فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله حسابداری پرداخت دستمزد

اختصاصی از فی گوو دانلود مقاله حسابداری پرداخت دستمزد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله حسابداری پرداخت دستمزد


دانلود مقاله حسابداری پرداخت دستمزد

 

مشخصات این فایل
عنوان: حسابداری پرداخت دستمزد
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 42

این مقاله در مورد حسابداری پرداخت دستمزد می باشد .

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله حسابداری پرداخت دستمزد

طرح ورودی
شامل زیر سیستم ساده ورود اطلاعات: داده‌های ورودی کلاً در ارتباط با سوابق افراد و امور مالی مربوط است سوابق افراد در ارتباط با مشخصات پرسنلی، تاریخ شروع استخدام تحصیلات و در مجموع مشخصات نسبتاً ثابت افراد است داده‌های مالی در ارتباط با محاسبات مالی هستند از .....(ادامه دارد)

خروجی‌های سیستم
سیستمی که درنظر گرفته شده شامل خروجیهای زیر گزارشات (آمار و …) پاداش (فیش حقوق و روزهای حضور غیاب) مدیریت نیروی کار ( آموزش)
توالی سیستم از گرفتن داده‌های ورودی و پردازش روی این داده‌ها تا نتیجه نهایی و تولید داده‌های خروجی، احتیاج به نظم و ترتیب و توالی خاصی دارد که باید رعایت گردد که در این ......(ادامه دارد)

 محاسبه دستمزد
دستمزد بر اساس واحد زمان (ساعت کار یا ماهانه) یا مقاطعه (پارچه کاری) یا به موجب طرح تشویقی یا طرحهای دیگر پرداخت می گردد. به هر حال،دستمزد کارگران براساس اطلاعات رسیده به حسابداری دستمزد وباتوجه به مفروضات دیگر محاسبه وپرداخت می گردد. یکی از طرق بسیار متداول،پرداخت دستمزد بر اساس نرخ ساعت کار می باشد.در این طرح کلیهاقات .....(ادامه دارد)

کارت اعتبار حقوق
به منظور ایجاد سرعت لازم در امر پرداخت حقوق و ایجاد کنترل مؤثر و کافی در مورد حقوق مطا لبه نشده ، روش کارت اعتبار مورد استفاده قرار میگیرد. با اعمال این روش ، علاوه بر ایجاد تسهیلات لازم وسرعت کافی در پرداخت حقوق ، حساب حقوق مطا لبه نشده نیز به سرعت و دقت قابل کنترل میباشد . با توجه به جدول حسابها که در صفحات بعد بحث می شود ، ملاحظه خواهد شد که جمع ستون مانده کارتهای اعتبار حقوق همیشه با مانده حساب کنترل حقوق در .....(ادامه دارد)

نوبت کاری
در بسیاری از واحدهای تولیدی کارگران به دلایل مختلفی به صورت نوبتی کار می کنند. مطابق ماده 55 قانون کار،کار نوبتی عبارت از کاری است که در طول ماه گردش دارد به نحوی که نوبتهای آن صبح یا عصر یا شب واقع می شود . به کارگری که در طول ماه به طور نوبتی کار می کنند . اگر نوبت کاریش در صبح وعصر واقع شود 10% واگر نوبت کار او در صبح وعصر .......(ادامه دارد)

کنترلهای داخلی سیستم حقوق و دستمزد
کنترل لازم در رابطه با سیستم حقوق ودستمزد به تعداد کارکنان واحد تجاری بستگی دارد.هر چه کارکنان مؤسسه بیشتر باشد افراد بیشتری برای کنترل هزینه حقوق ودستمزد مورد نیاز می باشد.جهت کنترل وشناسایی دقیق هزینه حقوق ودستمزد،کارت ساعت کار،کارکنان متداولترین مدرک می باشد. حتی در برخی از واحدهای تجاری که کارکنان زیادی دارند،جهت .......(ادامه دارد)

 فهرست مطالب مقاله حسابداری پرداخت دستمزد

مقدمه
تعریف سیتم
معرفی سیتم
طرح عملیات
طرح وردوی
طرح خروجی
تجزیه و تحلیل سیستم
اجزاء سیتم
خروجی‌های سیستم
دوایر کنترل کننده حقوق و دستمزد
روش پرداخت دستمزد
محاسبة دستمزد
دستورالعمل تکمیل فرمها
بایگانی
روش پرداخت حقوق
پرداخت حقوق
فرمها
شرح فرمها
بایگانی
اطلاعات لازم برای محاسبة حقوق و دستمزد
نوبت ‌کاری
پاداش
کسورات حقوق و مزایا
حق بیمه
مالیات
سایر کسورات
مبلغ قابل پرداخت به کارکنان
لیست حقوق و دستمزد
کنترلهای داخلی سیستم حقوق و دستمزد


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله حسابداری پرداخت دستمزد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.