فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق تولید علم و ضرورتهای اساسی نهادینه سازی آن

اختصاصی از فی گوو تحقیق تولید علم و ضرورتهای اساسی نهادینه سازی آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق تولید علم و ضرورتهای اساسی نهادینه سازی آن


تحقیق تولید علم و ضرورتهای اساسی نهادینه سازی آن

دسته بندی :  فنی و مهندسی   _  کامپیوتر و IT

فرمت فایل:  Image result for word doc ( با ویرایش 
حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده)
تعداد صفحات فایل: 22 

 فروشگاه کتاب : مرجع فایل

 

 

 فهرست متن Title : 

 

 قسمتی از محتوای متن Word 

 

مقدمه

ما در جهانی شگفت انگیز از علم و دانش به سر می‌بریم. تقریباً در همه وقت شبانه روز با توجه به دسترسی منابع خبری و اطلاع رسانی از کشفیات و تازه‌های جدیدی در حیطة علم و تولید آن مطلع می‌شویم و ترقی و پیشرفت آدمی و جهان پیرامونش را در اصل مدیون همین تولیدات علمی و تکنولوژیکی هستیم. جهانی که در آن زندگی می ‌کنیم جهانی از علم است آری علم و دانش چنان در زندگی تأثیر دارد که باید گفت لحظه‌ای نمی‌گذرد که ما از آن متأثر نشویم. معمولاً اشتیاق و هدف‌گیریهای اصلی انسانهاست که در جریان و کشاکش بدست آوردن معرفت علم و درک واقعیتها دخیل هستند[1] و این مسئله باعث شده تا آنها در پی جستجوی علم و هرآنچه بدان مربوط است باشند.

تولید علم نتیجه تفکر علمی

برای سعادت و کامیابی جامعه هیچ چیز مهمتر از بها دادن به تفکرات علمی نیست. تفکر علمی اساس تولید و توسعة علمی را فراهم می‌سازد به گونه ای که با آن می‌توان به ضرورت وجود و حضور علم در عرصه ها و حوزه های مختلف حیات بشری پی برد. بحث از تفکر علمی در واقع نیاز به مقوله های هستی‌شناسی دارد و بیشتر در حوزة فلسفة علم می‌توان در آن غور و تتبع نمود.

اهداف و سیاستهای علم و فن‌آوری در جوامع مختلف

تقریباً از اواخر دهة 80 میلادی تاکنون بسیاری از کشورها تغییراتی اساسی در سیاستهای علم و فن‌آوری خود به وجود آورده‌اند که بیشتر آنها دارای سیاستهای مدونی در رابطه با این مقوله هستند و آنهایی هم که با عدم وجود این سیاستهای مدون روبرو بوده‌اند، اخیراً در صدد تدوین این سیاستها برآمده‌اند که شامل: ارتقاء کیفیت زندگی در همة زمینه‌ها، بالا بردن توان تولیدات اقتصادی کشور از طریق افزایش قابلیت صنعتی و بسط بازارهای صادرات و واردات، ترویج فرهنگ علم‌پروری و تشویق بخشهای خصوصی جامعه به مشارکت در تحقیق و توسعه و رسیدن به نتایجی مطلوب، افزایش کارآیی و بهره‌برداری از صنایع موجود، بکارگیری همه جانبة علم و تکنولوژی در توانمندیهای تجاری و نظامی و بخشهای آموزشی – تحقیقاتی، تثبیت برتری داشتن در امور نظامی، توسعة ساختارهای اقتصادی و نهایتاً تقویت روابط بین‌المللی می‌باشد.

 

 

(توضیحات کامل در داخل فایل)

 

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن در این صفحه درج شده به صورت نمونه

ولی در فایل دانلودی بعد پرداخت، آنی فایل را دانلود نمایید

مرجع فایل با پشتیبانی 24 ساعته 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق تولید علم و ضرورتهای اساسی نهادینه سازی آن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.