فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کارآموزی هتل پارس مشهد

اختصاصی از فی گوو گزارش کارآموزی هتل پارس مشهد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی هتل پارس مشهد  40ص

رواج سیاست و جهانگردی در حال حاضر ، نسبت به دوران گذشته از هر زمانی بیشتر است ، سرعت سیر و سهولت سفره فواصل زمانی و مکانی را از میان برداشته است. با وسایل و امکانات فعلی نه تنها دورترین نقاط یک کشور به هم پیوسته است بلکه سراسر جهان با خطوط زمینی و هوایی و دریایی مانند رگهای یک بدن دائما بهم مرتبط می باشند . ما که امروز در قرن موشک زندگی می کنیم این ارتباط جهانی واز میان رفتن فاصله ها را کاملا احساس می کنیم دیگر زمان مسافرت با پای پیاده و شتر و کجاوه و استر گذشته است .

با وسایل نقلیه سریع و راحت کنونی ، انسان ملال و خستگی سیر و گشت و فواصل طولانی را حس نمی کند و مردم جهان بیشتر از هر چند به لذا خاطرات شیرین و فراموش نشدنی سفر نمی اندیشند .

دیدن مناظر زیبای طبیعت توام با شاهکارهای شگفت انگیز هنر و صنعت هر آن میل سیاحت را در دل انسان بیشتر می پروراند وامکان مسافرت دست دادن فرصت مناسب برای این منظور یکی از آرزوهای دلپذیر و دلخواه بشر شده است . هر کسی سعی می کند ببیند و بشناسد و قبل از اینکه رخت از آن ببندد دیدنی ها و ظاهر شگفتی های دل انگیز آن را تماشا کند .

در زمان زندگی عامل و انگیزه های فراوانی از قبیل مصالح و مقتضیات علمی ، اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی ، نیات مذهبی ، دیدار دوستان و خویشان ، ادامه تحصیل معالجات و استراحت پزشکی ، ماموریت های اداری و رسمیت های دیگر وجود دارد که الزام مسافرت را تائید و ضرورت آن را ایجاب می کند .

در بعضی از کشورها موقعیت های خاصی برای جذب توریست و مقتضیات دیگر برای سیاحت وجود دارد و تبلیغات زیادی برای جلب توجه مردم جهان به عمل می آورد . و از نظر درآمد ارزی فعالیت هایی انجام می دهند و قسمت هایی از اقتصاد خود را نیز بر مبنای این امر متکی ساخته اند .

به موازات رواج روز افزون امر مسافرت و گرایش بیش از پیش مردم به این امر ، یک موضوع نیز بالضروره مورد توجه قرار می گیرد و آن لزوم ایجاد امکانات پذیرش این مسافرت ها و فراهم نمودن تسهیلات و وسایل متناسب با انتظارات و تمایلات و خواسته های مسافران و در خور شان و منزلت آنان است و در ردیف این نیازها مبرم ، وجود        هتل های مدرن و مجهز قرار دارد . به طوری که رفاه و آسایش فکری و روحی و جسمی مسافرات تامین شود و موجبات رضایت و خرسندی آنان از جنبه های مختلف فراهم گردد. اما باید توجه داشت که وجود هتل های مدرن موقعی مفید و موثر مقابل رضایت خواهد بود که از نظر ( مدیریت ) و ( کادر پذیرایی ) و به طور خلاصه ( صنعت هتلداری ) بر اصول صحیح و مدیریت و روش فنی ( هتلداری ) مبتنی باشد.

در سراسر جهان افراد بی شماری هستند که با داشتن ثروت و دیدن ظواهر امر هتلداری تمایل پیدا می کنند که هتلی احداث و ممر در آمدی پیدا کنند . ساختمان را           می سازند بدون اینکه متخصصان امر را طرف شور و مشورت قرار دهند . یا ساختمانی خریداری می کنند بی آنکه بدانند آن ساختمان جای یک هتل را نمی تواند بگیرد . بفرض اتمام ساختمان با نظر مهندس ساختمان باز هم در آغاز کار قرار می گیرند .

آنقدر نباید ساده اندیش بود زیرا هتل ، تنها قائم به ساختمان نیست بلکه تجهیزات هتل ، بخش های هتل ، تشکیلات هتل ، نصب دستگاه های هتل ، اداره کردن هتل هر کدام در بهره برداری از صنعت هتلداری نقشی دارند ، تعیین مسیر و خط مشی و گردش کار ، تامین پرسنل کاردیده و آموزش یافته ، به جریان انداختن چرخ های گردش کار و بسیاری نکاتی دیگر از اهم مسایلی است که در صنعت هتلداری باید در نظر بگیرد . 

مقدمه

معرفی هتل پارس مشهد

اتاق ها

سوئیت ها

آمفی تئاتر

کافی نت

لابی

رستوران

کافی شاپ

سالن های کنفرانس

فرانت آفیس

وظایف پرسنل فرانت آفیس

وظایف اصلی افراد شاغل در پذیرش

خصوصیات فرد پذیرش گر

اطلاعات

خصوصیات یک فرد مسئول اطلاعات

رزرواسیون

انواع رزرو

صندوق فرانت آ‏فیس

چند نکته در خصوص گزارش های آماری در فرانت آ‏فیس

فرم ثبت مشخصات میهمان

مدیر کشیک

دایره فروش

بخش خانه داری

سرپرست خانه داری هتل

انباردار خانه داری

اتاقدار

لاندری

امور اداری

چگونگی استخدام پرسنل

مدیر تشریفات یا مدیر رستوران

کارهای مربوط به مدیر رستوران

انبارهای هتل

انبار مواد غذایی

انبار نوشابه

انبار خانه داری

انبار میز و صندلی

انبار وسایل تنظیف

وظایف مدیریت انبار


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی هتل پارس مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.