره این توانایی را داده اند که منابع پهنای باندی که به آنها  اختصاص  داده شده است را به طور کارآمد استفاده کنند. این موضوع این امکان را ایجاد میکند که سرویس هایی با صرفه اقتصادی در  شبکه های ماهواره ای ایجاد شوند. IP چند پخشی یک پروتکل لایه شبکه است که برای ارتباط گروهی در راستای ذخیره کردن منابع پهنای باند و کاهش سربار پردازش ها در سمت منبع طراحی شده است. خاصیت ذاتی ماهواره ها، پوشش جهانی آنها(هوا، زمین و دریا) و دسترسی مستقیم به تعدا زیادی مشترک،به ماهواره ها مزایای بی نظیری در پشتیبانی کاربردهای چند پخشی IP داده است. پشتیبانی پویایی IP در حالت کلی و   پشتیبانی پویایی چند پخشی IP در ترمینال های ماهواره ای متحرک در حالت خاص،  مانند آنچه در پروازهای طولانی مدت ،کشتی های دریایی،قطار های قاره ای و غیره نیاز است ، چالهشای باقی مانده ای هستند که توجه ناچیزی از محققان تا کنون به آنها بوده است. این مقاله پیشنهاد میکند که  چگونه پشتیبانی   IP چند پخشی متحرک مبتنی بر PMIPv6  (پروکسی متحرک IPV6) ، که برای شبکه های جهانی تعریف شده است می تواند برای پشتیبانی IP متحرک چند پخشی در آینده در شبکه های ماهواره ای، با استفاده از گرایش ارزیابی ارتباطات ماهواره ای استفاده شود./1012/

 

 

تماس با ما برای راهنمایی یا ترجمه با آدرس ایمیل:

magale.computer@gmail.com

 

 

شماره تماس ما در نرم افزار تلگرام:

تماس با ما+98 9337843121 

 

 تماس با ماکانال تلگرام‌  @maghalecomputer

 

 توجه: اگر کارت بانکی شما رمز دوم ندارد، در خرید الکترونیکی به مشکل برخورد کردید و یا به هر دلیلی تمایل به پرداخت الکترونیکی ندارید با ما تماس بگیرید تا راههای دیگری برای پرداخت به شما پیشنهاد کنیم.

 


دانلود با لینک مستقیم


ترجمه مقاله دریافت کننده چند پخشی Ip با پشتیبانی پویایی با استفاده از PMIPv6 در یک شبکه جهانی ماهواره ای
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.