پرسشنامه سلامت سازمانی مدرسه[1]
هدف: ارزیابی سلامت مدارس از جنبه های مختلف
روش نمره گذاری و تفسیر
پایایی (اعتبار) و روایی
اعتبار این پرسشنامه از طریق روش بازآزمایی بدست امده و طی آن، ابتدا پرسشنامه بر روی 40 نفر از معلمان اجرا گردیده و پس از گجذشت 20 تا 25 روز، مجددا بر روی همان گروه 40 نفر معلمان (که به شیوه تصادفی انتخاب شده بودند)، اجرا شده است و بین نمرات حاصل در دو بار اجرا، ضریب همبستگی محاسبه گردیده است. ضریب اعتبار حاصل 90/0 بوده است که در سطح 001/0 معنی دار می باشد.
نشر ویرایش . 1389
[1] Organizational health of School questionnaire
پرسشنامه سلامت سازمانی مدرسه