فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت رشته کامپیوتر وبازار کاری آن در آینده

اختصاصی از فی گوو دانلود پاورپوینت رشته کامپیوتر وبازار کاری آن در آینده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت رشته کامپیوتر وبازار کاری آن در آینده


دانلود پاورپوینت رشته کامپیوتر وبازار کاری آن در آینده
وضعیت نیاز کشور به این رشته:

رشته کامپیوتر که باعث جهانی شدن اطلاعات و ارتباطات شده است ، رشته روز و رشته آینده است تا جایی که پیش بینی می شود تا ۱۰ سال دیگر در کشورهای پیشرفته مردم همان قدر که بر نیروی برق وابسته هستند به شبکه اینترنت وابسته خواهند شد

روند رو به رشد استفاده از کامپیوتر در محافل عمومی و خصوصی، استفاده گسترده از شبکه اینترنت و زمینه های مرتبط با آن، فراهم آمدن شرایط آموزش و تجارت الکترونیک همه و همه دست به دست هم داده اند تا از اکنون چشم انداز روشنی نسبت به آینده این رشته وجود داشته باشد

ماهیت:
کامپیوتر دارای دو جزء متفاوت سخت افزار و نرم افزار است. اجزاء فیزیکی و قابل لمس کامپیوتر مانند مدارها و بردهای الکترونیکی سخت افزار نامیده می شوند.نرم افزار جزء غیرقابل لمس کامپیوتر است.

سخت‌افزار:
جزء فیزیکی‌ کامپیوتر بوده‌ و شامل‌ صفحه‌ کلید، صفحه‌ نمایش‌، چاپگر و دیسک‌ها می‌شود؛ یعنی اجزاء فیزیکی‌ و قابل‌ لمس‌ کامپیوتر مانند مدارها و بردهای‌ الکترونیکی‌، سخت‌افزار نامیده‌ می‌شود برای‌ مثال‌ واحد پردازشگر مرکزی‌ که‌ هرگونه‌ عملیات‌ پردازش‌ در آن‌ صورت‌ می‌گیرد، مهمترین‌ واحد سخت‌افزاری‌ است‌

نرم‌افزار:
 جزء غیرقابل‌ لمس‌ کامپیوتر است‌. نرم‌افزار برنامه‌ها و داده‌هایی‌ است‌ که‌ به‌ کامپیوتر فرمان‌ می‌دهد که‌ چه‌ عملی‌ را انجام‌ دهد. نرم‌افزارها عبارتند از: نرم‌افزارهای‌ سیستمی‌ و نرم‌افزارهای‌ کاربردی‌

بی سابقه‌ترین رکود:
هر سال در ماه‌های پایانی سال و به ویژه هفته‌های پایانی سال بازار خرید و فروش کامپیوتر بسیار شلوغ و پر هیاهو می‌شود و با انبوه مخاطبانی که به قصد خرید هدایای نوروزی به بازار مراجعه می‌کنند، مواجه می‌شود.
اما امسال بازار حال و روزی بسیار عجیب و به قول برخی از فعالان بازار غیر قابل پیش بینی داشت.
به گفته فعالان بازار، طی ماه گذشته و حتی در روزهای پایانی سال بازار در حدی بی رونق است که طی سال‌های قبل سابقه نداشته است.

رشته مهندسی کامپیوتر:
  رشته مهندسی کامپیوتر که به طراحی و ساخت اجزای مختلف کامپیوتر می پردازد، لذا اهمیت بسیار زیادی در دنیای امروز برخوردار است. هدف از طی این دوره تربیت کارشناسانی است که در زمینه تحلیل، طراحی، ساخت و راه اندازی دستگاهها و مجموعه های سخت افزاری جدید، بررسی و شناخت مجموعه های سخت افزاری و نرم افزاری موجود، نگه داری، عیب یابی و تعمیر و اصلاح و توسعه فعالیت کنند.

درس‌های رشته مهندسی نرم افزار درطول تحصیل:
فیزیک‌، ریاضی‌، مبانی‌ کامپیوتر و برنامه‌سازی‌، آزمایشگاه‌ کامپیوتر، معادلات‌ دیفرانسیل‌، ساختمان‌های‌ گسسته‌، برنامه‌سازی‌ پیشرفته‌ ، آمار و احتمالات‌ مهندسی‌، ریاضی‌ مهندسی‌، مدارهای‌ الکتریکی‌، ساختمان‌ داده‌ها، زبان‌ ماشین‌ و برنامه‌سازی‌ سیستم‌ ، مدارهای‌ الکترونیکی‌ ، مدارهای‌ منطقی‌، طراحی‌ الگوریتم‌ها، طراحی‌ و پیاده‌سازی‌ زبان‌های‌ برنامه‌سازی‌، ریز پردازنده‌، معماری‌کامپیوتر، شبکه‌های‌ کامپیوتری‌ ، سیستم‌های‌ عامل‌، کارگاه‌ عمومی‌.
دروس‌ تخصصی‌ گرایش‌ سخت‌افزار :
سیگنال‌ها و سیستم‌ها، مدارهای‌ الکتریکی‌، انتقال‌ داده‌ها، سیستم‌های‌ کنترل‌ خطی‌، الکترونیک‌ دیجیتال‌، طراحی‌ سیستم‌های‌ VLSI ، کارآموزی‌.

شامل 18 اسلاید powerpoint


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت رشته کامپیوتر وبازار کاری آن در آینده
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.