فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق بیمارستان فوق تخصصی رضوی

اختصاصی از فی گوو دانلود تحقیق بیمارستان فوق تخصصی رضوی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق بیمارستان فوق تخصصی رضوی  در 19 صفحه با فرمت ورد شامل بخش های زیر می باشد:

مقدمه

بخش های بیمارستان

بخش کت لب یا کاتتریسم قلبی

بخش قلب I

بخش قلب II

بخش CCU

بخش ICU جراحی قلب باز

بخش ICU جراحی

اتاق عمل‌های مرکزی

بخش آندوسکوپی

بخش جراحی

بخش زنان و زایمان

NICU

بخش اورژانس

پلی کلینیک

کلینیک چکاپ (Check Up)

چکاپ سطح I

چکاپ سطح II

چکاپ سطح III

آزمایشگاه

بخش رادیولوژی

CT Scan

پزشکی هسته‌ای

واحد شنوایی‌سنجی

بخش بازتوانی قلب بیمارستان رضوی

داروخانه

سیستم مدیریتی بیمارستانی (HIS)

BMS

 

 

 

 

مقدمه

افزایش روزافزون زائران بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) و لزوم ارائه‌ی صحیح و بهتر خدمات فرهنگی اجتماعی و توسعه و تداوم این امر و نیز محبوبیت جهانی این مرکز، باعث شد که افق نگاه آستان قدس رضوی این بار خدمات درمانی را مورد توجه خویش قرار داده و به منظور فراهم آوردن امکانات مناسب درمانی برای زائران، مجاوران و ارادتمندان حضرت در اقصی نقاط دنیا، پروژه ساخت بیمارستان فوق تخصصی رضوی را از سال 1375 آغاز کرد.
در اجرای این پروژه، از نظرات فنی مشاوران داخلی و خارجی کمک گرفته شده و ساختمان بیمارستان با بهترین سازه‌ها و مطابق با استانداردهای ملی در سطح بالا ساخته شده و نسبت به حوادث طبیعی از ایمنی کامل برخوردار است. زیربنای این بیمارستان بالغ بر 56 هزار مترمربع و در پنج طبقه احداث شده که با داشتن اساسنامه‌ای مستقل به ثبت شرکتها رسیده است. این بیمارستان از بهمن‌ماه سال 1384 با مجوز و نظارت مستمر اداره نظارت بر درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت خود را آغاز کرد.
آستان قدس رضوی با این هدف که هموطنان عزیز ایرانی و مسلمانان منطقه بتوانند نیازهای درمانی خود را با اطمینان خاطر نسبت به رعایت ضوابط شرعی و همچنین مطابق با استانداردهای پزشکی از این مرکز برآورده سازند و جهت معالجه، از عزیمت به کشورهای غربی بی‌نیاز شوند، امکانات و تجهیزاتی پیشرفته و کادر درمانی مجرب و متخصص را فراهم کرده است.
بیمارستان رضوی که به نام حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) متبرک می‌باشد و در خراسان رضوی واقع شده، با ارائه پیشرفته‌ترین خدمات تشخیصی و درمانی برای بیماران داخل و خارج کشور و با استفاده از پزشکان برجسته و محققان نخبه علوم پزشکی داخل و خارج کشور به عنوان برترین بیمارستان خاورمیانه مطرح است. همچنین فعالیت در عرصه‌های علمی پژوهشی و آموزشی نیز در صدر برنامه‌های این بیمارستان قرار دارد تا با بهره‌گیری از منابع غنی اسلامی و استفاده از پزشکان و محققان داخلی و نخبگان علمی ایرانی مقیم خارج از کشور، نوآوری‌های جدید علمی و پزشکی در ارتباط با فرآیند صلح‌آمیز هسته‌ای ایران از قبیل پزشکی هسته‌ای را تقدیم هموطنان عزیز و سایر مردم جهان نماید..

.

.

.

بخش ICU جراحی:
این بخش در طبقه‌ی اول بیمارستان قرار گرفته و دارای 4 واحد است که یک واحد آن کاملاً مجزا می‌باشد. (
SICU1-SICU2-SICU3-SICU VIP) این واحدها به ترتیب دارای شش، شش، پنج و 10 تخت هستند. واحد SICU VIP دارای دو اتاق دو تخته و شش اتاق یک تخته است. کلیه امکانات مراقبت‌های ویژه اعم از ونتیلاتور مناسب، مانیتورینگ قلبی و تنفسی، تخت‌های ویژه و امکانات احیا قلبی و ریوی به صورت کامل و مجزا مهیا شده است.
بیمارانی که به هر دلیل قبل یا بعد از عمل جراحی نیاز به مراقبت ویژه دارند، در این بخش بستری می‌شوند. علاوه بر این امکان انجام دیالیز بیمار در شرایط بحرانی نیز وجود دارد. در این بخش بیماران روزانه دوبار ویزیت می‌شوند (توسط پزشک معالج و پزشک
ICU). در کلیه اوقات و شیفت‌ها متخصصین بیهوشی در بخش، حضور فعال دارند. در قسمت SICU VIP در هر اتاق امکانات رفاهی از قبیل تلویزیون مجهز به VCD و DVD و سیستم Nurse Call وجود دارد. ..



دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق بیمارستان فوق تخصصی رضوی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.