فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله بررسی کیفیت آب و تعیین هدایت الکتریکی

اختصاصی از فی گوو مقاله بررسی کیفیت آب و تعیین هدایت الکتریکی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله بررسی کیفیت آب و تعیین هدایت الکتریکی


مقاله بررسی  کیفیت آب و تعیین هدایت الکتریکی

فرمت فایل : word  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 15 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

پیش گفتار

 

استاندارد «کیفیت آب تعیین هدایت الکتریکی آب» که پیش نویس آن در کمیسیونهای مربوطه تهیه و تدوین شده و درسیصدوپانزدهمین جلسه کمیته ملی استاندارد شیمیایی و پلیمر مورخ 18/5/83 مورد تائید قرار گرفته است, اینک به استناد بند یک ماده 3 قانون اصلاح قوانین و مقررات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران مصوب بهمن ماه 1371 بعنوان استاندارد ملی ایران منتشر میشود .

برای حفظ همگامی و هماهنگی با تحولات و پیشرفتهای ملی و جهانی در زمینه  صنایع, علوم و خدمات, استانداردهای ملی ایران در مواقع لزوم تجدید نظر خواهد شد و هر گونه پیشنهادی که برای اصلاح یا تکمیل این استانداردها ارائه شود, در هنگام تجدید نظردر کمیسیون فنی مربوطه مورد توجه قرار خواهد گرفت. بنا براین برای مراجعه به استانداردهای ایران باید همواره از آخرین تجدید نظر آنها استفاده کرد.

در تهیه و تدوین این استاندارد سعی شده است که ضمن توجه به شرایط موجود و نیازهای جامعه, در حد امکان بین این استاندارد و استاندارد ملی کشورهای صنعتی و پیشرفته هماهنگی ایجاد شود.

منابع و مآخذی که برای تهیه این استاندارد بکار رفته به شرح زیر است : 

 

کیفیت آب-تعیین هدایت الکتریکی

 

1             هدف و دامنه کاربرد

هدف ازتدوین این استانداردارائه روشی برای اندازه گیری هدایت الکتریکی آب است. هدایت از شاخص های مهم در تعیین کیفیت آب میباشد.این استاندارد ملی روشی برای اندازه گیری هدایت الکتریکی تمام انواع آبها تحت شرایط خاص ارائه می کند. هدایت الکتریکی در تعیین کیفیت آبهای سطحی,آبهای تصفیه شده در تصفیه خانه هاو مخازن آب وفاضلابها کاربرد دارد. از این روش میتوان برای حصول اطمینان از نتایج آنالیز محیطهای یونی استفاده کرد.در پاره ای موارد مقادیرمطلق هدایت مهم هستند و در مواردی  تغییرات نسبی آن مورد توجه میباشند. 

  • مراجع الزامی

مدارک زیر حاوی مقرراتی است که در متن این استاندارد به آنها ارجاع داده شده است.بدین ترتیب آن مقررات جزیی از این استاندارد محسوب می شود.در مورد مراجع دارای تاریخ چاپ ویاتجدیدنظر,اصلاحیه ها و تجدید نظرهای بعدی این مدارک مورد نظر نیست.بنابراین بهتر است کاربران ذینفع این استاندارد,امکان کاربرد آخرین اصلاحیه ها و تجدید نظرهای مدارک الزامی زیر را مورد بررسی قرار دهند.درمورد مراجع بدون تاریخچاپ و/یا تجدید نظر,آخرین چاپ و/یا تجدید نظر آن مدارک الزامی ارجاع داده شده است.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله بررسی کیفیت آب و تعیین هدایت الکتریکی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.