فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق منابع آلاینده

اختصاصی از فی گوو تحقیق منابع آلاینده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق منابع آلاینده


تحقیق منابع آلاینده

35 صفحه

 

بررسی منابع آلوده کننده در محدوده مطالعات در سه بخش آلاینده های ناشی از فعالیت های کشاورزی، صنعتی و فاضلاب شهری و روستایی انجام یافته است. بررسی منابع آلاینده عمدتاً بر پایه بازدیدهای محلی و مشاهدات میدانی در سطح منطقه، مراجعه و مکاتبات با ادارات و سازمان ها و کسب اطلاعات و آمار خصوصاً از منابع آماری مرکز آمار ایران و سایر منابع اطلاعاتی موجود و همچنین مطالعات انجام شده توسط این مهندسی مشاور صورت پذیرفته است.

مواد آلاینده ناشی از فعالیت های کشاورزی

بررسی موقعیت عمومی و ویژگی های نواحی کشاورزی در منطقه نشان می دهد، کشاورزی در منطقه و عموماً در استان بسیار رایج می باشد.

مصرف کودها

در اراضی زراعی واقع در محدوده طرح از کودهای شیمیایی جهت افزایش باروری خاک و تولیدات کشاورزی استفاده می شود. شسته شدن این مواد در عملیات کشاورزی باعث انتقال مقدار قابل توجهی مواد مغذی به سیستم آبی مناطق اطراف می گردد. این مواد پس از ورود به آب در زنجیره های غذایی آب های شیرین و شور وارد گردیده

- مصرف سموم

امروزه در عملیات کشاورزی علاوه بر مصرف کودهای شیمیایی، مقادیر قابل توجهی مواد سمی جهت از بین بردن آفات نباتی مورد مصرف قرار می گیرند. بسیاری از این ترکیبات تا مدت های طولانی در محیط باقی مانده و در فصول بارانی و یا فصل درو به صورت معلق به همراه آب ها به آب های سطحی و زیرزمینی وارد می گردند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق منابع آلاینده
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.