فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود ارتباطات سلولی

اختصاصی از فی گوو دانلود ارتباطات سلولی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود ارتباطات سلولی


دانلود ارتباطات سلولی

 

مشخصات این فایل
عنوان:ارتباطات سلولی
فرمت فایل: word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات:125

این مقاله در مورد ارتباطات سلولی می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات مقاله ارتباطات سلولی

سابقه GSM
تعیین مشخصات سیستم GSM در اروپای غربی متحد در سازمان CEPT آغاز گردید و در آن جا کار گروهی برای تدوین توصیه نامه ها به طور رسمی در زمینه های مختلف مخابراتی پذیرفته شد. با این وجود، در هر کشور، استفاده از یک یا چند توصیه نامه برای هر سرویس معین، تصمیمی ملی و داخلی به شما می رفت.بهر حال نیاز به تعهد بیشتری در مورد GSM احساس می شد. سیستم نیاز به دربرگیری مفهوم فراگردی بین المللی داشت و موفقیت آن در یک کشور بسته به گستردگی سیستم در کشورهای دیگر داشت. توسعه و تولید تجهیزات سیستم نیاز به سرمایه گذاری های بزرگ...(ادامه دارد)

نیازمندیهای فنی GSM
در این بخش ما مشخصات بیشتری از GSM را که جزئیات آن ها در فصل 6 آمده است را بیان می کنیم. همانطور که در شکل 1-3 نشان داده شده است GSM هر دو روش دستیابی TDMA و FDMA را برای انتقال و آشکار سازی اطلاعات بکار می برد. در این روش ها بسته های داده در زمان ها و فرکانس های معینی بکار می روند. لذا، چنین مکالمه می توانند به طور هم زمان و با یک فرکانس با استفاده قطعات زمانی مختلف صورت گیرد. سیستم ها هم چنین بصورت فرکانس با استفاده قطعات زمانی مختلف صورت گیرد. سیستم ها هم چنین به صورت فرکانس دو طرفه عمل نموده و دارای فرکانس های ارسال و دریافت مختلف بوده و هر دو طرف ارسال (موبایل به پایه و پایه به موبایل) هم زمان می باشند....(ادامه دارد)

11- نگهداری برخوانی (HOLD , 1993)
سرویس نگهداری برخوانی اجازه می دهد که مشترک موبایل مورد نظر به برخوانی موجود وقفه داده و سپس اگر لازم باشد ارتباط را به طور مجدد برقرار نماید. در این مورد کانال ترافیکی بعد از وقفه در ارتباط نیز، به مشترک موبایل اختصاص داده شده باقی می ماند و تنها این عمل آغاز، یا احتمالا خاتمه برخوانی های دیگر را ممکن می سازد....(ادامه دارد)

معماری GSM
معرفی
سیستم GSM اصولا از سه زیر سیستم اصلی به نام های زیر سیستم شبکه، زیر سیستم رادیویی و زیر سیستم عملیات و پشتیبانی تشکیل شده است. به منظور متقاعد ساختن کارگزاران شبکه به اینکه قادر به تهیه تجهیزات سلولی خود از منابع مختلف هستند، GSM به مشخص کردن واسط هوایی و واسطهای اصلی که اجزاء مختلف را به هم مرتبط می کنند، پرداخت. سه واسط مهم یعنی واسط A بین BSC و MSC، واسط A-bis بین BTS و BSC و واسط Um بین MS و...(ادامه دارد)

ایستگاه موبایل
MS  در برگیرنده تجهیزات رادیویی واسط ماشین ـ انسان (MMI) است که مشترک به منظور دستیابی به سرویس های فراهم شده توسط GSM PLMN به آنها نیاز دارد. MS ها می توانند در وسایل نفلیه یا ایستگاه های دستی یا قابل انتقال نصب گردند. MS ممکن است علاوه بر صوت قادر به ارتباطات داده ای نیز باشد. هر موبایل پیامهایی را به ویا از سیستم GSM روی فاصله هوایی برای تثبیت و ادامه اتصالات ارسال و دریافت می کند....(ادامه دارد)

کارت SIM
همانطور که در فصل اول بیان گردید برای سرویس به مشترکین GSM، یک کارت SIM با یک مشخصه واحد فراهم می گردد. با جدا کردن ID مشترک از ID تجهیزات، مشترک می تواند هرگز مالک دستگاه تجهیزات موبایل نباشد. وقتی مشترک کارت SIM را در تجهیزات موبایل قرار می دهد در سیستم شناسایی می گردد. این کار برای مشترکین قابلیت انعطاف زیادی را فراهم کرده زیرا در این صورت می توانند هر نوع تجهیزات موبایل تعریف شده توسط GSM را بکار برند. بنابراین هر کارت SIM عقیده اولیه ارتباطات شخصی محقق شده است. یک کارت SIM را می توان جهت شخصی سازی تجهیزات و اطلاعات متناظر آن ها که توسط شبکه (اطلاعات ...(ادامه دارد)

مشخصه موقتی مشترک موبایل
TMSI بطور مجازی بجای MSC-VLR استفاده شده و برای پنهان نگهداشتن کاربر طراحی شده است. این عدد تنها بعد از تصدیق موفقیت آمیز مشترک اختصاص می یابد. ایجاد ارتباط بین یک TMSI با IMSI تنها در طی تراکنش اولیه مشترک با یک MSC (مثلا تجدید محل) انجام می شود. در شرایط ویژه (مانند قطع ترافیک و خرابی سیستم) MSC می تواند با استفاده از هر TMSI منحصر بفرد IMSI آن را فراهم کند. هر مشترک همواره به IMSI پاسخ می دهد حتی اگر یک TMSI اختصاص داده شود. VLR باید قادر به مرتبط کردن IMSI یک MS با TMSI جاری آن باشد. چون TMSI تنها ارزش محلی دارد (یعنی درون VLR و ناحیه کنترل شده توسط VLR)، ساختار آن می تواند به منظور نیل به نیازهای محلی توسط هر اداره انتخال گردد. بعد از باز آغازی VLR و به منظور اجتناب از اختصاص مضاعف TMSI، بعضی از بخش های TMSI ممکن است به زمان وابسته گردند....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله ارتباطات سلولی

سابقه GSM
اهداف FPLMTS
نیازمندیهای فنی GSM
سرویس های فراهم شده توسط GSM
ساختار شبکه GSM
طرح سلولی و طرح فرکانسی
ایستگاه موبایل
وظایف MS
سطوح قدرت
شکل بندی MS
کارت SIM
عددهای شناسایی موبایل
مشخصه بین المللی مشترک موبایل
مشخصه موقتی مشترک موبایل
شماره ISDN ایستگاه موبایل
شکل بندی های BTS-BSC
ترانسکدر
BSC
وظایف MSC
VLR
داده های ذخیره شده در VLR
مرکز تصدیق
تابع تعامل
مرکز نگهداری و عملیات
نتیجه گیری
نمایش در حوزه زمان
کانال های منطقی
...(ادامه دارد)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود ارتباطات سلولی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.