فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت جامع و کامل درباره آشنایی با گیاه خواری و سبزیجات

اختصاصی از فی گوو پاورپوینت جامع و کامل درباره آشنایی با گیاه خواری و سبزیجات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت جامع و کامل درباره آشنایی با گیاه خواری و سبزیجات


پاورپوینت جامع و کامل درباره آشنایی با گیاه خواری و سبزیجات

فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید  : 78 اسلاید

 

 

 

 

 

 

بخشی از اسلایدها :

”من از رژیم غذایی سنگینی که شامل میوه، سبزیجات، سبوس و سایر حبوبات می شود، پیروی می کنم.“

- Clint Eastwood -

 

”همچنان من بدون خوردن چربی ها، گوشت و ماهی زندگی می کنم اما کاملاً سالم و سرحال هستم و معتقدم این شیوه بسیار خوبی است.“

- Albert Einstein -

 

”در گذشته من فکر می کردم که رژیم های غذایی ویژه، مخصوص انسان های پیر همچون عموی خودم ،مانی، است. اما از سال های قبل من این تفکر خود را تغییر دادم و رژیم غذایی ویژه گیاهخواری را آغاز نمودم.“

- Michael Eisner – Former CEO of Walt Disney Company

 

”بسیار خوب!!! من دیگه نمی تونم در خونه ای که در آن به سبک ما قبل تاریخ گوشتخواری می کنند، زندگی کنم!“

من از ایجا می روم!!!“

- The Simpsons : Lisa the Vegetarian – Ep. 133

 

گیاهخواران 40% کمتر از کسانی که گوشت استعمال می کنند، آمادگی ابتلا به سرطان را دارند.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت جامع و کامل درباره آشنایی با گیاه خواری و سبزیجات
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.