فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله مدیریت بحران

اختصاصی از فی گوو دانلود مقاله مدیریت بحران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله مدیریت بحران


دانلود مقاله مدیریت بحران

 

مشخصات این فایل
عنوان: مدیریت بحران
فرمت فایل: word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 15

این مقاله در مورد مدیریت بحران می باشد .

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله مدیریت بحران

پیش بینی و ممیزی بحران
در ممیزی بحران از روش های منظمی برای یافتن نقاط بحران خیز و ضربه پذیر استفاده می‌شود. هنگامی که مدیران زنجیره ای از پرسش هایی نظیر «چه خواهد شد، اگر چنان شود؟» و «اگر چنین شود، چه پیش خواهد آمد؟» را مطرح می کنند، سناریوهای «حوادث ناگوار» موضوع بحث قرار می گینرد. در این مرحله، ممکن است استفاده از الگوهایی نظیر «طبقه بندی بحران ها» در نمودار 1-16، مفید و مثمرثمر باشد. وقوع برخی از بحران ها نظیر مرگ نابهنگام یکی از مدیران اصلی، برای همه سازمان ها......(ادامه دارد)

مواجهه با بحران و کنترل آن
برنامه های کنترل بحران، نیروهای قدرتمندی را به حرکت درمی آورند که تقویت کننده یکدیگرند. هر چه سازمان ها پیچیده تر می شوند، احتمال اینکه مدیران با «فرصت ها و تهدیدهای فزاینده» و «نیروهای رقابتی قوی تر» و «فرصت کمتری برای عکس العمل» مواجه شوند، افزایش می یابد. در این شرایط ممکن است بر بی توجهی کارکنان نیز افزوده شود؛ بنابراین مدیران ناگزیرند تا از کلیه ابزارها و روش های موجود استفاده کنند تا بتوانند اوضاع را تحت کنترل درآوند. مدیران باید مطمئن شوند که افزایش خلاقیت .....(ادامه دارد)

سیستم های کنترل ارزشی
سازمان ها با استفاده از سیستم کنترل ارزشی درصددند تا با تبیین دقیق ارزش ها و رهنمودهای مدیران عالی، زمینه پذیش مشتاقانه کارکنان را فراهم آورند. سیستم ارزش ها معمولاً مختصر، اولویت بندی ده و الهام بخش است و توجه کارکنان را به اصول اساسی سازمان جلب می کند؛ نظیر اینکه «سازمان باید از طریق ارائه خدمت با بهترین کیفیت به مشتریان خود در سطح جهان، ایجاد ارزش کند»، یا «سطح عملکرد مورد نظر سازمان، استمرار در جستجوی کمال است»، یا «کارکنان باید روابط داخلی و خارجی با .......(ادامه دارد)

سیستم کنترل تعاملی
در سازمان های کوچک، مدیران می توانند از طریق تشکیل جلسه با کارکنان، به طور غیررسمی به بررسی فرصت ها و تهدیدات جاری بپردازند؛ اما با توسعه سازمان ها و افزایش اندازه آنها، سیستم های رسمی ارتباطات جایگزین روش های قبلی می شود و به این ترتیب ارتباطات مدیران با کارکنان محدود می گردد. تأکید بر سیستم های ارتباطی رسمی، خلاقیت در تولید محصولات جدید، توسعه خطوط تولید و فراگردها، و حتی تحقیقات بازار را تحت الشعاع قرا می دهد. در چنین وضعیتی استفاده از سیستم های .......(ادامه دارد)

مدیران باید مشکلات داخلی سیستم تحت رهبری خود را به حداقل کاهش دهند و با اتخاذ تدابیر مقتضی، تا جایی که می توانند به پیش بینی بحران های احتمالی بپردازند؛ هر بحران محتمل را تجزیه و تحلیل و علت یابی کنند، و پس از تبیین بحران ها، انواع اقدامات پیش گیرنده و اصلاح کننده را برای مواجهه با آنها برنامه ریزی کنند تا در صورت وقوع هر یک از بحران های پیش بینی شده، سیستم کاملاً برای کنترل آن مهیا باشد؛ بدین ترتیب نگرانی مدیر بحران در مورد تعداد زیادی از بحران های نسبتاً قابل .......(ادامه دارد)

فهرست مطالب مقاله مدیریت بحران

مقدمه
نوع شناسی بحران
مدیریت بحران
پیش بینی و ممیزی بحران
تهیه برنامه های اقتضایی برای مواجهه با بحران
تشکیل گروه مدیریت بحران
مواجهه با بحران و کنترل آن
سیستم های کنترل تشخیصی
سیستم های کنترل ارزشی
سیستم های کنترل تحدیدی
سیستم کنترل تعاملی


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله مدیریت بحران
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.