فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پرسشنامه (مهارت های مدیریت)

اختصاصی از فی گوو پرسشنامه (مهارت های مدیریت) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ا                              2                               3                                   4                           5                              6

             مخالفم                    تا حدودی مخالفم                  تا حدودی موافقم                    موافقم                         کاملاً موافقم

با توجه به سطح دانشم:

  1. من همواره در جستجوی اطلاعاتی راجع به نقاط ضعف و قوتم هستم تا موجب بهبودی خودم شوم

 

  1. من تمایل دارم تا باورها و احساساتم را با دیگران تسهیم نمایم تا بتوانم باعث بهبودی خودم شوم.

 

  1. من به طور کامل از ترجیحاتم در گردآوری اطلاعات و تصمیم گیری، آگاهی دارم.

 

  1. من به خوبی می دانم که چطور از پس شرایط نامطمئن و مبهم برآیم.

 

  1. من دارای مجموعه ای از اصول و استانداردهای شخصی هستم که رفتارم را جهت می دهد.

 

وقتی با فشار زمانی و شرایط پر استرس مواجه می شوم:

  1. من روش های مدیریت زمان برای استفاده بهینه از وقتم را به کار می برم.

 

  1. مکرراً اولویت های کاری خود را بررسی می کنم و کارهایی که از اولویت بیشتری برخوردار هستند را جایگزین کارهای کم اولویت می کنم.

 

  1. من برای به هنگام نمودن و حفظ شایستگی خود، همواره تلاش می کنم.

 

  1. همواره روابط باز و اعتماد آمیز با افرادی برقرار می کنم که آن ها در شرایط ناکامی با من احساس همدلی ما نمایند.

 


دانلود با لینک مستقیم


پرسشنامه (مهارت های مدیریت)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.