فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت عکس و داستان کوتاه برای کودکان - 12 اسلاید قابل ویرایش

اختصاصی از فی گوو دانلود پاورپوینت عکس و داستان کوتاه برای کودکان - 12 اسلاید قابل ویرایش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت عکس و داستان کوتاه برای کودکان - 12 اسلاید قابل ویرایش


دانلود پاورپوینت عکس و داستان کوتاه برای کودکان - 12 اسلاید قابل ویرایش

 

 

 

 


آدم پرحرف وآدم کم حرف!!
آدم پر حرف گفت:اگر شیر بودم،به جنگل های دور ترسناکی می رفتم که هیچ شکارچی جرئت نکند پایش را آنجا بگذارد.اگر سگ بودم،به جای آن که توی خیابان ها دنبال یک تکه استخوان بگردم،می رفتم به روستا که هم هوای بهتری دارد وهم می شود پاسبان گله شد.اگر کبوتر بودم،می رفتم دریک دشت سرسبز،کنار گل وبلبل ونغمه ی رود خوش می گذارندم.اگر زنبور بودم،خانه ام را روی کوهی می ساختم که پر از گل های وحشی باشد وهیچ وقت گول کندوهای چوبی را نمی خوردم وشهد تلخ ترین گل ها را با شیرین ترین شربت آدم ها عوض نمی کردم.آدم کم حرف گفت:پس حالا که آدمی ،چراهمین طور یک جا نشسته ای وکاری نمی کنی؟؟

برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت عکس و داستان کوتاه برای کودکان - 12 اسلاید قابل ویرایش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.