فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ajax و وب سرویس

اختصاصی از فی گوو دانلود مقاله ajax و وب سرویس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله ajax و وب سرویس


دانلود مقاله ajax و وب سرویس

 

مشخصات این فایل
عنوان:ajax و وب سرویس
فرمت فایل: word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات:93

این مقاله در مورد ajax و وب سرویس می باشد.

 

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات مقاله ajax و وب سرویس

Httprequest آجاکس (ajax httprequest)
در کد گذارِی سنتِی جاوا اسکرِیپت, اگر اطلاعاتِی از یک دِیتابِیس یا یک فاِیل در سرور مِی خواستِیدویاجهت ارسال اطلاعات کاربر به یک سرور، مِی بایست یک فرم HTML درست مِی کردِیدو داده ها را به سرور مِی فرستادِیدِPOST)) یا از آن مِی گرفتِید(GET). کاربر جهت درِیافت ِیا ارسال اطلاعات باِید روِی دکمه ی “Submit” کلِیک مِی کرد, منتظر پاسخگوِیِی سرور مِی ماند, سپس یک صفحه ی جدِید با نتِیجه لود مِی شد.سرور در هر بار که کاربر ورودِی را ارائه کند,ِیک صفحه ِی جدِید برمِی گرداند, وب application هاِی سنتِی خِیلِی کند اجرا و کمتر کاربرپسند هستند .
با آجاکس , جاوا اسکرِیپت در مِیان شِی JavaScriptXMlHttpRequestمستقِیما با سرور در ارتباط است .
با ِیک درخواست HTTP , صفحه ِی وب مِی تواند ِیک درخواست به سرور درست کند, و پاسخِی از ِیک وب سرور,بدون لود مجدد صفحه , درِیافت کند. کاربر در همان صفحه مِی ماند, و به درخواستهاِی اسکرِیپتِی صفحات توجهِی ندارد....(ادامه دارد)

اجراِی AJAX Application
با تاِیپ متنِی در textbox مربوط بهName وسپس کلِیک در داخل text box مربوط به time نتِیجه را خواهِید دِید. Text box مربوط به time بدون لود دوباره ِی صفحه، زمان سرور را از فاِیل time.asp مِی گِیرد.

مثالهاِی دِیگر آجاکس
دِیدِیم که براِی اِیجاد چندِین application تعاملِی مِی توان از آجاکس ا استفاده نمود .در مثالهاِی آجاکسِی که در زِیر آمده است به توضِیح چگونگِی ارتباط ِیک صفحه ِی وب با ِیک وب سرور online مِی پردازِیم.

 مثال 2: AJAX Database
از آجاکس جهت اِیجاد ارتباطات تعاملِی و محاوره اِی با ِیک دِیتابِیس نِیزمِی توان استفاده نمود.در مثال زِیرقصد دارِیم نشان دهِیم چگونه ِیک صفحه ِی web اطلاعات را ازِیک دِیتابِیس با استفاده از تکنولوژِی آجاکس واکشِی (fetch)مِی کند.در اِین مثال با کلِیک روِی dropdown list اطلاعات مشترِی لِیست مِی شود....(ادامه دارد)

راه اندازها( (Triggers :
*راه انداز غیر همگام postback (AsyncPostBackTrigger):
1- تبدیل postback ها به callback های ناهمزمان.2- هنگامی که کنترلها بیرون UpdatePanel هستند و post back و رویدادهای اتفاق می افتد,از triggerبرای به روز رسانی استفاده می شود . 3-اگر    ChildrenAsTriggers="false" , می تواند در کنترلهای داخل UpdatePanel که callback بیشتری نسبت به postback دارند, استفاده شود.
*راه انداز PostBack ((PostbackTrigger
:1- اجازه ی postback به کنترلهای داخل Updatepanel می دهد .2- به طور نمونه اجازه postback به برخی کنترلها وقتی ChildrenAsTrigger="true" باشد, میدهد....(ادامه دارد)

بخش د وم :وب سرویس های ASP.NET AJAX :
مقدمه
معمولا بیشتر استفاد ه هایی که ممکن است از اینترنت داشته باشید ،ارسال و دریافت ایمیل و یا گردش کردن در وب است .این دو کاربرد معمولا بیشترین دلیلی است که افراد برای آن به اینترنت متصل میشوند. اما با رشد اینترنت ،نحوه استفاده افراد از اینترنت نیز در حال تغییر کردن است .
با رشد اینترنت برنامه هایی که برای انجام کارهای خود به اتصال به اینترنت نیاز دارند نیز در حال افزایش است .بیشتر برنامه های امروزی برای این که بتوانند داده های را به سرور خود بفرستند یا اطلاعات جدید را از سرور دریافت کنند نیاز دارند که به اینترنت متصل باشند.همین مورد موجب شده است که وب سرویس ها به یکی از بزرگترین تحولات اخیر در زمینه اینترنت تبدیل شوند.حتی میتوانیم بگوییم به همان اندازه که وب و صفحات وب ...(ادامه دارد)

نحوه ی عملکرد وب سرویس ها :
اول از همه باید بگوییم که اساس وب سرویس ها به طور کلی روی استاندارهای آزاد است و به هیچ پلتفرم یا شرکت خاصی تعلق ندارد . یکی از جذابیت ها و دلایل موفقیت وب سرویس ها نیز در این مورد است که تفاوتی نمیکند که شما وب سرویس خود را روی چه پلت فرمی ارائه کنید ،ویندوز ، مکینتاش ،لینوکس ،سولاریس ،یونیکس،.....در هر حالت همه افراد میتوانند به سرور شما متصل شده و از وب سرویسی که ارائه می دهید استفاده کنند . این مورد دقیقا مشابه عملکرد سایت های وب است .در سایت های وب نیز تفاوتی ندارد که سروری که روی این سایت قرار گرفته و یا پلت فرمی که بوسیله آن نوشته شده است چیست و یا چگونه کار میکند .در هر صورت شما میتوانید به سادگی به ان متصل شده و از اطلاعات آن استفاده کنید ....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله ajax و وب سرویس

بخش اول : آجاکس
مقدمه  4
معرفی AJAX  4
Http Request AJAX   5
مثالی از AJAX  6
پشتیبانی Browser از AJAX  6
شی XMLHttp Request   9
ارسال یک درخواست به سرور 11
اسکریپت سمت سرور ASP 14
مثال هایی دیگر از AJAX14
Java Script AJAX16
مقایسه معماری Aspnet AJAX Extensions و Aspnet 2  32
کنترل های سرور  32
Service Refrences  35
Script Managerproxy  35
Update Panel  36
راه اندازها (Triggers )  37
Timer  39
Update Progress  39
بخش دوم : وب سرویس های ASPNET AJAX
مقدمه  42
اسکریپت قابل فراخوانی Web Service  45
چه نوع داده هایی را میتوان از طریق وب سرویس ارائه داد ؟  46
چه نوع داده هایی را میتوان به وب سرویس پاس داد ؟  47
WSDL  48
...(ادامه دارد)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ajax و وب سرویس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.