فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق اختلالات اضطرابی 25 ص - ورد

اختصاصی از فی گوو تحقیق اختلالات اضطرابی 25 ص - ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق اختلالات اضطرابی 25 ص - ورد


تحقیق اختلالات اضطرابی 25 ص - ورد

اختلالات اضطرابی جزء شایع‌ترین اختلالات روانپزشکی هستند و براساس مطالعات انجام شده حدود یک پنجم کل جمعیت یک کشور حداقل به یک نوع از اختلالات اضطرابی دچار می‌شوند.

دکتر«جعفر عطاری‌مقدم»متخصص روانپزشکی و دارای بورد تخصصی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)واحد علوم پزشکی ایران، اظهار داشت: متاسفانه در ایران آمار دقیقی در خصوص میزان ابتلا به اختلالات اضطرابی موجود نیست ولی سطح اقتصادی اجتماعی با میزان شیوع برخی اختلال‌های اضطرابی نسبت عکس دارد.
وی‌مراجعه به‌روانپزشک را اولین گام موثر در درمان اختلالات‌اضطرابی‌دانست وتصریح کرد: به‌این‌ترتیب‌روانپزشک‌می‌تواند درخصوص‌درمان‌های دارویی و غیردارویی تصمیم‌گیری نماید.
وی فراگرفتن روش‌های آرام سازی به‌کمک فرد متخصص و ممارست در انجام آنرا در کاستن نشانه های اضطراب بسیار موثر دانست و اظهار کرد: این روش براساس تنفس‌های شکمی انجام می‌شود و اصول آن عبارتند از عمل دم طی 3ثانیه، سپس عمل بازدم طی 3ثانیه مکث؛ که تمرین فوق باید تا 5 دقیقه در هر مرحله ادامه یابد.
دکتر عطاری مقدم در ادامه عنوان داشت: گاهی افراد از برخی موقعیت‌ها و شرایط اضطراب برانگیز مانند حضور در مکان‌های شلوغ و یا سخنرانی در جمع می‌گریزند؛ درصورتی که ترک این موقعیت‌ها قبل از رفع اضطراب، باعث افزایش اضطراب در مواجهه‌های بعدی خواهد شد.
وی افزود: به این ترتیب چنانچه فرد به کمک روانپزشک یا روانشناس و به روش غیر آسیب رسان و تدریجی با موقعیت ترس‌آور مواجه شود در کاستن اضطراب وی کمک قابل توجهی خواهد شد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق اختلالات اضطرابی 25 ص - ورد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.